بازار خرید غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی تاثیر بسیاری در پرورش ماهی های سالم دارد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که در فاصله زمانی منظم، غذادهی به ماهی ها را انجام می دهد. در بازار خرید این دستگاه با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می گردد.

بازار خرید غذاده اتوماتیک پرتابی

بررسی کیفیت غذاده اتوماتیک پرتابی

بررسی کیفیت غذاده اتوماتیک پرتابی پرورش دهندگان ماهی معمولا غذادهی را با دست انجام می دهند. البته این روش برای تمام استخرها مناسب نیست؛ مثلا غذادهی با دست در استخرهای بزرگ مسلما بسیار وقت گیر و هزینه بر است. هم چنین غذا به طور یکنواخت در کل استخر پخش نمی شود؛ به همین دلیل کیفیت غذاده اتوماتیک پرتابی در پرورش ماهی سالم نقش مهمی دارد.

یکی از مزیت های استفاده از غذاده اتوماتیک پرتابی این است که وعده های غذایی در زمان معین در تمامی استخر به طور یکنواخت پخش می شود. دستگاه غذاده اتوماتیک بدون کمک نیروی انسانی و در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام می دهد. هم چنین در روزهای تعطیل دیگر لازم نیست نگران غذا دادن به ماهی ها باشید. از آنجایی که برنامه غذایی منظم به ماهی به سلامت رشد آنها کمک می کند، این دستگاه در بین پرورش دهندگان ماهی بسیار پرطرفدار می باشد.

توجه داشته باشید که دستگاه اتوماتیک پرتابی عملکرد و سايز های مختلفی دارد، پس حتما با توجه به مقیاس استخر و ماهی ها دستگاه مورد نیازتان را خریداری کنید. اگر به دنبال کاهش هزینه ها و اتلاف خوراک در بلند مدت هستید، خرید این دستگاه برای شما بسیار سودآور می باشد.

قیمت فروش غذاده اتوماتیک پرتابی

قیمت فروش غذاده اتوماتیک پرتابی تولیدکنندگان انواع مختلفی از این دستگاه را با مشخصات فنی و قیمت مختلف به بازارهای فروش عرضه می نمایند. فاکتور های زیادی در قیمت فروش غذاده اتوماتیک پرتابی تاثیرگذار است. یکی از این عوامل حجم مخزن دستگاه است که به صورت 50 و 80 کیلویی عرضه می شود. پرورش‌دهندگان ماهی می توانند با توجه به مقیاس استخر، دستگاهی با حجم مخزن مورد نیاز خریداری نمایند.

هم چنین برند سازنده غذاده اتوماتیک پرتابی و کشور تولید کننده می تواند در قیمت دستگاه تاثیر بگذارد. مطمئنا زمانی که دستگاه از کشور خارجی وارد می شود، قیمت نسبتا بالاتری نسبت به تولید داخلی دارد. نحوه عملکرد و نصب آسان غذاده اتوماتیک یکی از فاکتورهای مهمی است که در قیمت فروش موثر می باشد.

اگر به دنبال دستگاهی با قیمت مناسب تر هستید، می توانید سراغ نمونه های دست دوم بروید. هم چنین چگونگی عرضه این دستگاه به بازار، در قیمت نهایی نیز موثر می باشد. پیشنهاد می کنیم در زمان خرید؛ تمام فاکتورهای بالا را بررسی کنید، تا بتوانید دستگاهی مناسب با نیازتان خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما