بازار فروش جاروبرقی استخر پرورش ماهی

یکی از ملزومات جانبی که در کار پرورش ماهی بسیار کاربرد دارد. جاروبرقی استخر پرورش ماهی است، که کارای فوق العاده بالای دارد که باعث می شود حوضچه ها تمیز و پاکیزه باشد. این محصول از بازار فروش خوبی برخوردار است و شرکت های متنوعی در تولید جارو برقی استخر فعالیت دارند.

بازار فروش جاروبرقی استخر پرورش ماهی

انتخاب جاروبرقی استخر پرورش ماهی

انتخاب جاروبرقی استخر پرورش ماهی

پرورش دهندگان ماهی باید این مورد را در نظر داشته باشند که پاکیزگی و بهداشت استخر پرورش ماهی از اهمیت بالای برخوردار است، چون آلودگی حوضچه ها و استخر باعث ایجاد بیماری ها و به تبع آن بالا رفتن میزان مرگ و میر ماهیان می شود‌.

در این مقاله سعی داریم شما را در انتخاب جارو برقی استخر پرورش ماهی راهنمایی کنیم تا بتوانید خرید خوب و بصرفه داشته باشید.

نکاتی که در انتخاب جارو برقی استخر باید رعایت کرد عبارتند از:

  • میزان قدرت و توان موتور باید بر حسب نوع و اندازه استخر همخوانی لازم را داشته باشد.(اگر کوچک باشد به خاطر استفاده زیاد زودتر خراب می شود.)
  • چند کاره بودن جارو برقی استخری مانند: ساییدن دیوارهای استخر، جمع کردن جداگانه فضولات
  • دارای قدرت و مکش بالایی باشد زیرا موجب می شود در زمان کمتر استخرها تمیز شود.
  • داشتن وزن سبک و قابل حمل
  • نیاز به هوا گیری نداشته باشد.
  • دارای آپشن سماوری بر روی آب را داشته باشد.
  • کم مصرف بودن( دارای برچسب انرژیAباشد.)
  • دارای دسته بلند برای استفاده راحت از دستگاه
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه
  • دارای ظاهری معقول و استفاده از متریال با کیفیت که موجب بالا رفتن دوام آن می شود.

جارو برقی استخری وسیله ای کارآمد است که در مدت زمان کمتر باعث تمیزی کف استخر می گردد. استفاده از این دستگاه هزینه نیروی انسانی که برای تمیز کردن استخر به کار گرفته می شدند را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد.

نحوه عملکرد جاروبرقی استخر پرورش ماهی

نحوه عملکرد جاروبرقی استخر پرورش ماهی

در اینجا سعی داریم نحوه عملکرد جارو برقی استخر را برای شما شرح دهیم. همانگونه که میدانید دو روش برای تمیز کردن سطح و دیوارهای استخر وجود دارد: استفاده از جاروی دستی و جاروی روباتیک.

در اینجا لازم است این نکته را یاد آوری کنیم که جارو برقی های دستی برای استخر های که به میزان زیادی کثیف هستند کارای بهتری دارد. زیرا با به کار گیری جاروی رباتی احتمال اینکه مقداری از جلبک ها و فضولات دوباره به داخل استخر بازگردد وجود دارد.

دیوار و بدنه استخر های پرورش ماهی محیط مساعدی برای جلبک ها، لجن و رسوبات و … هستند که به راحتی از بدنه استخر جدا نمی شوند. که برای این محیط ها استفاده از جارو برقی های صنعتی بهتر از جارو های دستی است.

برای استفاده از جاروبرقی استخر بهتر است به آرامی این کار انجام شود در صورتی که حرکت دست سریعتر باشد احتمال باند شدن مواد. ته نشین شده از کف استخر وجود دارد. اگر آب کدر شد چند ساعت صبر کنید تا مواد نه نشین شود و بعد از آن به کار خود ادامه دهید.

جارو استخری پرورش ماهی به راحتی توسط یک شلنگ فضولات و جلبک ها را پمپ کرده و به بیرون استخر انتقال میدهد.

استفاده از جارو برقی های صنعتی به خاطر بالا بودن فشار و مکش باعث می شود سطح مورد نظر سریع تر تمیز شود و همچنین تمیزی بیشتر کف استخر می شود.

جارو برقی های رباتیک به خاطر اینکه کف و سطح بدنه استخر را به طور اتوماتیک تمیز می کنند برای استخرهای پرورش ماهی با وسعت کم بسیار مناسب است.

انواع جاروبرقی استخر پرورش ماهی

انواع جاروبرقی استخر پرورش ماهی

امروزه با گسترش صنایع پرورش ماهی در سراسر کشور استفاده از جارو برقی استخری برای سهولت در انجام کارها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع جارو برقی استخر پرورش ماهی بسته به نیاز استخرها متفاوت است و کارایی متفاوتی دارد. انواع جارو استخری:

  • جارو استخری دستی
  • جارو استخری صنعتی
  • جارو استخری رباتیک
  • جارو استخری نیمه اتوماتیک

جارو استخری دستی خود دارای انواع مختلفی( با فیلتر تصفیه، بدون فیلتر و …) هستند. وجود فیلتر تصفیه در جارو های استخر پرورش ماهی مزیتی که از هدر رفت آب جلوگیری می کند و با تصفیه آب مجدد می توان از آن آب برای استخر استفاده کرد.

جارو رباتیک استخری به طور اتوماتیک توانای تمیز کردن بدنه استخر را نیز دارد و با تنظیم تایم آن می توان به راحتی از آن استفاده کرد. که بسته به وسعت و متراژ استخر در اندازه‌ای متفاوت ساخته می شود.

جارو استخری صنعتی در سایز بزرگتر با قدرت کشش بالا برای استفاده در واحد‌های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد که موجب بهینه شدن هزینه های اضافی استخر ها می شود.

با استفاده از جارو استخر پرورش ماهی دیگر احتیاج به تعویض آب استخر نبوده و همین امر در مصرف آب صرفه جویی می کند.

خرید جاروبرقی استخر پرورش ماهی

خرید جاروبرقی استخر پرورش ماهی خوشبختانه تولید کنندگان توانمندی در صنعت تولید جارو استخر شوی مشغول به فعالیت هستند. که محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند.

خرید جاروبرقی استخر پرورش ماهی بدون واسطه و با کمترین قیمت از درب کارخانه میسر است. قیمت درب کارخانه نسبت به قیمت بازار با حذف واسطه ها توانسته خریداران را ترغیب کند که خرید خود را بدون واسطه و از تولید کننده اصلی انجام دهند.

نمایندگی های معتبر این شرکت ها این محصولات را در سراسر کشور برای استفاده مصرف کنندگان مهیا می کنند. خرید از نمایندگی ها این حسن را برای مصرف کننده به همراه دارد که می تواند به صورت اقساطی این محصول را تهیه کند.

نمایندگی ها با ارائه بروشورهای تبلیغاتی مشتری را در خرید جارو برقی استخری راهنمایی می کند. همچنین فروشگاه های که ملزومات پرورش ماهی را به فروش می رساند. دارای انواع جارو استخر می باشند که پرورش دهندگان ماهی می توانند آن را خریداری کنند.

امروز با پیشرفت شدن امکانات، خرید اینترنتی تهیه این محصولات را راحت کرده است و مصرف کننده می تواند با خیال راحت محصول مورد نظر را سفارش دهد و در مکان مورد نظر محصول را دریافت کند. حسن این نوع خرید بدون دغدغه بودن این نوع خرید است.

برای آگاهی از قیمت این محصولات می توانید به سایت های معتبر این شرکت ها مراجعه کرد و پس از استعلام قیمت ها اقدام به خرید نمایید. با توجه به نوسانات قیمت ارز قیمت این محصولات مدام در حال تغییر است.

در هنگام خرید این محصولات دقت داشته باشید خرید از مراکز معتبر خود، ضمانت خرید با کیفیت این محصولات است. که خوشبختانه مراکز معتبر و به نامی در حال تولید این محصولات می باشند که این محصولات را به صورت عمده و با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما