ارائه کننده دستگاه درام فیلتر استیل

دستگاه درام فیلتر استیل برای پرورش ماهی در انواع متنوعی متناسب با اندازه و نوع محیط کاری موجود است. این دستگاه با صرفه جویی در وقت و به حداقل رساندن ضایعات سود و بهره وری را به حداکثر می رساند. این دستگاه محیطی ایده آل را برای رشد و نمو انواع آبزیان فراهم می کند تا در شرایطی ایده ال پرورش یابند. دستگاه های عرضه شده در این مجموعه کیفیتی عالی دارند و دارای عملکردی ایده آل می باشند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

ارائه کننده دستگاه درام فیلتر استیل

خصوصیات دستگاه درام فیلتر استیل

خصوصیات دستگاه درام فیلتر استیل

دستگاه درام فیلتر استیل با استفاده از برترین تکنولوژی ها و فناوری های روز در فیلتراسیون مکانیکی ساخته شده است و بیشترین کارایی را دارد. این دستگاه این قابلیت را دارد که تمامی ضایعات و مواد معلق موجود در آب شامل مواد زائد غذایی، مدفوع آزیان و سایر مواد زائد آلی را از آب جدا نماید.

ذرات هنگام عبور از صافی و غربال فیلتر می شوند و اب تصفیه شده و تمیز به استخر بر گردانده می شود. همچنین سیستم شستشو دستگاه، ضایعات را از روی صافی می شوید و باعث می شود دستگاه همواره به طور ایده آل و با کارایی بالا به فعالیت خود ادامه دهد.

بی شک می توان گفت استفاده از دستگاه درام فیلتر استیل در کسب و کار پرورش ماهی و آنواع آبزیان، بهره وری و سود حاصل را به میزان بالایی افزایش می دهد. از خصوصیات دستگاه درام فیلتر و مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای سیستم شستشوی خودکار می باشد.
  • آب پس از تصفیه، به استخر بازگردانده می شود.
  • کمترین میزان اتلاف آب را دارد و تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی می کند.
  • کارایی بالایی دارد و با تمیز نگه داشتن همیشگی آب، کیفیت و میزان محصولات نهایی را افزایش می دهد.
  • این دستگاه از فولاد ضد زنگ 304 قابل استفاده در آب های شیرین و فولاد 306 برای استفاده در آب های شور ساخته می شود و بنابراین می توانیم با آرامش کامل و عدم نگرانی از زنگ زدن دستگاه در برخورد با آب از آن استفاده کنیم.

محل فروش دستگاه درام فیلتر استیل

محل فروش دستگاه درام فیلتر استیل

فروش دستگاه درام فیلتر استیل دراین مرکز به صورت غیر مستقیم انجام می شود. این مرکز انواع دستگاه های درم فیلتر استیل را با بهترین کیفیت ساخت و عملکردی ایده آل عرضه می کند تا بتواند به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای مشتریان گرامی باشد. همچنین همکاران ما تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بهینه و جلب رضایت مشتری انجام می دهند.

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق شماره های تماس و سایر راه های ارتباطی درج شده در سایت، با مشاوران و همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید و ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره برای انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه برای شرایط کاری خود، خریدی رضایت بخش را انجام دهید و از مزایای بی نظیر این دستگاه بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما