توزیع عمده هواده پدل ویل ۴ اسب

دستگاه هواده پدل ویل دستگاهی پرکاربرد است که برای پرورش ماهیان گرمابی و مخصوصاً پرورش میگو بسیار استفاده می‌ شود، این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده که یکی از مدل‌ های آن به ‌صورت ۴ اسب بخار می‌ باشد، توزیع عمده هواده پدل ویل ۴ اسب بخار، شرایط خرید و تهیه این کالا را برای پرورش ‌دهندگان ماهی و میگو در سراسر کشور فراهم نموده است و متقاضیان می توانند با خرید این محصول از مزایای آن استفاده نمایند. 

توزیع عمده هواده پدل ویل ۴ اسب

آشنایی با ویژگی هواده پدل ویل ۴ اسب

آشنایی با ویژگی هواده پدل ویل ۴ اسب پرورش میگو و ماهی چند سالی است که در کشور با رشد چشمگیری همراه بوده است، اما برای پرورش این موجودات دریایی باید تمامی شرایط و لوازم موجود فراهم گردد تا بتوان با تولید بالا و بازدهی خوب نتیجه عالی از این کار گرفته شود. 

پرورش میگو در مناطق جنوبی کشور بسیار رونق خوبی گرفته است اما با توجه به شرایط آب ‌و هوایی مناطق جنوبی کشور و با توجه به گرمسیر بودن این مناطق عموماً به علت گرمای بیش از حد در این مناطق و به علت بالا رفتن دمای هوا، اکسیژن آب کاهش پیدا می‌ کند و برای اینکار نیاز به تامین اکسیژن می باشد، یکی از دستگاه ‌های تامین اکسیژن، دستگاه هواده پدل ویل می ‌باشد که دارای ویژگی ‌ها و مزایای زیادی به شرح زیر می‌ باشد. 

  • این دستگاه با چرخش پروانه های خود در آب، باعث می‌شود که اکسیژن مورد نیاز آب تأمین گردد. 
  • راندمان بالایی داشته و از مصرف انرژی پایینی برخوردار است. 
  • این دستگاه قابلیت شناور بودن روی سطح آب را دارا می‌ باشد. 
  • استفاده از آن در آب‌ های کم ‌عمق هیچ‌گونه آلودگی به همراه نخواهد داشت. 
  • از امنیت بالایی برخوردار بوده و به ماهیان داخل استخر آسیبی وارد نخواهد کرد. 
  • جریان آب را به ‌صورت عمودی و افقی به چرخش در می آورد و باعث چرخش هوا در استخر گردیده و سبب می‌گردد تا دمای آب در سراسر استخر یکسان گردد. 
  • دارای قیمت مناسبی می‌باشد و سهولت در جابجایی داشته و فاقد گیربکس و چرخ دنده بوده و بنابراین هزینه نگهداری از آن بسیار کم می‌باشد و از جنس بسیار مرغوبی تشکیل‌شده و ضد زنگ و ضد خوردگی می باشد. 

قیمت صادراتی هواده پدل ویل ۴ اسب

قیمت صادراتی هواده پدل ویل ۴ اسب قیمت هواده صادراتی پدل ویل ۴ اسب بخار با توجه به نوع و مدل آن متفاوت می باشد، پدل ویل هایی که از طریق این سایت عرضه می گردد به ‌صورت ۴ اسب بخار بوده و دارای ارزش صادراتی می ‌باشد و به کشور های مختلفی صادر می‌ گردد، از این‌رو با توجه به کیفیت بالا و راندمان خوبی که این دستگاه ‌های صادراتی دارند قیمت آنها با اندکی تفاوت عرضه می‌ گردد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا بتوانید به محصولی باکیفیت و مناسب برای استخر پرورش آبزیان خود دست یابید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما