ارائه کننده غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی مزیت های قابل توجه ای را برای مراکز پرورش ماهیان زینتی به همراه دارد. این دستگاه ها در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که انتخاب آنها باید متناسب با اندازه آکواریوم و تعداد ماهیان باشد. در همین رابطه به بررسی برخی از نکات برای خرید بهترین نوع غذاده اتوماتیک از مراکز ارائه کننده معتبر می پردازیم.

ارائه کننده غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی امروزه برای رفع محدودیت های ناشی از پرورش آبزیان در خانه یا استخرها، از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که یکی از مهمترین آنها غذاده اتوماتیک پرتابی است. اگر از آن دسته افرادی هستید به صورت مداوم توانایی رسیدگی به آکواریوم و غذادهی به ماهیان را ندارید، می توانید از مزیت های کاربردی این نوع دستگاه بهره مند شوید.

اولین نکته برای انتخاب غذاده اتوماتیک توجه به حجم و میزان غذایی است که در طول روز باید به ماهیان داده شود. برای این منظور باید دستگاهی متناسب با ظریفیت استاندارد را تهیه کنید. نکته دوم قابلیت و قدرت پرتاب غذا بر حسب سانتی متر است. در هنگام خرید از فروشنده جویا شوید که قدرت پرتا دستگاه تا چه اندازه قابل تنظیم و متغیر است.

نکته سوم به عنوان راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک، ظرفیت و اندازه آکواریوم است که نباید نادیده گرفته شود. برای آکواریوم های بزرگ باید دستگاه هایی با قدرت موتور بالا و توانایی پرتاب غذا تا متراژ زیاد را تهیه کنید. قابلیت تنظیم غذادهی با فواصل زمانی معین و دقیق از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید این محصولات به شمار می آیند.

از نمونه های بزرگ این دستگاه ها در استخرهای پرورش ماهی و میگو استفاده می کنند که دارای مخازن بسیار بزرگ با ظرفیتی بین 40 تا 80 کیلو گرم در طول روز است. برخی از مدل های جدید دارای مانیتورهای لمسی هستند و قابلیت پرتاب غذا تا 20 متر را داردند.

محل فروش غذاده اتوماتیک پرتابی

محل فروش غذاده اتوماتیک پرتابی برای خرید غذاده اتوماتیک پرتابی ضمن شناخت برندهای معتبر، آشنایی برای مراکز و محل فروش عمده نیز تاثیر بسزایی در کنترل یا کاهش قیمت ها دارد. مراکز پرورش ماهی و میگو می توانند به صورت مستقیم از طریق تولید کنندگان یا شرکت های وارداتی اقدام به تهیه این دستگاه ها کنند.

امروزه برای رفع محدودیت ها و عرضه هر چه بیشتر جدیدترین انواع دستگاه غذاده اتوماتیک پرتابی، نمایندگان آنلاین به صورت مدوام محصولات جدید عرضه شده به بازارهای جهانی را معرفی می کنند. در این مرکز نیز به عنوان بزرگترین محل فروش غذاده اتوماتیک در کشور، جدیدترین تولیدات با برندهای ایرانی و خارجی با قیمت مصوب و تعیین شده برای خریداران در سراسر کشور ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما