تولید هواده اسپلش بچه ماهی

تولید هواده اسپلش بچه ماهی توسط شرکت های زیادی انجام می گیرد. در تولید هواده از قطعات درجه یک استفاده کرده و آن را در انواع مختلف تولید کرده اند و برای هر استخر پرورش ماهی مناسب است. چون آن را در سایز های مختلف ساخته اند. تولید هواده اسپلش باعث شده است که بتوانیم پرورش ماهی را انجام دهیم چون ماهی ها به اکسیژن زیادی نیاز دارند و این دستگاه اکسیژن لازم را به آب استخر می رساند.

تولید هواده اسپلش بچه ماهی

مشخصات فنی هواده اسپلش بچه ماهی

مشخصات فنی هواده اسپلش بچه ماهی اگر به استفاده از ماهی به روش سنتی یعنی صید از دریا و رودخانه ادامه می دادیم اکنون با انقراض ماهی ها روبه رو می شدیم. سال هاست که پرورش ماهی رواج پیدا کرده است و باعث شده که در همه ی فصل ها ماهی تازه وجود داشته باشد و ماهی ها دچار انقراض نشوند. پرورش ماهی در استخرها به دستگاه هایی نیاز دارد که یکی از آن ها هواده اسپلش می باشد.

مشخصات فنی هواده اسپلش این است که موتور بسیار قوی دارد که آب را در هر دقیقه به میزان چند هزار لیتر به هوا پرتاب می کند. این هواده این امکان را دارد که ارتفاع آب را تنظیم کنید و مانع خروج آب از استخر شوید. این هواده اکسیژن را به سرعت با آب مخلوط می کنند، همچنین آب را مخلوط می کنند و سبب می شوند علاوه بر اکسیژن، غذای ماهی ها به همه جای آب برسد و گاز های مضر مانند دی اکسید کربن نیز از آب خارج شوند.

هواده اسپلش به صورت تک فاز و سه فاز تولید شده است و مصرف انرژی کمی دارد، اصطکاک این هواده کم می باشد و قابلیت این را دارد که بدون توقف کار کند. وزن هواده اسپلش مناسب است و دارای وزن سنگینی نمی باشد. این هواده دارای محافظ است که در قسمت حفره ای آن قرار می گیرد و اجازه نمی دهد بچه ماهی ها وارد حفره ها شوند، چون اگر وارد این حفره ها شوند با پره تماس برقرار می کنند و می میرند.

عرضه هواده اسپلش بچه ماهی

عرضه هواده اسپلش بچه ماهی هواده اسپلش بچه ماهی در انواع مختلفی وجود دارد که برای استخر های متفاوت، مناسب است. قیمت این هواده به برند سازنده، سایز، قدرت موتور و،،، بستگی دارد. عرضه هواده اسپلش توسط فروشگاه ها، مغازه ها و،،، به صورت حضوری انجام می شود و شما با مراجعه می توانید آن را خریداری کنید، اما وقت و هزینه های زیادی را هدر خواهید دید.

برای این که در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب صرفه جویی کنید، هواده اسپلش را از طریق سایت های آنلاین خریداری کنید. این سایت ها به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستند و این باعث می شود هواده اسپلش را با قیمت ارزان تر از سایت ها خریداری کنید. سایت ما نیز به عرضه هواده اسپلش می پردازد و آن را با کیفیت بالا و قیمت عالی عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما