فروشگاه عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

بزرگترین هزینه در پرورش آبزیان، هزینه ی غذای ریخته شده در استخر برای مصرف خوراکی ماهیان می باشد که اگر درصد تلفات غذا را کاهش دهیم نقش به سزایی در بالا رفتن بهره وری و سوددهی کسب و کار ما خواهد داشت. فروشگاه عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی برای آبزی پروران عزیز بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود را ارائه کرده است.

فروشگاه عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

کارایی دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

کارایی دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی ضریب تبدیل یعنی به ازای هر یک کیلو گوشت تولید شده چقدر غذا مصرف شده است و هر چه ضریب تبدیل پایین تر باشد به این معناست که بازدهی غذای مصرفی بهینه بوده است اما این بازدهی علاوه بر کیفیت غذا، به نحوه ی غذادهی نیز بستگی دارد. جدیدترین روش مدیریت غذا که تعداد دفعات، مقادیر و محل های پخش غذا را به بهترین شکل اداره می کند استفاده از دستگاه غذاده اتوماتیک می باشد.

کارایی دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی در مدیریت خوراک آبزیان مثال زدنی است و خیال شما را از بابت سهل انگاری های رایج راحت می کند. برخی از مزایای این دستگاه ها عبارتند از:

  1. مدیریت تعداد غذاپاشی در روز: دستگاه به دلیل استفاده از زمانبند دقیق، پس از اولین تنظیم برای روزهای متوالی در ساعات مشخص شده، اقدام به غذادهی می کند.
  2. مدیریت مقادیر غذا: دیگر کارایی غذاده اتوماتیک پاندولی این است که می توان برای هر وعده، میزان خروجی دستگاه را تنظیم نمود.
  3. مدیریت محل پخش غذا: در دستگاه های اتوماتیک به واسطه وجود پایه های شناور روی آب، دستگاه به تمامی نقاط استخر دسترسی خواهد داشت و امکان پاشیدن غذا بصورت یکنواخت و بدون نگرانی از غرق شدن بخشی از آن وجود دارد.

توزیع دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

توزیع دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی از آنجا که کنترل هزینه های تولید برای آبزی پروران عزیز یکی از بزرگترین دغدغه ها بوده و هر اقدامی برای کاستن حجم غذای مصرفی بدون کم شدن بازدهی تولید، کمک شایانی به بالا رفتن بهره وری آبزی پروری خواهد کرد، اقدام به توزیع دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی نموده ایم. این دستگاه ها از تولیدات با کیفیت داخلی بوده و در مقایسه با انواع مشابه خارجی، بسیار مقرون به صرفه می باشند

با توزیع غذاده اتوماتیک از طریق سایت این مجموعه، امکان مشاهده دستگاه و مشخصات آن برای مشتریان عزیز فراهم شده تا ضمن آگاهی از چگونگی عملکرد این دستگاه ها با کارایی آنها آشنا شده و با خیالی آسوده به آسانترین شیوه ممکن اقدام به ثبت سفارش اینترنتی نموده و یا با واحد فروش این مجموعه تماس گرفته و مراحل خرید را طی نمایند. لازم به ذکر است که برای راحتی بیشتر خریداران، کلیه مراحل ارسال و انتقال دستگاه از طریق واحد حمل و نقل صورت خواهد گرفت و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما