عرضه هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

عرضه هواده اسپلش پرورش ماهی با کیفیت از این مجموعه باعث شده است تا بسیاری از استخرهای پرورش ماهی به بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها در زمینه کنترل دمای نقاط مختلف استخر و همچنین پخش ذرات غذایی در لایه های مختلف را فراهم بکند.

دسترسی آسان منابع غذایی برای جانوران آبزی داخل استخر با این‌دستگاه به وجود می‌آید لذا همواره بسیاری از مزرعه داران و پرورش دهندگان آبزیان گوناگون اقدام به خرید انواع هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت از این مرکز می کنند.

عرضه هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت خصوصیات و ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی برای هواده اسپلش پرورش ماهی با کیفیت مطرح است به گونه‌ای که هر یک از این خصوصیات و مشخصات می تواند موجبات افزایش راندمان کاری و همچنین بازده در پرورش ماهی شده و از به وجود آمدن تلفات در بچه ماهی ها و یا اتلاف وقت و انرژی جلوگیری بکند.

وجود انواع و اقسام هواده اسپلش باعث آن شده است در کنار ضد آب بودن موتور این محصول کارایی برتر از آن به وجود بیاید و همچنین ایجاد گردش فواره ای آب به کمک این دستگاه باعث خنک شدن دمای استخر شده و به تبع این اسپلش ها می تواند عملکرد بالایی را از استخرها به نمایش بگذارند.

از دیگر خصوصیات که برای این دستگاه برای پرورش ماهی با کیفیت مطرح است خروج کردن گازهای مضر همچون دی‌اکسید کربن، دی سولفید هیدروژن و آمونیاک از آب می باشد که به جای آن اکسیژن خالص وارد آب شده و در اختیار جانور آبزی در حال زیست داخل استخر قرار می گیرد.

کلر زدایی از استخر و همچنین گاز زدایی از دیگر موارد و خصوصیات کاربردی هواده اسپلش پرورش ماهی می باشد که در سالنهای پرورش و تکثیر میگو و ماهی و یا سایر آبزیان مورد استفاده گسترده می گردد.

خصوصیات هواده اسپلش باکیفیت بسیار زیاد است که یکی دیگر از این مزیت ها و خصوصیت ها، مخلوط آب به واسطه موتور فواره‌کن می باشد که می تواند لایه های سطح مختلف آب را در دمای معتدل حفظ و باعث نفوذ صحیح اکسیژن به داخل آب شود.

توزیع هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

توزیع هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت توزیع هواده اسپلش پرورش ماهی با کیفیت باعث شده است تا استخر های بزرگ و کوچک نیازمند به این دستگاه به راحت ترین شکل آن را در اختیار داشته و به کارگیری آن شاهد تحولی شگرف در افزایش راندمان کاری و باعث به وجود آمدن ماهی‌های سرد آبی و یا میگو های گوناگون سالم و کاملا استاندارد بشود.

اگر شما هم دارای استخر پرورش انواع ماهی ها هستید و می خواهید این فواره آب را در اختیار داشته و در استخر خود به کار بگیرید توصیه می‌کنیم حتماً خرید از این مرکز را جویا باشید چرا که قابلیت های خاص و همچنین ویژگی های منحصر به فرد خواهد توانست بهترین کارکرد از خود به نمایش بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما