آخرین قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی

آخرین قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی را می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر و مجاز جستجو کرد هم چنین می توان با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی های آن در سراسر کشور از نرخ بروز آن مطلع شد که قیمت ها تحت تاثیر عواملی چون شرایط اقتصادی موجود بازار متغیر می باشد.

معمولا خرید عمده آن از قیمت مناسب تری برخوردار است.

آخرین قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی

اطلاعاتی درباره درام فیلتر استخرهای ماهی

اطلاعاتی درباره درام فیلتر استخرهای ماهی درام فیلتر یک دستگاه است که کار تصفیه و فیلتر مکانیکی آب در ورود و خروج مزارع پرورش ماهی را به عهده دارد. این فیلتر ها دارای توری های مختلفی هستند که از عبور ذرات معلق موجود در آب به داخل استخر جلوگیری می کنند و به دلیل این که منافذ این فیلتر ها به سرعت ممکن است کیپ شود باید به طور مکرر فیلتر ها تمیز گردند.

میزان آبی که از مزرعه پرورش ماهی خارج می شود دارای دفعیات و ذراتی می باشد که برای ورود به استخر باید عاری از هر گونه ذرات باشد به همین منظور آب خروجی را با استفاده از درام فیلتر, تصفیه می کنند زیرا یکی از مهم ترین عوامل پرورش ماهی در استخر, تمیز بودن بستر استخر از فضولات و دفعیات ماهیان است.

از مزیت های استفاده از درام فیلتر, رشد سریع تر ماهیان است زیرا وقتی محیط پرورش ماهیان از ذرات و فضولات پاک باشد, محل کشت آبزی را مناسب تر می کند هم چنین وجود فضولات و ذرات باقی مانده غذا در استخر های آبزی پرور باعث می شود که اکسیژن موجود در آن مصرف شود بنابراین این عوامل, رشد ماهیان را کند تر می کنند که برای رفع این مشکل استفاده از درام فیلتر ضروری می باشد.

علاوه بر موارد فوق, استفاده از درام فیلتر در استخر های پرورش ماهی, حجم آب در گردش را افزایش و میزان تولید و بهره وری را بالا می برد و می تواند عوامل مضر در رشد باکتری ها مانند سیانوباکتری ها را از آب جدا کند.

با استفاده از این دستگاه می توان در مناطق کم آب نیز ماهی پرورش داد زیرا یکی از مزیت های درام فیلتر علاوه بر پایین بودن هزینه های تولید, صرفه جویی در مصرف آب است.

بازار فروش درام فیلتر استخرهای ماهی

بازار فروش درام فیلتر استخرهای ماهی شرکت و نمایندگی های زیادی در بازار به کار فروش درام فیلتر استخر های ماهی می پردازند که انواع فیلتر در سایز مختلف را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

این مراکز علاوه بر فروش حضوری، محصولات خود را از طریق وب سایت های آنلاین مربوط به خود در اختیار مشتریان برای فروش قرار می دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما