ارائه دستگاه هواده پدل ویل

یکی از نکات حائز اهمیت در پرورش ماهی ها و آبزیان ، تامین کردن اکسیژن موجود در آب استخر است . امروزه انواع مختلفی از دستگاه های هواده وجود دارند که می توان به این منظور از آن ها استفاده نمود . دستگاه های هواده به دستگاه هایی گفته می شود که قابلیت حل کردن آب با اکسیژن هوا را دارا باشند . دستگاه هواده پدل ویل یا پاروئی یکی از پر کاربردترین دستگاه های هواده است که در پرورش ماهی و آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد .

ارائه دستگاه هواده پدل ویل

کاربرد دستگاه هواده پدل ویل

کاربرد دستگاه هواده پدل ویل

کاربرد دستگاه هواده پدل ویل تامین اکسیژن استخر ها و حوضچه های پرورش آبزیان است . این دستگاه به این صورت کار می کند که هنگام استفاده از آن پروانه هایی که بر روی آن نصب شده اند به صورت عمودی می چرخند و با پرتاب نمودن قطرات ریز آب به سمت بالا باعث می شوند اکسیژن هوا در آب حل شود . چرخش این پروانه ها همچنین باعث به وجود آمدن جریان و امواجی در آب استخر می شود و این امر سبب آن می شود که حجم دی اکسید کربن ، آمونیاک ، هیدروژن سولفور و متان در آب کاهش پیدا کند . این دستگاه ها به صورت شناور بر روی آب حرکت نموده و برای هوادهی در مزارع ماهیان گرمابی و مزارع پرورش میگو بسیار مناسب هستند . یکی از مزایای استفاده از دستگاه هواده پدل ویل این است که طراحی این دستگاه به گونه ای صورت گرفته است که در استخرهای خاکی باعث تخریب بستر استخر نمی شوند . این دستگاه ها همچنین به دلیل دور پایینی که دارند دارای استهلاک کمی بوده و به ماهیان نیز آسیبی وارد نمی کنند.

فروشنده دستگاه هواده پدل ویل

فروشنده دستگاه هواده پدل ویل

در شرایط کنونی شرکت های بسیاری در کشور وجود دارند که فروشنده هواده پدل ویل هستند . دستگاه های هواده پدل ویل که در داخل کشور تولید می شوند دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر مکانیزم و ساز و کار ، مشخصات یکسانی با نمونه های تولید شده خارجی دارند اما به دلیل اینکه هزینه ی واردات ندارند ، از قیمت مناسب و پایینی برخوردار هستند . دستگاه های هواده پدل ویل یا پاروئی در مدل های چهار پروانه ای و شش پروانه ای تولید می شوند . پروانه های این دستگاه ها دارای قطر ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر هستند و عملکردی شبیه پارو دارند . در خرید نوع مناسب این دستگاه ها باید به سطح استخر و تعداد آبزیان پرورشی توجه نمود . این دستگاه ها همچنین با در نظر گرفتن راندمان بالایی که دارند دارای مصرف انرژی پایینی نیز هستند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما