خرید ویژه دستگاه درام فیلتر صادراتی

دستگاه درام فیلتر به منظوز تصفیه آب استخرهای پرورش ماهی توسط برندهای مختلفی ساخته می شود. این دستگاه به منظور تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی در ابعاد مختلف و کارایی های متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه می شود. نوع صادراتی این دستگاه از کیفیت بالاتر و قیمت گران تری برخوردار است. خرید ویژه دستگاه درام فیلتر با فروش شرایطی و تخفیفات باور نکردنی صورت می گیرد.

خرید ویژه دستگاه درام فیلتر صادراتی

کیفیت دستگاه درام فیلتر صادراتی

کیفیت دستگاه درام فیلتر صادراتی تصفیه آب استخرهای پرورش ماهی از فضولات ماهی همچنین ذرات ناشی از باقی مانده غذا با کمک درام فیلتر به آسانی صورت گرفته و علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب می تواند بسیاری از هزینه های جانبی را کم کرده و زمینه را برای رشد و پرورش بیشتر ماهی ها فراهم کند.

 درتهیه دستگاه درام فیلتر ایرانی سازندگان این دستگاه از دانش فنی گروهی از متخصصان این امر همچنین جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده اند، تا بتوانند محصولی با کیفیت مناسب برای عرضه به بازارهای داخلی و خارجی تولید کنند.

تمام قطعات  دستگاه درام فیلتر مطابق با استانداردهای بین المللی  و از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

بدنه استوانه ای شکل این دستگاه اغلب از جنس استیل ساخته شده و خطر زنگ زدگی را به حداقل می رساند. فیلتر های تعبیه شده در این دستگاه قادر است، به خوبی ذرات درشت معلق در آب را جذب کرده و با شستشوی فیلتر  به بیرون هدایت کند. بسته به میزان آب ورودی به استخر از ابعاد مختلف این محصول با کارایی های مختلف استفاده می شود. کیفیت درام فیلتر ساخت ایران، کشور را از واردات نمونه های خارجی این محصول بی نیاز کرده است. 

صادرات بهترین دستگاه درام فیلتر

صادرات بهترین دستگاه درام فیلتر برندهای سازنده دستگاه درام فیلتر مهمترین اصل را در تولیدات خود بر مبنای کیفیت بنا نهاده اند.

به همین دلیل کیفیت بالای محصول تولید شده ایرانی سبب شده است خریداران این محصول از دستگاه ایرانی درام فیلتر استقبال زیادی کنند. با توجه به تنوع سایز و ابعاد این دستگاه برندهای مختلف تولیدکننده آن را با قیمت های مختلفی به بازار فروش ارائه می دهند.

این برندها با اثبات کیفیت تولیدات خود به بازارهای فروش داخلی و خارجی توانسته اند با کسب اعتماد مشتری، فروش تولیدات خود را بالا برند.

بهترین و باکیفیت ترین دستگاه درام فیلتر با عرضه به بازارهای فروش خارجی توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند. بر این اساس امروز دستگاه درام فیلتر به عنوان یک کالای صادراتی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می شود. صادرات درام فیلتر برای کسب ارز خارجی به داخل کشور صورت می گیرد. از صادرات  این محصول سالانه مقادیر بالایی ارز وارد کشورمان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما