سفارش عمده دیفیوزر حباب ریز دیسکی

متقاضیان خرید دیفیوزر می‌توانند برای سفارش عمده دیفیوزر حباب ریز دیسکی با شرکت پخش و فروش غیر حضوری این محصول ارتباط حاصل نمایند. این شرکت به منظور تامین نیاز مزارع و استخرهای پرورش ماهی و آبزیان، بهترین انواع دیفیوزر و دستگاه ‎های توزیع هوا را عرضه و به فروش می‌رساند و خریداران می‌توانند ضمن بررسی کیفیت دیفیوزر ارائه شده و بررسی قیمت محصول مورد نیاز را خریداری نمایند. 

سفارش عمده دیفیوزر حباب ریز دیسکی

اطلاعاتی درباره دیفیوزر حباب ریز دیسکی

اطلاعاتی درباره دیفیوزر حباب ریز دیسکی

دیفیوزر حباب ریز دیسکی از جمله سیستم های هوادهی هستند که نسبت به سایر انواع دیفیوزرها پرکاربردتر هستند. این سیستم توزیع هوا که با نام دیفیوزر بشقابی نیز شناخته می‌شوند در سایزهای متنوع مانند ۱۰ اینچی، ۱۲ اینچی و ۱۴ اینچی تولید می شود. این نوع سیستم های هوادهی در استخرهای پرورش ماهی و آبزیان و همچنین در یکنواخت سازی سیستم های فاضلابی و در پکیج های فلزی تصفیه فاضلاب بیشترین کاربرد را دارد.

دیفیوزر دیسکی حباب ریز به گونه ای طراحی شده که می تواند مقادیر بالایی از حباب های بسیار ریز را تولید کنند و به این ترتیب جابجایی و انتقال اکسیژن در استخرهای پرورش ماهی و آبزیان به آسانی صورت می پذیرد.

این نوع از توزیع کننده های هوا نسبت به سایر انواع دارای مزایایی است که موجب شده است کاربردهای صنعتی بسیاری داشته باشند. از جمله مهمترین مزایای  دیسکی نسبت به سایر انواع این محصول می‌توان به توزیع هوای مناسب، استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر گرفتگی و خوردگی، و همچنین نصب سریع و آسان آن اشاره نمود.

تولید ویژه دیفیوزر حباب ریز دیسکی

تولید ویژه دیفیوزر حباب ریز دیسکی

تولید دیفیوزر حباب ریز دیسکی به صورت ویژه توسط شرکت‌ها و واحدهای تولیدی معتبر در کشور ما صورت می‌پذیرد. در گذشته انواع تجهیزات تولید و توزیع هوا که از ملزومات مهم تصفیه خانه‌ها و مزارع پرورش آبزیان است، از سایر کشورها وارد می شد.

طی سال‌های اخیر واحدهای تولید این تجهیزات راه‌اندازی شده است. این واحدها با به کارگیری بهترین آلیاژها و مواد اولیه و با تکیه بر توان متخصصان و مهندسان جوان و مطابق با آخرین دانش روز دنیا در حوزه تولید انواع تجهیزات توزیع هوا را با کیفیتی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی و تولید می‌کنند. 

علاوه بر نمایندگی‌های این واحدهای تولیدی، شرکت‌ها و مراکز پخش آنلاین اطلاعات کامل محصولات موجود در بازار را در قالب مقالات و کاتالوگ در اختیار خریداران قرار می‌دهند. قیمت انواع این تجهیزات بسته به متغیرهایی چون نوع دیفیوزر، کاربرد، سایز، قدرت هوادهی و برند تولید کننده محصول تعیین می‌گردد. باید توجه داشت که قیمت خرید عمده و مستقیم این محصول از خرید غیر مستقیم مقرون به صرفه تر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما