عرضه هوادهی استخر پرورش ماهی

هوادهی استخر پرورش ماهی در گذشته بیشتر از راه طبیعی یعنی با استفاده از گیاهانی که در داخل آب بوده اند انجام می شد. به این صورت که این گیاهان در طول روز با تغذیه از نور خورشید فتوسنتز تولید کرده و در اختیار ماهیان قرار می گرفت ولی امروزه برای اکسیژن رسانی بهتر به ماهی ها از دستگاه های دیگری به نام هواده استفاده شده و عمل هوادهی استخر به وسیله آن ها انجام می شود.

عرضه هوادهی استخر پرورش ماهی

مشخصات فنی هوادهی استخر پرورش ماهی

مشخصات فنی هوادهی استخر پرورش ماهی از آنجایی که تولید اکسیژن به صورت طبیعی و توسط گیاهان نمی تواند اکسیژن مورد نیاز آبزیان را تامین کند از این رو برای زنده نگه داشتن آبزیان نیاز به دستگاه هایی می باشد که بتوانند در این امر به مزرعه داران پرورش آبزیان کمک کنند.

این دستگاه ها که با نام دستگاه های هوادهی استخر پرورش ماهی در بازار وجود دارند از روش های مختلفی به تولید اکسیژن می پردازند و در واقع اکسیژن موجود در هوا را به لایه های زیرین آب منتقل می کنند.

این دستگاه ها با توجه به عمق استخر مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشند. برای مثال دستگاه ایرجت برای استخر ها و دریاچه های عمیق مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای استخر های کوچکتر از دستگاه های مانند اسپلش و پدر ویل استفاده کرد.

از نظر عملکرد نیز این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت می باشند. برای مثال دستگاه اسپلش آب را به صورت فواره و با فشار به داخل استخر پرتاب کرده و این عمل باعث می شود تا اکسیژن موجود بر روی آب به لایه های زیرین نفوذ کند.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی هوادهی استخر، از طریق وب سایت ما با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در رابطه با انتخاب بهترین گزینه برای استخر پرورش ماهی با آن ها در میان بگذارید.

قیمت هوادهی استخر پرورش ماهی

قیمت هوادهی استخر پرورش ماهی با رایج شدن هوادهی استخر با استفاده از دستگاه های هواده، فروش این دستگاه ها رواج یافته و انواع مختلفی از آن وارد بازار شد. در واقع تولید کنندگان تجهیزات پرورشی ماهی، تولید دستگاه های هوادهی را در دستور کار خود قرار داده و دستگاه های زیادی را بنا به درخواست مشتریان وارد بازار کرده اند.

از این رو ممکن است قیمت هوادهی استخر در بازار متغیر باشد. شما می توانید برای تهیه یک دستگاه هوادهی استخر پرورش ماهی، که دارای کیفیت بالا در کنار قیمتی مناسب باشد با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان جهت خرید یک هوادهی مناسب، دستگاه را در کمترین زمان ممکن به عنوان قیمتی مناسب دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما