شرکت پخش هواده اسپلش ایرانی

امروزه برای استفاده حداکثری از فضای پرورش آبزیان و تولید انبوه این محصولات، از دستگاه هایی به نام هواده اسپلش استفاده می شود. این دستگاه با تاثیری که در اختلاط هوا و آب دارد، باعث ورود اکسیژن به آب می شود و به این صورت از اتلاف آبزیان به سبب کمبود اکسیژن جلوگیری به عمل می آید. با توجه به کارایی بالای دستگاه هواده اسپلش در زمینه آبزی پروری، شرکت پخش هواده اسپلش ایرانی فرصتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

شرکت پخش هواده اسپلش ایرانی

مشخصات فنی هواده اسپلش ایرانی

مشخصات فنی هواده اسپلش ایرانی همان طور که می دانید در بازار انواع مختلفی هواده اسپلش یافت می شود که شاید در یک دسته بندی کلی بتوان گفت این محصول بر اساس میزان برق مصرفی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می شود که هر کدام از این دستگاه ها بر اساس عمق و قطر استخر انتخاب می شوند. هواده اسپلش تک فاز بیشتر در استخر های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و با برق شهری بدون نیاز به ترانس برق کار می کند. هواده اسپلش سه فاز همان طور که از اسمش پیداست، با برق سه فاز کار می کند و در استخرهای بزرگتر به کار گرفته می شود.

قدرت هواده اسپلش به صورت 1/5، 1/1 و 0/75 کیلو وات است و قدرت این دستگاه بر اساس اسب بخار 2، 1/5 و 1 اسب بخار می باشد. دور موتور این هواده 2850 دور بر دقیقه است. اگر بخواهیم میزان آبدهی این دستگاه را محاسبه کنیم، باید بدانیم ظرفیت آب دهی این هواده 5000، 4200 و 3500 لیتر بر دقیقه می باشد. میزان اختلاط اکسیژن در دستگاه هواده اسپلش 1950، 1620 و 1350 گرم بر ساعت می باشد.

یکی دیگر از مشخصه های دستگاه هواده، میزان وزن این دستگاه می باشد که با وزن های 23، 22 و 21 کیلوگرم تولید می شود. پس در هنگام خرید دستگاه اسپلش باید مشخصه های فنی این دستگاه از نظر تک فاز یا سه فاز بودن، قدرت دستگاه، قدرت اسب بخار، دور موتور، ظرفیت آب دهی، میزان اختلاط اکسیژن و وزن دستگاه را مد نظر قرار دهیم و با در نظر گرفتن این موارد خریدی آگاهانه داشته باشیم.

بررسی کیفیت هواده اسپلش ایرانی

بررسی کیفیت هواده اسپلش ایرانی هواده اسپلش ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از مواد محکمی مانند پی وی سی ساخته می شود به همین سبب این محصول در برابر ضربه و حتی اشعه های خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. همچنین این هواده وزن نسبتا سبکی دارد که یکی از مزایای هواده اسپلش به شمار می آید. با وجود وزن سبک این دستگاه، دیگر لازم نیست هزینه زیادی برای نگهداشت هواده در آب صرف کنیم.

داشتن موتور ضد آب یکی دیگر از ویژگی های هواده اسپلش به شمار می آید به همین سبب آب وارد موتور دستگاه نمی شود و بنابراین هواده آسیب نمی بیند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرتاب فواره هواده اسپلش، قابلیت تنظیم دارد و این یک ویژگی منحصر به فرد است که دستگاه هواده اسپلش دارا می باشد. نصب و راه اندازی آسان دستگاه هواده، از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

دستگاه هواده اسپلش از استهلاک پایینی نیز برخوردار است چون موتور این دستگاه داخل آب قرار دارد و به راحتی خنک می شود. عملکرد بالای هواده اسپلش را نمی توان نادیده گرفت که سبب شده گاز های سمی از سطح آب خارج شوند و اکسیژن به داخل آب راه پیدا کند. قابلیت استفاده از هواده اسپلش در پرورش انواع ماهی های گرمابی و سرمابی نیز از مزیت های این دستگاه به شمار می آید.

از دیگر مزیت های دستگاه اسپلش این است که این دستگاه مصرف برق پایینی دارد که این ویژگی یک مزیت مهم محسوب می شود. علاوه بر این قیمت مناسب این دستگاه از دیگر مواردی به شمار می آید که توجه به آن خالی از لطف نیست.

نحوه عملکرد هواده اسپلش

نحوه عملکرد هواده اسپلش اسپلش دارای یک موتور قدرتمند است که آب را از لایه های پایینی استخر به صورت قطرات ریز به بالا پرتاب می کند. شاید با دیدن کار اسپلش به یاد فواره بیفتید اما کار اسپلش با کار فواره بسیار با هم تفاوت دارد. هواده اسپلش با جابه جایی آب، از لایه های پایین به سمت بالا سبب می شود اکسیژن همراه با قطرات آب وارد استخر شود و به این صورت این دستگاه در استخر های پرورش آبزیان به خصوص استخر های ماهی و میگو کارایی زیادی دارد.

هواده اسپلش با حرکت دادن لایه های آب سبب می شود دمای آب در تمام نقاط استخر یکسان شود و در کاهش دمای آب نقش مهمی ایفا می کند. همچنین این دستگاه باعث می شود، غذای آبزیان در همه قسمت های استخر به طور یکسان پخش شود و در نتیجه همه آبزیان بتوانند به طور یکسان از مواد غذایی تغذیه کنند. اسپلش در خروج گاز های سمی مانند دی اکسید کربن از سطح آب نیز نقش موثری ایفا می کند.

عرضه کننده هواده اسپلش ایرانی

عرضه کننده هواده اسپلش ایرانی عرضه کننده هواده اسپلش ایرانی در راستای نیاز بازار این محصول با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می نماید. البته قیمت هواده اسپلش تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله برند محصول، میزان جابه جایی آب و منبع توان اسپلش قرار می گیرد. یکی از عوامل دیگری که در قیمت این دستگاه تاثیرگذار است، قابلیت یا عدم قابلیت تعمیر الکترو موتور اسپلش می باشد. این عامل علاوه بر این که بر قیمت هواده اثر می گذارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

عرضه کننده هواده اسپلش برای برخورداری خریداران محترم از قیمت مناسب تر، امکان خرید این دستگاه را به صورت عمده نیز فراهم آورده است. علاوه بر این عرضه کننده این محصول، رفاه شما عزیزان را در نظر گرفته است به همین منظور برای خرید هواده اسپلش پرورش ماهی، می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید.

خرید اینترنتی هواده اسپلش ماهی، این مزیت را به همراه دارد که ضمن مشاهده آنلاین انواع اسپلش ماهی و آگاهی از قدرت، وزن، ظرفیت آبدهی و بسیاری از موارد دیگر، می توانید به راحتی و بدون صرف وقت از سراسر کشور هواده اسپلش مرغوب را سفارش دهید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید. البته قبل از سفارش محصول با مشاهده سایت نسبت به قیمت روز این محصول آگاهی پیدا کنید چون قیمت هواده اسپلش مانند سایر محصولات با توجه به نوسانات بازار متغیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما