تولید کننده عمده دستگاه درام فیلتر آبزیان

با توجه به مشکل کم آبی در کشور صنعت پرورش ماهی دچار اختلال خواهد شد. چون آب یکی از مهمترین عوامل مورد نیاز برای پرورش آبزیان میباشد. برای حل مشکل کم آبی در این صنعت میتوان از تجهیزات متعددی در این حوزه کمک گرفت و تا حد زیادی مشکل کم آبی را حل کرد. دستگاه درام فیلتر آبزیان یکی از دستگاه هایی است که میتوان با استفاده از آن در مزارع پرورش ماهی مشکل کم آبی را حل کنیم.

کاربرد دستگاه درام فیلتر

پس از غذادهی دفعیات ماهی افزایش می یابد و باعث آلوده شدن آب استخر میشود. در ضمن غذای اضافه در استخر هم در کف استخر ته نشین شده و پس از فاسد شدن تولید گاز میکند و در نتیجه اکسیژن آب را کم میکند که ممکن است منجر به تلفات آبزی شود.
با کمک گرفتن از درام فیلتر آبزیان میتوان رسوبات و جامدات معلق در آب را گرفته و آب موجود در استخر را برای استفاده مجدد احیا کرد.

دستگاه درام فیلتر آبزیان

تولید عمده دستگاه درام فیلتر آبزیان

تولید عمده دستگاه درام فیلتر آبزیان در داخل و خارج از کشور برای حوزه پرورش آبزیان بصورت تخصصی در حال انجام و قابل عرضه میباشد.
درام فیلتر در کارخانجات داخلی با کیفیت رقابتی با نمونه های مشابه خارجی و با قیمت مناسب در حال تولید و عرضه به بازار است.
تولید و فروش عمده دستگاه درام فیلتر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجموعه تولیدی کاسپین تجهیز در حال انجام است و به بازار عرضه میشود. پرورش دهندگان محترم برای تهیه و خرید این محصول جهت صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش تراکم تولید میتوانند با کارشناس فروش ما در تماس باشند.

1

  1. ب سلام. دستگاه درام یک وسیله پرکاربرد برای استخر ماهی پرورش یافته است که در صورت کم آبی باز هم عمل میکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما