ارائه کننده دیفیوزر حباب ریز دیسکی

دیفیوزر وظیفه تزریق هوای تولید شده توسط بلوئر را بر عهده دارد. بهترین نوع دیفیوزر، دیفیوزر حباب ریز دیسکی می باشد،چون هر چه قدر اندازه حباب ها ریز باشد، تعداد حباب ها زیاد شده و سطح تماس حباب با مایع افزایش پیدا می کند. 

شرکت های تولیدی ارائه کننده دیفیوزر حباب ریز دیسکی، با همت و تلاش بی وقفه کارکنان توانسته اند محصولاتی با بهترین مواد اولیه تولید و در اختیار خریداران گرامی قرار دهند؛ همچنین در سراسر ایران نمایندگی های برای عرضه و فروش محصولات، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشند. محصولاتی با قیمت مناسب که رضایت مشتری را از همه نظر جلب کند. 

ارائه کننده دیفیوزر حباب ریز دیسکی

مشخصه مهم دیفیوزر حباب ریز دیسکی

مشخصه مهم دیفیوزر حباب ریز دیسکی جنس دیفیوزر از پلی پروپیلن می باشد و در برابر انواع مواد شیمیایی و فاضلاب های انسانی و صنعتی مقاومت بسیار بالایی دارد. دیفیوزر حباب ریز دیسکی دارای سوپاپ یکطرفه بوده که در زمان قطع هوادهی، مسیر را به آرامی مسدود کرده و طول عمر بالایی دارد. دیفیوزر یک پوشش PTFE منحصر به فرد را بر روی غشای لاستیکی فراهم می کند که در برابر باکتری و رسوب دهی بسیار مقاوم است؛ این یکی از مهم ترین مشخصه دیفیوزر حباب ریز دیسکی می باشد.

این نوع دیفیوزرها قطر کمتری را برای فرآیند هوادهی تولید می کنند؛ همچنین 2% راندمان انتقال اکسیژن استاندارد را در زمان هوادهی افزایش می دهد. دیفیوزرهای دیسکی در کارایی خود بسیار عالی هستند اما این را هم باید بدانیم که نسبت به سایر انواع دیفیوزرها، نصب آنها بسیار پیچیده تر است. 

فروش ویژه دیفیوزر حباب ریز دیسکی

فروش ویژه دیفیوزر حباب ریز دیسکی دیفیوزر ها معمولا از جنس PTFE هستند در عین حال که سبک می باشند در برابر خوردگی شیمیایی و بیولوژیکی مقاومت بالایی دارند و قیمت آنها نسبت به سایر دیفیوزرها ارزان بوده است. دیفیوزرها در استخرهای پرورش آبزیان، تصفیه فاضلاب های شهری، خانگی، دارویی و نیز در مراحل نیترات زدایی در تصفیه فاضلاب استفاده ویژه ای می شود. 

شرکت های تولیدکننده در این زمینه با اندیشه ای نو دست به فعالیت گسترده ای زدند و به ساخت و تولید دیفیوزرها با انواع مختلف حباب ریز پرداختند و  آماده ارائه و خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند، هدف این شرکت ها تولید و توزیع محصولی مرغوب و در اختیار گذاشتن خریداران عزیز می باشد. این شرکت های معتبر، نمایندگی هایی در اقصی نقاط کشور دارند تا محصولات خود را مستقیم عرضه و به فروش برسانند. البته فروش دیفیوزر با تخفیف و ویژه بوده است، بدون هیچ گونه واسطه ایی، تا عزیزان بتوانند با خیالی راحت جنس مرغوب را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما