عمده فروشی دیفیوزر حباب درشت دیسکی

 دیفیوزر حباب درشت دیسکی با استفاده از فناوری روز جهان تهیه شده است و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از مهمترین کاربردهای این محصول می توان به تصفیه آب و فاضلاب و پرورش ماهی در استخر ها اشاره نمود. نام دیگر محصول که باعث پخش اکسیژن و هوا می شود، نازل هوا دهی است.

عمده فروشی دیفیوزر حباب درشت دیسکی، محصولات خود را در قیمت های مناسب ارائه می کند.

عمده فروشی دیفیوزر حباب درشت دیسکی

همه چیز درباره دیفیوزر حباب درشت دیسکی

همه چیز درباره دیفیوزر حباب درشت دیسکی در این بخش به همه چیز درباره دیفیوزر حباب درشت دیسکی خواهیم پرداخت. این محصول توانایی انتقال هوا و اکسیژن را دارد. سوراخ های تعبیه شده در دستگاه منجر به ایجاد حباب می شوند. دیفیوزر در سایزها و مدل های مختلف طراحی می شود. به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز ماهی ها در استخرهای پرورشی از این محصول استفاده می کنند.

اندازه قطر حباب های به وجود آمده توسط دیفیوزر حباب درشت، 3 الی 5 میلی متر است. انواع دیسکی دیفیوزر را می توان به آسانی نصب کرد. همچنین این نوع در برابر گرفتگی مقاومت زیادی دارد و به خوبی هوا رسانی می کند، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

 دیفیوزرها در گذشته بیشتر از فلزات ضد زنگ و سرامیک تهیه می شدند اما در حال حاضر از جنس ممبران EPDM یا PTFE هستند. از مزایای این جنس می توان به سبک بودن دستگاه، قابلیت نصب آسان، قیمت پایین تر محصول در مقایسه با جنس های فلزی و سرامیکی اشاره نمود. همچنین دیفیوزر ممبرانی در برابر خوردگی در اثر مواد شیمیایی و بیولوژیکی از مقاومت بالایی برخوردار است و به همین دلیل طول عمر بیشتری دارد. 

از دیگر کاربرد محصول می توان به استفاده از آن در صنایع نفت، فولاد، غذا شیلات اشاره کرد. این دستگاه ها حاوی یک غشای لاستیکی هستند که بر روی دیسک نصب می شود، بر روی این غشا پوششی از جنس PTFE قرار می گیرد. این پوشش در مقابل باکتری ها و رسوب مقاومت بالایی دارد.

در اثر جریان هوا لاستیک دچار انبساط می شود، در اثر انبساط، سوراخ ها باز می شوند و حباب های بسیاری به درون آب آزاد می گردند. انواع دیسکی دیفیوزر نسبت به سایر دیفیوزرها کاربردی تر هستند، اما از فرایند نصب پیچیده ای برخوردارند. انواع حباب درشت دیفیوزر از سایزهای متنوعی برخوردارند و در مقایسه با انواع حباب ریز، ضریب انتقال کمتری دارند.

تولید دیفیوزر حباب درشت دیسکی

تولید دیفیوزر حباب درشت دیسکی تولید دیفیوزر در انواع مختلف صورت می گیرد.

بازار دیفیوزر، از رونق زیادی برخوردار است. تولید دیفیوزر حباب درشت دیسکی در کیفیت های بالا و طرح های متنوع انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما