صادرات عمده دستگاه هواده پدل ویل

صادرات عمده امروزه اختصاص داده شده به بهترین و مدرن ترین دستگاه با تجهیزات پیشرفته به اسم دستگاه هواده پدل ویل که کاربرد های فراوانی دارد و توانسته در عصر حاضر یکی از نیاز های بشر را رفع نماید.

شرکت های تولیدی ما به عنوان یکی از معتبر ترین برند ها در تولید این دستگاه ها توانسته اند مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور جذب کنند و سالانه مقدار زیادی از تولیدات خود را به صادرات این دستگاه ها اختصاص دهند.

صادرات عمده دستگاه هواده پدل ویل

بررسی مشخصات فنی دستگاه هواده پدل ویل

بررسی مشخصات فنی دستگاه هواده پدل ویل دستگاه هواده پاروئی یا پدل ویل به صورت شناور بر روی سطح آب کار میکند و برای هوادهی در مزارع پرورش میگو و مزارع ماهی ها و آب بندان ها بسیار مناسب و کارکرد خوبی دارد.

پدل ویل به صورتی طراحی شده است که خرابی بستر استخر در استخرهای خاکی را ندارد و با قابلیت هوادهی و جریان سازی منحصری دارند.ا این دستگاه خود باعث تهویه آب شده و با توجه به دور پائین دستگاه و استهلاک پائینی که در پی دارد و عدم آسیب رسانی به ماهیان را نیز فراهم می آورد.

از مشخصات فنی این دستگاه ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم اما باید بدانید که مشخصات فنی در هر دستگاه هواده ممکن است متفاوت باشد.

پره های قاشقی شکل آن با قدرت آبگیری بسیار بالا این دستگاه را راه اندازی می کنند و محوری شفت از جنس استیل را دارا است.ش شاسی های آهنی با روکش پلی اتیلنی با چندین سال گارانتی و معمولا گارانتی از دوسال بیشتر نیست ‌و شناور از جنس و کیفیت مواد پلی اتیلن هستند.

مقاوم و دوام چرخ دنده ها و پایه نگهدارنده شفت و مقاوم در برابر خوردگی و ضرب دیدگی در این دستگاه به کار رفته است.ا این موارد از مشخصات بارز دستگاه هواده هست که کاربرد فوق العاده زیادی برای حیات ماهیان و آبزیان دیگر دارد و توانسته نیاز بارز پرورش دهنده های آبزیان را به راحتی رفع نماید.

سفارش کلی دستگاه هواده پدل ویل

سفارش کلی دستگاه هواده پدل ویل صادرات دستگاه هواده به صورت های گوناگون با توجه به معیار هایی که شرکت ها برای این صادرات دارند انجام می شود و با استاندارد های روز و در بسته بندی های گوناگون آنها را صادر می کنند.

برای سفارش دستگاه هواده شما می توانید به راحتی از طرق سایت هایی که ما به عنوان سایت های فروش راه اندازی کرده ایم اقدام نمایید و محصول مورد نظر را با توجه به کد بندی ها سفارش دهید.

اگر هنگام سفارش دچار تردید در انتخاب هستید می توانید خیلی راحت از مشاوره های ما کمک بخواهید تا راهنمایی ها و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

بعد از دریافت مشاوره به راحتی می توانید دستگاه مورد نظر را با قیمت های ویژه و مشتری پسند در اندازه دلخواه خود انتخاب نمایید تا شرکت ما در اسرع وقت برایتان صادر کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما