توزیع دستگاه هوادهی استخر

دستگاه هوادهی استخر امروزه بازار فروش بالایی پیدا کرده است و مصرف کنندگان زیادی از سراسر کشور دارد که این محصولات را در انواع مختلفی سفارش می دهند. انواع مختلف این محصولات با کارایی و عملکرد متفاوتی طراحی شده و در بازار به فروش می رسند. هر کدام از این محصولات باکیفیت دارای کارایی خاصی بوده و در بازار در مدل های مختلفی به فروش می رسند.

توزیع دستگاه هوادهی استخر

مشخصات دستگاه هوادهی استخر

مشخصات دستگاه هوادهی استخر هر دستگاهی که توانایی مخلوط کردن هوا با آب را داشته باشد هواده نامیده می شود و به خاطر اهمیت پارامتر هایی مانند هزینه اجرا، راندمان کاری و مصرف انرژی از این دستگاه ها و تجهیزات هوادهی ماهی استفاده می شود.

به صورت کلی دو مکانیزم برای دستگاه هوادهی ماهی وجود دارد که یکی هوادهی سطحی و دیگری هوادهی مرکزی است و دستگاه هوادهی ماهی یکی از بهترین و کار آمدترین دستگاه های هوادهی برای صنعت پرورش ماهی می باشد.

در دستگاه هوادهی ماهی علاوه بر مکانیزم ساده، قدرت بالایی در هوادهی دارد که با پاشش میزان بسیار بالایی از آب به شکل فواره ای انتقال اکسیژن مناسبی را به عمل می آورد.

مکانیزم هوادهی به این صورت است که سطح آب را شکسته و سطح تماس بیشتری را بین آب و هوا بوجود می آورد به این صورت که سطح بالایی آب استخر را با اکسیژن موجود در هوا مخلوط می کند و باعث افزایش اکسیژن پخش شده در سطح بالایی آب پرورش ماهی می شود.

تماس آب با هوا باعث افزایش اکسیژن محلول در آب می شود و همچنین عمل هوادهی توسط دستگاه باعث می شود که گاز های مضری مانند آمونیاک و نیترات از کف استخر پرورش ماهی به خارج استخر منتقل شود.

بررسی کیفیت دستگاه هوادهی استخر

بررسی کیفیت دستگاه هوادهی استخر انواع دستگاه هوادهی ماهی با توجه به اندازه و همچنین قدرت موتور آن با یکدیگر متفاوت می باشد که دستگاه هواده پدالی در واقع یکی از انواع دستگاه های بسیار مناسب و کاربردی بوده که از لحاظ نیروی مورد استفاده شده به شکل مکانیکی بوده و به همین دلیل می توان بدون استفاده از هیچگونه نیروی برق از این دستگاه استفاده نمود و لذا برای کسانی که میخواهند در داخل استخرهای پرورش ماهی مختلف از این دستگاه هوادهی اکواریوم استفاده کنند به راحتی می توانند خرید خود را از بازار و فروش این محصول انجام داده و آن را با کمترین زمان ممکن تهیه کند زیرا تولیدکننده این محصول بعد از تولید و بسته بندی کردن آن اقدام به توزیع مستقیم این دستگاه در این بازار نموده است.

دستگاه هوادهی اسپلش یکی از کاربردی ترین نوع دستگاههای هوادهی پرورش ماهی است و به دلیل اینکه تولیدکنندگان در داخل کشور ما از بهترین نوع مواد اولیه در جهت تولید این دستگاه استفاده نمودند لذا سبب شده تا مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد و همچنین طول عمر این دستگاه ها به شکل بسیار طولانی می باشد و البته این دستگاه هواده اسپلش برای موقعیت و مکان های بسیار بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و لذا جوابگو استخرهای بسیار بزرگ پرورش ماهی نیز می‌باشد و استفاده از همین دستگاه های هوادهی پرورش ماهی سبب شده تا پرورش‌دهندگان به راحتی از این مزیت ها استفاده کنند و برای یک سودآوری بسیار خوبی را از نظر پرورش ماهی داشته باشند.

نحوه کار دستگاه هوادهی استخر

نحوه کار دستگاه هوادهی استخر کیفیت دستگاه هوادهی ماهی به این صورت است که دارای یک حفاظ موتور و پروانه می باشد و این طراحی از بر خورد آبزیان به پروانه جلوگیری می کند. استفاده از دستگاه هوادهی ماهی باعث می شود ۸۰ تا ۸۵ درصد از عوامل بیماری زا از محل پرورش ماهی دور شود و همچنین رشد ماهی ها افزایش پیدا کرده و دارای گوشت با کیفیت تری می شوند.

این دستگاه نگهداری، نصب و راه اندازی آسانی دارد و در مقایسه با دستگاه های هوادهی مشابه کم مصرف تر می باشد و مناسب برای هر نوع استخری به دلیل داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع پروانه است.دستگاه هوادهی اسپلش دارای یک شناور عایق است که جنس آن PVC بوده و در برابر خورندگی، ضربه و نور خورشید مقاومت بالایی دارد. قیمت دستگاه هوادهی در مقایسه با انواع مختلفی که دارد بسیار مناسب تر می باشد.

فریم های دستگاه با استفاده از محل های جایگیری خود بر روی پارچه ی برزنتی، در نهایت شکل سه بعدی و کامل استخر را می سازند. پایه های محکم فلزی نیز در این مدل از تجهیزات ماهی ها در زیر استخر پیش ساخته وجود دارد تا نیروی وزن آب را در تمامی نقاط به طور یکسان پخش کند و از شکست بدنه جلوگیری کند.

مرکز پخش دستگاه هوادهی استخر

مرکز پخش دستگاه هوادهی استخر تولید انواع دستگاه هوادهی پرورش ماهی در داخل کشور ما تاثیر بسیار مستقیم و خوبی روی قیمت نهایی این محصول داشته است و همچنین موجب گشته تا از واردات بی رویه این محصول به داخل کشور جلوگیری کند که تاثیر خوبی روی رشد اقتصادی کشور نیز داشته است و لذا افراد مصرف کننده با خیال راحت می تواند سفارش مدنظر خود را با توجه به نیاز و نوع دستگاه هوادهی پرورش ماهی در بازار فروش این محصول انجام داده و آن را با بهترین قیمت و همچنین کیفیت بالا تهیه کنند.

افراد خریدار و مصرف کننده با مراجعه به راهنما و نحوه کار هوادهی پرورش ماهی که در سایت معتبر فروش این محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است به راحتی می‌توانند آن را راه‌اندازی کرده و از مزیت‌های آن بهره مند شود و لذا کسانی که می‌خواهند این دستگاه هوادهی را استفاده نمایند خرید خود را می‌تواند در کمترین زمان ممکن از این بازار انجام داده و این دستگاه هوادهی تولید شده را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تهیه کند و با استفاده آن در داخل استخر پرورش ماهی به زنده ماندن و پرورش مناسب ماهی ها و دیگر آبزیان ای که نیاز به اکسیژن فراوان دارند کمک نمایند.

امروزه استفاده از دستگاه های مختلفی از جمله دستگاه هوادهی پرورش ماهی که به طور خاص و با کیفیت بالا تولید می شود کمک بسیار زیادی به پرورش دهندگان ماهی نموده تا بتواند طول عمر آنها و همچنین رشد انواع مختلفی از ماه ها را به شکل چشمگیری افزایش دهد و به همین دلیل استفاده از این دستگاه های ساده و البته کاربردی به سودآوری و همچنین افزایش رضایت مصرف کنندگان کمک بسیار زیادی نموده است و البته خریداران در این سایت معتبر به راحتی می‌توانند از ویژگی های مختلف این دستگاه های هوادهی اطلاع پیدا کرده نوع دستگاه مورد نظر را با قیمت بسیار مناسب که همان قیمت تولیدی می باشد خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما