فروشنده دستگاه وکیوم درام فیلتر

فروشنده دستگاه وکیوم درام فیلتر می تواند با استفاده از روش فروش اینترنتی و به صورت مستقیم اقدام به ارائه و توزیع این محصول به صورت کلی می نماید، فروشنده این محصول با بیان ویژگی ها و معرفی خصوصیات خوبی که در این محصول وجود دارد می تواند فروش بیشتری را به دست آورد و علاوه بر آن با درج قیمت نیز اطلاعات خوبی را در اختیار خریداران قرار دهد و امر سفارش را آسان می‌نماید.

فروشنده دستگاه وکیوم درام فیلتر

مشخصات فنی دستگاه وکیوم درام فیلتر

مشخصات فنی دستگاه وکیوم درام فیلتر

از مشخصات فنی که می توان برای این دستگاه بیان نمود قابلیت خوب فیلتراسیون نمودن پیوسته با به کارگیری این دستگاه می باشد، از تجهیزات و مشخصات فنی این دستگاه می توان به پمپ انتقال فیلتریت، مخزن و پمپ وکیوم، پمپ تغذیه و تابلو کنترل اشاره نمود، از مشخصات فنی این دستگاه توانایی و ظرفیت تصفیه آب تا 700 لیتر در ثانیه می باشد.

دستگاه مخصوصی نیز وجود دارد که با قابلیت ترکیب نمودن اکسیژن به همراه آب را دارد و در تولید و رشد آبزیان به کار گرفته می شود اگر بخواهید جریان یکدست و یکنواختی را در استخر پرورش ماهی و آبزیان ایجاد نمایید می توانید از دستگاه هواده ونچوری بهره گیری کنید، افرادی که در کار پرورش حیوانات آبزی مانند میگو هستند می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

پرورش دهندگان و صاحبان استخرهای بزرگ می توانند با بکارگیری این محصول سود خوبی را به دست آورند، این دستگاه به دستگاه غذادهی ماهی دارای قابلیت غذا دهی در فواصل زمانی مشخص و منظم می باشد علاوه بر آن نیازی به نیروی انسانی نمی باشد، مخزن این دستگاه قابلیت خوبی در حمل غذا دارا می باشد.

دستگاه هوادهی استخر برای پرورش و تولید انبوه آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه می تواند آب و هوا را با یکدیگر مخلوط نماید، به کار گیری این دستگاه سبب به هم خوردن آب و ایجاد دمای یکسان در کل نقاط مختلف آب می شود و علاوه بر آن ذرات غذا را به صورت یکدست و یکنواخت در لایه های آب پخش می شود، این دستگاه دارای بدنه ای ضد زنگ است.

هواده توربو اسپلش دارای محافظ هایی نیز می باشند که با نصب آن می توان از بچه ماهی ها محافظت نمود، این دستگاه می تواند آب استخر را تعویض نماید و علاوه بر آن در پرورش ماهی در استخر با عمق حدود 5 متر با دستگاه هواده توربو اسپلش امکان پذیر می باشد، این دستگاه با پاشش آب و قرار دادن آب در معرض هوا باعث میشود تا سطح اکسیژن موجود در آب افزایش پیدا نماید.

استفاده از هواده توربو اسپلش در انواع مختلفی از استخر ها از جمله استخرهای خاکی، ژئوممبران و بتنی می باشد، استفاده از این دستگاه گاز های داخل استخر را خارج می کند و با توجه به قدرت خوبی که در خود قرار داده است آب را از عمق استخر بالا می برد و با شکستن لایه های آب، گاز موجود در آن را دفع می نماید و علاوه بر این امر سطح و میزان اکسیژن آب را نیز افزایش می دهد.

در هنگام خرید دستگاه هواده توربو اسپلش باید به قطر و پهنای فواره قارچی، میزان ترکیب اکسیژن با هوا، میزان جابه جایی آب و وزن مناسب و استاندارد این محصول، جنس نگه دارنده اسپلش و همچنین منبع توان و قابلیت تعمیر الکترو موتور و علاوه بر آن ضد آب نیز می باشند و عملکرد بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص داده اند.

نحوه کار دستگاه وکیوم درام فیلتر

نحوه کار دستگاه وکیوم درام فیلتر

دستگاه وکیوم درام فیلتر به صورت متوالی و پیوسته عمل فیلتراسیون را پیش می برد، این عملیات به تند و خیلی سریع صورت می گیرد، با هر دفعه گردش و چرخیدن درام شستن پارچه فیلتراسیون و عملیات دیگری مانند خشک نمودن و تخلیه کیک انجام می شود، این عملکرد ها و نحوه کار دستگاه وکیوم درام می باشد.

با هر بار چرخش درام می توان گفت که کیک به قسمت شستشو و خشک شدن و همچنین تخلیه هدایت و راهنمایی می شود، و این عملیات به صورت همزمان با چرخیدن درام وارد تانک تغذیه می شود، این اعمال به صورت بی وقفه ادامه دارد، این دستگاه قدرت تصفیه آب بالایی را به خود اختصاص داده است.

بررسی کیفیت دستگاه وکیوم درام فیلتر

بررسی کیفیت دستگاه وکیوم درام فیلتر

دستگاه وکیوم درام فیلتر کیفیت بالا و خوبی را در جدا نمودن مواد جامد از مایع دارا می باشد، این دستگاه به صورت پیوسته عمل می کند، از ویژگی های دستگاه وکیوم درام فیلتر می توان به هزینه های پایین سرویس و نگه داری نمودن آن اشاره نمود، علاوه بر آن این محصول فیلتراسیون پیوسته و بی وقفه ای را به خود اختصاص داده است.

از دیگر نکات حائز اهمیت موجود در این محصول می توان به کاهش در مصرف آب و همچنین انرژی اشاره نمود، قابلیت خوب دیگری که در این دستگاه می توان یافت، سیستم تمیز کاری اتوماتیک پارچه فیلتر از دیگر مواردی است که می توان آن را جزو خصوصیات دستگاه وکیوم درام فیلتر به شمار آورد.

از این دستگاه در صنایع مختلف استفاده می شود که می توان آن را جزو نکات مثبت این محصول دانست، در واحد های تولید آنتی بیوتیک و صنعت داروسازی و همچنین در صنعت غذایی و در تولید آبمیوه و لبنیات از این محصول استفاده می شود، در صنایع معدنی و در تولید کنسانتره زغال سنگ و استخراج و تولید کائولن و سنگ آهن از دستگاه وکیوم درام با کیفیت و مرغوب استفاده می شود.

از دیگر عواملی که نشان دهنده ی کیفیت این محصول می باشد کاربرد های فراوانی است که از این محصول به عمل می آید، آبگیری لجن صنعتی یا تصفیه پساب از خصوصیات این محصول است،

قیمت دستگاه وکیوم درام فیلتر

قیمت دستگاه وکیوم درام فیلتر

قيمت دستگاه وکیوم درام فیلتر را می توان از طریق آنلاین و به صورت اینترنتی به دست آورید، آگاهی از قیمت این دستگاه از طریق اینترنتی امکان سفارش و خرید را برای مشتریان آسان می نماید، خرید بی واسطه ی دستگاه وکیوم از طریق مستقیم و به صورت آنلاین بعد از اطلاع از قيمت و ویژگی های موجود در آن انجام می شود.

اطلاع رسانی به خریداران از طریق این روش توسط تولید کننده انجام می شود، خریداران می توانند سفارش خود را به صورت کلی و از طریق اینترنتی و با حذف واسطه ها انجام دهند، خرید مستقیم و آنلاین این محصول با صرف هزینه ی مناسب و ارزانی از طریق این روش انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما