عرضه دستگاه هواده پدل ویل

دستگاه های هواده یکی از بهترین دستگاه ها برای اکسیژن رسانی برای که در استخر ها و حوضچه های مختلف پرورش ماهی و میگو استفاده می شود و فقدان آن ها در این استخر ها می تواند زیان های زیادی را برای موجودات به وجود می آورند و دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از بهترین آن ها پدل ویل است.

مرکز عرضه دستگاه هواده پدل ویل، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را با اندازه های و سایز های مختلف را برای استخر ها و حوضچه های مختلف با سایز های متنوع با قدرت های موتور گوناگون و در دو مدل تصفیه دار و غیر تصفیه به مشتریان خود عرضه می نمایند.

عرضه دستگاه هواده پدل ویل

مشخصات فنی دستگاه هواده پدل ویل

مشخصات فنی دستگاه هواده پدل ویل در این بخش سعی داریم به مشخصات دستگاه هواده بپردازیم و مدل های مختلف آن ها را بشناسیم:

  • اولین مشخصه این دستگاه ها این است که دارای پروانه های چرخشی بسیار بزرگ و پر قدرت در خود هستند که نقش اصلی این دستگاه ها را همین پروانه ها انجام می دهند و با چرخش خود در داخل دستگاه می توانند آب ها رابه چرخش در بیاورند و این گونه سبب تصفیه آب می شوند.
  • دومین مشخصه این نمونه محصولات این است که مخزن های بزرگ آب در درون خود دارند و این مخزن ها لجن ها و آلودگی های مختلف تولید شده در دستگاه ها با مکش های فوق العاده بالا به خود جذب می کنند و این گونه سبب تولید آب پاکیزه و تمیز برای ماهیان و میگو ها می شود.
  • سومین مشخصه فنی این دستگاه ها وجود موتور های قدرتمند است که این موتور ها نقش اصلی و بزرگی را در دستگاه ها ایجاد می کنند و همچنین توربین های مختلفی درون آن ها نصب شده است که می توان از آن ها برای تصفیه هوای درونی دستگاه ها استفاده کرد.
  • پنچمین مشخصه فنی پروانه های ساختی است که این دستگاه ها دارا می باشند و طبق این پروانه ها تمامی این دستگاه ها دارای درجه کیفی الف می باشند و مصرف انرژی آن ها بسیار پایین است.

استعلام قیمت دستگاه هواده پدل ویل

استعلام قیمت دستگاه هواده پدل ویل مرکز فروش انواع دستگاه های هواده پدل ویل، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با سایز های مختلف و قیمت های عالی به خریداران عزیز عرضه می نمایند.

قیمت هواده پدل ویل به عوامل مختلفی چون؛

اندازه و سایز دستگاه ها، میزان مکش پروانه های آن ها، اندازه و سایز مخزن جلبک جمع کنی و همچنین به میزان قدرت موتور آن ها و درجه کیفی انرژی آن ها، گنجاش ظرف آب اصلی دستگاه ها بستگی دارد و هر دستگاهی که دارای امکانات بالاتری باشد قیمت گران تری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما