تولید غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی یکی از دستگاه های پر کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توان عمل غذا دادن به آبزیان را بدون دخالت نیروی انسانی و با دقت بیشتری انجام داد. استفاده از این ماشین که با نام های مختلفی همچون غذا ده خودکار یا غذاده آبزیان نیز شناخته می شود باعث شده تا علاوه بر تاثیر بسیار زیادی که در ایجاد نظم برای غذا دهی آبزیان در فصول مختلف داشته باعث شود تا مشکل کمبود نیروی انسانی برای رسیدگی به غذای آبزیان تا حدودی بر طرف شود.

تولید غذاده اتوماتیک پرتابی

بررسی کیفیت غذاده اتوماتیک پرتابی

بررسی کیفیت غذاده اتوماتیک پرتابی عمل رسیدگی و غذا دهی به آبزیان بهتر است در دوره های متوالی و در زمانی ثابت از روز انجام شود چرا که این روش تاثیر بسیار زیادی در سلامت و روند رشد آبزیان خواهد داشت از این رو توصیه می شود تا برای رسیدن به رشد بالاتر مزرعه داران برای غذا دهی به آبزیان از دستگاه های اتوماتیک استفاده کنند.

کیفیت غذاده اتوماتیک پرتابی با توجه به شایط استفاده می تواند متفاوت باشد چرا که این دستگاه برای رفاه حال مزرعه داران در انواع مختلفی ساخته می شود. در یک دسته بندی کلی غذاده را می توان به غذاده پرتابی برای آبزیان گرمابی و سرمابی، غذاده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و غذاده برقی و خورشیدی تقسیم کرد. البته غذاده های پرتابی دارای سایز بندی نیز می باشند که مزرعه داران می توانند با توجه به مساحت مزرعه خود، سایز مناسب آن را انتخاب نمایند. همچنین آن ها می توانند با تماس با مشاوران ما خریدی مناسب را انجام دهند.

برای برسی کیفیت دستگاه غذاده اتوماتیک هنگام خرید می توان علاوه بر مشخصه های گفته شده که مناسب با نوع و اندازه مزرعه صورت می گیرد به مواردی همچون قابلیت پرتاب غذا توسط دستگاه تا شعاع موردنظر، حجم مخزن ها، تابلو اعلان و سیستم زمانبندی هوشمند اشاره کرد.

ارائه کننده غذاده اتوماتیک پرتابی

ارائه کننده غذاده اتوماتیک پرتابی شرکت های ارائه کننده غذاده با توجه به نیاز های آبزیان و همچنین سهولت کار مزرعه داران، سعی در ارائه بهترین دستگاه متناسب با نیاز روز آبزیان و صاحبان مزارع کرده اند و باعث کاهش آلودگی ناشی از دخالت نیروی انسانی هنگام غذادهی شده و در نتیجه کاهش مرگ و میر آبزیان و ضرر مزرعه داران را به دنبال داشته است. همچنین با دقت بالایی که داشته می تواند کلیه نواحی استخر های ماهی را به طور یکسان غذادهی کند و به غذا رسانی یکسان بین ماهیان کمک شایانی می کند.

برای خرید این دستگاه مزرعه داران می توانند قبل از خرید خود با مشاورین ما تماس گرفته و با دریافت مشاوره رایگان بهترین خرید را انجام دهند. قابل ذکر است انتخاب دستگاه غذاده مناسب در روند رشد آبزیان تاثیر مستقیمی دارد و بهتر است با اطلاع کامل آن را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما