خرید جاروی استخری پرورش ماهی

جاروی استخری پرورش ماهی وسیله ای است که از آن جهت تمیز کردن و جلبک زدایی کف استخرهای پرورش ماهی استفاده می شود و با استفاده از این جاروها در زمان بسیار کم و با نیروی انسانی بسیار محدودی می توان حوضچه های پرورش ماهی را پاکیزه کرد.
این نوع جاروها در انواع مختلف و سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند و انتخاب سایز آنها باید با توجه به سایز استخر و حوضچه پرورش ماهی صورت گیرد و برای خرید جاروی استخری به وب سایت خرید جاروی استخری پرورش ماهی مراجعه نمایید.

 خرید جاروی استخری پرورش ماهی

خصوصیات جاروی استخری پرورش ماهی

خصوصیات جاروی استخری پرورش ماهی جاروی استخری در سه سایز تولید می شود و از خصوصیات جاروی استخری پرورش ماهی کوچک می توان به مواردی مانند دارا بودن توان یک اسب بخار و ولتاژ 220 ولت و قابلیت وصل شدن به برق تک فاز و همچنین طول لوله ی 50 متری، وزن دسته ی 3 متری، وزن جارو حدود 20 کیلوگرم اشاره کرد.

جاروی استخری سایز متوسط دارای توان دو اسب بخار و ولتاژ 320 ولت، دسته ی تمام استیل ضد زنگ با طول 4 متر و وزن 6 کیلوگرم، قابلیت اتصال به برق تک فاز و سه فاز و ابعاد مستطیل شکل، وزن جارو حدود 40 کیلوگرم می باشد.

جاروی استخری سایز بزرگ دارای توان سه اسب بخار و ولتاژ 420 ولت، دسته آلومینیومی با وزن 9 کیلوگرم،طول لوله ی 100 متری و قابلیت اتصال به برق سه فاز و وزن جارو در حدود 60 کیلوگرم است.

جاروی استخری پرورش ماهی سایز کوچک و بزرگ به صورت دایره ای شکل ساخته می شود و قطر این دایره حدود 2 متر است و این جاروها وزن نسبتا سبک و معقول دارند و بنابراین توسط دو الی سه نیروی کارگر می توان اقدام به تمیز کردن استخر نمود.

جاروی استخری به صورت شناور بر روی آب استخر باقی می ماند و به همین علت نیازی به خالی کردن آب استخر در هنگام تمیز کردن آن نیست و این جاروها دارای مکش بسیار قوی و فیلتر قدرتمند و همچنین کیسه های یکبار مصرف می باشد.

توزیع جاروی استخری پرورش ماهی

توزیع جاروی استخری پرورش ماهی از جاروهای استخری علاوه بر تمیز کردن حوض های پرورش ماهی و شیلات ها، برای تمیز کردن استخرهای عمومی و حوض های خانگی نیز می توان استفاده کرد و به علت مکش قوی جارو هم دیواره ها و هم کف استخر به خوبی تمیز می شوند.
جاروهای استخری دارای انواع موتورهای کره ای و ایرانی و ایتالیایی در بازار موجود می باشند و با توجه به میزان بودجه خود و حجم استخر پرورش ماهی می توانید جاروی مناسب را انتخاب کنید و جهت اطلاع از قیمت این جارو به وب سایت توزیع جاروی استخری پرورش ماهی مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما