تولید هواده اسپلش پرورش ماهی

در استخر هایی که با حجم بالا به پرورش انواع ماهی مشغول هستند کمبود اکسیژن یک مساله بسیار متداول است که شما با نصب یک دستگاه اکسیژن ساز می توانید این معضل را برطرف نمایید یکی از بهترین و مجهز ترین انواع این کالا دستگاه هواده اسپلش است.

تولید کننده انواع دستگاه هواده اسپلش پرورش ماهی که کالایی بسیار با کیفیت و عالی است را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

تولید هواده اسپلش پرورش ماهی

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی تمام افرادی که دارای مراکز و استخر های پرورش ماهی هستند می دانند که به دلیل حجم زیاد ماهی استخر با کمبود اکسیژن مواجه می شود و ماهی برای داشتن زندگی و رشد طبیعی نیاز به اکسیژن کافی دارد و اگر اکسیژن تامین نشود کار پرورش ماهی با مشکل مواجه خواهد شد دستگاه اسپلش پرورش ماهی یک دستگاه بسیار عالی برای اکسیژن رسانی به محل پرورش ماهی است.

از خصوصیات هواده اسپلش می توان به این نکته اشاره کرد که این دستگاه دارای پره هایی است که آب را از کف استخر به سمت بالا کشیده و با عمل جابجایی آب سبب می شود اکسیژن در اندازه و حد کافی با آب مخلوط و در دسترس ماهیان قرار بگیرد این دستگاه دارای یک محافظ عالی نیز هست تا سبب شود که بچه ماهی ها با پره ها مواجه نشده و از بین نروند.

دستگاه اسپلش قادر است با مکشی بسیار قوی تا عمق پنج متر آب را کاملا جابجا و اکسیژن رسانی کند و بیشتر برای استخر هایی که با آب سرد کار می کنند مناسب است این کالا همواره روی آب شناور و بسیار عالی کار می کند.

عرضه کننده هواده اسپلش پرورش ماهی

عرضه کننده هواده اسپلش پرورش ماهی تولید کننده انواع هواده اسپلش پرورش ماهی این دستگاه را با توجه‌ به نیاز بازار و از بهترین ابزار و مواد اولیه موجود در بازار و با استفاده از فناوری روز و به صورت کاملا حرفه ای تولید و این کالا را در اختیار عرضه کننده قرار داده تا این دستگاه را در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در اختیار پرورش دهندگان ماهی قرار دهند.

عرضه کننده هواده را با قیمتی منصفانه و عالی در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار داده است و شما می توانید این دستگاه را بسیار ارزانتر و با نرخی عادلانه تر خریداری کنید اگر تمام واسطه ها را حذف و کالا را به صورت مستقیم دریافت نموده و یا اگر این محصول عالی و درجه یک را در تعداد نیاز دارید پس خرید خود را به صورت عمده و کلان انجام داده تا در آن صورت نازلترین قیمت را بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما