شرکت پخش برج هواده پرورش ماهی مرغوب

شرکت پخش برج هواده پرورش ماهی مرغوب، با توزیع دستگاه های با کیفیت و کارا در بین خریداران، توانسته است بازار خوبی داشته باشد.

ماهی برای رشد بهتر به مراقبت های خاصی نیاز دارد یکی از این مراقبت ها تامین اکسیژن می باشد به خصوص وقتی که می خواهیم در یک دوره پرورش از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم و تراکم تولید را افزایش دهیم.

اگر تامین اکسیژن ماهیان پرورشی به درستی انجام نشود نه تنها سودی برای پرورش دهندگان به دنبال ندارد بلکه ضر و زیان بسیاری به آن ها می رساند.

روش های مختلف تامین اکسیژن استخرهای پرورش ماهی

شرکت پخش برج هواده

از دیگر مزایای هواده پرورش ماهی آب استخرها می توان به هم زدن آب و متعادل کردن لایه های حرارتی و غذایی اشاره نمود و همچنین خارج نمودن گازهای مضر موجود در آب نیز از این مزایا می باشد.

برای هوادهی از روش های مختلفی استفاده می شود که از جمله می توان به :

  • وارد و خارج نمودن دائم آب
  • استفاده از تجهیزات هوادهی
  • استفاده از برج های هواده
  • تزریق هوا به آب از طریق دمنده ها

اشاره نمود.

کاربرد برج هواده پرورش ماهی

این برج ها در پرورش ماهی های قزل آلا بسیار کاربردی هستند و علاوه بر آن برای ماهی های کپور، گرم آبی و سرد آبی نیز استفاده می شوند.

این دستگاه همان طور که از نامش پیداست شبیه به برج های طبقاتی است که طبقات آن سینی های مشبک و تورها هستند که به صورت طبقاتی و فاصله 10 تا 25 سانتی متری بر روی همدیگر قرار می گیرند.

این دستگاه برای استخرهایی که از آب های زیرزمینی استفاده می کنند بسیار مفیدند و برای جبران اکسیژن و کاهش گازهای بی ضرر موجود در آب های خروجی استخرها به کار برده می شوند.

شرکت پخش برج هواده پرورش ماهی

امروزه شرکت های توزیع و پخش تجهیزات مربوط به آبزیان به طور گسترده ای به فعالیت مشغول هستند.

برخی از این شرکت ها برای افزایش فروش خود به کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند و توانسته اند در این زمینه بسیار پرطرفدار و موفق باشند.

این شرکت های پخش به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده، واسطه های فروش را کنار می زند و قیمتی بسیار پایین تر از بازار را به مشتریان ارائه می کند.

قیمت پخش برج هواده پرورش ماهی

شرکت پخش برج هواده

فروشگاه های آنلاین فروش تجهیزات آبزیان، قیمت های خود را به صورت روزانه در اختیار مشتریان قرار می دهند تا آن ها بتوانند با مقایسه قیمت ها با دیگر سایت ها، انتخابی آگاهانه داشته باشند.

این قیمت ها ممکن است با توجه به تعداد طبقات برج و نحوه سفارش متغیر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما