فروشنده پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی

پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی، از جمله تجهیزاتی است که در استخرهای پرورش ماهی وجود دارد و معمولاً به شکل شناور یا غوطه ور در آب می‌باشد و بهترین آن، توسط فروشنده این محصول با قیمت مناسب، می‌تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد. همچنین این فروشنده، بهترین های این وسیله را در اختیار دارد و با گارانتی کیفیت به همراه تامین قطعات، این محصول را به خریداران ارائه می‌کند تا بتواند نیاز آنها را به خوبی تامین نماید.فروشنده پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی

راهنمای انتخاب پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی

راهنمای انتخاب پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی پمپ هواده اسپلش، محصولی است که در انتخاب آن برای استخرهای پرورش ماهی باید دقت زیادی انجام شود و این پمپ می‌تواند در رشد مناسب ماهی ها، بسیار تاثیرگذار باشد و هر گونه عیب و ایراد در آن می‌تواند بر عملکرد و بازدهی اقتصادی پرورش آبزیان و به ویژه ماهی موثر باشد.

در انتخاب این پمپ باید توجه نمود محصول از استانداردهای لازم برخوردار باشد، تا بتواند بهتر و بیشتر اکسیژن هوا را با آب مخلوط نماید. از جمله نکات بسیار مهم در انتخاب این محصول، توجه به قدرت پمپ است. زیرا اصلی ترین بخش این دستگاه را پمپ آب آن تشکیل می‌دهد که باید بتواند آب را از عمق استخر به بالا پرتاب کند و هر چه ارتفاع پرتاب بیشتر باشد، می تواند آب بیشتری را در خود حل کند و به این شکل، کارایی آن بیشتر خواهد بود.

این پمپ ها انواع مختلفی دارند و در انتخاب آن باید ابعاد و حجم استخر را در نظر بگیرید. همچنین باید توجه نمایید که عمق استخر چقدر است و آیا هواده توانایی پرتاب آب به اندازه مناسب از عمق مشخص استخر را دارا است یا نه.

توجه به جنس قطعات سازنده این هواده نیز بسیار مهم است و قطعات باید امکان تعویض را داشته باشند و همچنین بتوانند در برابر رطوبت و آب نقش بیشتری داشته باشند و چنانچه در عمق استخر نصب شوند، تحمل فشار آب داخل استخر را داشته باشند و در نهایت توجه به کلیه این عوامل می‌تواند انتخاب این هواده را بسیار ساده تر سازد.

کاربرد پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی

کاربرد پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی مشکلی که اغلب استخرهای پرورش ماهی پس از چند هفته با آن مواجه می‌شوند، کمبود اکسیژن در استخر است. به این معنی که وقتی بچه ماهی ها برای پرورش وارد استخر می‌شوند، به علت نیاز کمبود اکسیژن از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

زمانی که ماهی ها بزرگتر می‌شوند، نیاز آنها به اکسیژن بیشتر می‌شود و به این ترتیب باید اکسیژن بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد و برای این کار، باید اکسیژن از هوا به درون استخر تزریق شود که یکی از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای این کار، مخلوط کردن آب استخر با هوا می باشد که این کار به صورت تخصصی توسط هواده اسپلش انجام می شود.

این هواده می تواند آب استخر را به فضای بالای آن پرتاب کند و آن را پخش نماید تا به این ترتیب مولکول های هوا با آب مخلوط شوند و این آب اکسیژن دار، مجددا به درون استخر برمی‌گردد و همین پخش و جابجا شدن هوا می‌تواند تاثیر مثبتی در افزایش اکسیژن استخر داشته باشد.

کاربرد این پمپ ها تنها برای استخرهای پرورش ماهی نیست، بلکه جهت پرورش آبزیان دیگر از جمله میگو نیز در سال های اخیر بسیار متداول شده است و این پمپ در انواع مختلف آن، از نوع پمپ اسپلش تک فاز و سه فاز می‌تواند نقش بسیار موثری در افزایش عملکرد استخرهای پرورش ماهی داشته باشد.

این هواده در انواع برند های داخلی و خارجی در کشور وجود دارد، منتها هواده اسپلش استخر ماهی باکیفیت، نسبت به برند های خارجی از قیمت ارزان تری برخوردار است و می‌تواند کمک کند تا سرمایه مورد نیاز برای افزایش اکسیژن رسانی به حوضچه های پرورش ماهی کاهش یابند.

این دستگاه با ولتاژ شبکه سراسری برق کشور همخوانی بیشتری دارد و قطعات مورد استفاده در آن، امکان تعویض و تعمیر را دارا هستند و به راحتی می تواند آن را انجام داد. همچنین بهترین این هواده نسبت به آب کاملا عایق است و بخش موتور الکتریکی آن ایزوله شده است و بخش پلاستیکی این محصول به گونه ای طراحی شده تا آب در سطح استخر بیشتر پخش شود و به این ترتیب اکسیژن بیشتری در آب قرار گیرد.

بررسی کیفیت پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی

بررسی کیفیت پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی وسیله‌ای است که وجود آن در استخرها حیاتی بوده و بدون آن عملا پس از چند هفته تلفات ناشی از کمبود اکسیژن در استخر ها بسیار بالا می‌رود. با این وجود، هر نوع پمپ هوادهی برای این کار مناسب نیست و باید مورد مناسب استفاده شود تا بتواند بیشترین حجم اکسیژن را با آب مخلوط کند.

بررسی کیفیت این پمپ ها نشان می دهد که توانایی های این کار در آن لحاظ شده است و همه قسمت‌ های مختلف این پمپ، با ساختار ساده‌ای که دارند می‌تواند در افزایش اکسیژن رسانی به آب، نقش داشته باشد و به این ترتیب این پمپ با حداقل هزینه ممکن می تواند اکسیژن بیشتری را در آب قرار دهد.

کیفیت این پمپ رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات مورد استفاده در آن دارد. به این معنی که هر چه پمپ دارای قطعات با استحکام بیشتر باشد، دوام آن نیز بیشتر خواهد بود و استفاده از این هواده در کوتاه مدت نیز می تواند جوابگوی سرمایه‌گذاری انجام شده باشد.

این پمپ صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف برق انجام می دهد و می تواند از این جهت به اقتصاد استخرهای پرورش ماهی و پرورش دهندگان کمک زیادی نماید. بهترین این پمپ ها می توانند نوسان‌ های شبکه سراسری برق را بهتر تحمل کنند. همچنین قرار دادن آنها در عمق آب، آسیبی به این تجهیزات وارد نمی کند و تحمل فشار بالا را می توانند به راحتی داشته باشند و فشار آب بر عملکرد دستگاه اسپلش پرورش ماهیان، هیچ گونه تاثیر نامطلوبی نخواهد گذاشت.

قیمت پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی

قیمت پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی پخش بهترین انواع پمپ هواده اسپلش ایرانی مرغوب برای استخرهای پرورش ماهی با قیمت مناسب، توسط ارائه کننده این محصول انجام می‌شود و کسانی که این پمپ را می خواهند تهیه کنند، باید قبل از همه از نرخ روز آن باخبر شوند و با داشتن اطلاعات کافی در مورد قیمت این پمپ، نسبت به خرید آن برای خود اقدام نمایند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت این پمپ ها، روش های گوناگونی توسط فروشنده در نظر گرفته شده است که یکی از مناسبترین آنها، مراجعه به همین سایت به عنوان مرجع فروش این محصول است و خریداران می‌توانند با حداقل قیمت ممکن، نیاز خود را به این پمپ تامین کنند. علاوه بر این، قیمت انواع مختلف این پمپ در همین سایت به نمایش گذاشته شده و این مسئله می‌تواند کمک کند تا انتخاب راحت تر و با اطمینان بیشتر انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما