توزیع هوادهی استخر پرورش ماهی

هوادهی استخر پرورش ماهی به صورتی است که اب و هوا را با یکدیگر مخلوط میکنند. اینکار باعث بالا رفتن میزان اکسیژن مصرفی آبزیان میباشد.که توسط دستگاه های مکانیکی انجام میشود.در این مطلب شما را با انواه دستگاه های هوادهی و نوع کارکرد و مزایای آن اشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

توزیع هوادهی استخر پرورش ماهی

ویژگی هوادهی استخر پرورش ماهی

ویژگی هوادهی استخر پرورش ماهی ویژگی هوادهی استخر این است که به جز تولید اکسیژن باعث هم زدن اب و متعادل کردن لایه های حرارتی و غذایی میشود.و همچنین پسمان های سمی که بصورت گاز در اب حل هستند را خارج میکند.

تامین اکسیژن استخر های ابی به روش های مختلفی انجام میشود. از جمله: آب را از محل پرورش ابزیان به طور دائم وارد و خارج میکنند، از دستگاه ها و تجهیزات استفاده میکنند، از برج هواده استفاده میکنند، توسط دمنده های هوا، هوا را به داخل اب تزریق میکنند.

هواده به دستگاهی گفته میشود که توانایی هوا با اب را داشته باشد. و دو مکانیزم برای هوادهی دارد: ۱ سطحی ( اسپلش، پدل و ویل) ۲ مرکزی( دمنده هوا مانند بلوئر و ساید چنل)

یکی از بهترین و پر کاربردترین دستگاه ها برای صنعت پرورش ماهی، دستگاه هواده اسپلش میباشد. هواده اسپلش به جز دارا بودن مکانیزم ساده قدرت بالایی در هوادهی دارد که با پاشیدن میزان بسیار زیادی از آب به شکل فواره ای اکسیژن مناسبی را به اب منتقل میکند. مکانیزم این نوع هواده به صورتی است که سطح آب را میشکند، و سطح تماس بیشتری را بین آب و هوا بوجود می آورد به طوریکه سطح بالایی آب استخر را با اکسیژن موجود در هوا مخلوط می کند، و دی اکسید کربن را از آب خارج میکند.

هنگام خرید دستگاه هواده باید به این نکات توجه کرد: میزان اختلاط اکسیژن، قطر و پهنای فواره، وزن هواده، میزان جابجایی آب. استفاده از اسپلش هواده از مزایایی برخوردار است از جمله:

نصب و راه اندازی آن آسان است.نسبت به سایر دستگاه های هواده کم مصرف تر است. برای هر نوع استخری مناسب است. قیمت آن مناسب است. دارای حفاظ توری است که مانع از برخورد ماهیان به پروانه موتور میشود.دستگاه هوادهی برای ماهیان بسیار ضروری بخصوص در مکان های پرورش ماهی،زیرا اولین چیزی که در پرورش ابزیان مهم و مورد نیاز است اکسیژن است.

عرضه کننده هوادهی استخر پرورش ماهی

عرضه کننده هوادهی استخر پرورش ماهی

  • عرضه کننده هوادهی بسیاری در حال حاضر در بیشتر شهر های کشور فعالیت میکنند، و با پیشرفته ترین نوع تکنولوژی و متریال درجه یک این محصول را با بهترین کیفیت به بازار عرضه میکنند. قیمت این محصول به جنس و کیفیت آن بستگی دارد و در قیمت های مختلفی به فروش میرسد.این محصول در مارک ها و برند های مختلفی تولید میشود برای اطمینان از کیفیت محصول شما میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن کنید. و محصول را بدون هیچ گونه پرداخت هزینه گزاف و با ضمانت از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما