فروشگاه عرضه هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان

هواده توربو پرورش ماهیان برای استفاده در استخرهای پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه محصولات توسط مراکز و فروشگاه عرضه هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان در کشور عرضه می شود و از آن در استخر های گرمابی و سردابی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات یک‌ نوع دستگاه پرورش ماهی به حساب می آید و پر کاربرد ترین آن می باشد. از آن برای پرورش ماهی و میگو استفاده می کنند‌.

فروشگاه عرضه هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان

مشخصات هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان

مشخصات هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان از مشخصات هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان می توانیم بگوییم که در واقع هواده توربو پرورش ماهیان یک دستگاهی می باشد که در مراکز پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین دستگاه‌ هایی می باشد که در این مراکز استفاده می‌ شود. از مشخصات آن می توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • اولین مشخصات این دستگاه این است که می‌ تواند باعث اکسیژن رسانی به ماهیان و آبزیان شود. به همین جهت است که مورد توجه مراکز پرورش آبزیان قرار گرفته است.
  • از دیگر مشخصات دستگاه هواده قدرت آن می‌باشد. این گونه دستگاه‌ ها دارای موتور قدرتمند و شناور هستند. همین موضوع موجب شده تا از دستگاه هواده اسپلش استفاده زیادی شود.
  • سومین مشخصه دستگاه هواده توربو اسپلش این می باشد که برای اینرکه بتواند اکسیژن را در آب افزایش بدهد آب را مانند فواره به هوا پرتاب می‌ کند.
  • چهارمین مشخصه آن انواع متفاوت آن می باشد که در ادامه در مورد آن صحبت می‌ کنیم. هواده توربو اسپلش در حقیقت یک دستگاه اکسیژن رسان برای آبزیان به حساب می‌ آید.
  • پنجمین مشخصه دستگاه هواده اسپلش افزایش و تامین اکسیژن با استفاده از هوا می باشد.

در این مقاله به بررسی ۵ مشخصه دستگاه هواده اسپلش پرداختیم.

انواع هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان

انواع هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان از انواع هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان می‌ توان گفت که این دستگاه به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شود که در ادامه به بیان آن می پردازیم. در واقع دستگاه اسپلش به علت کاربرد زیادی که دارد به صورت مختلف و گوناگون به گونه‌ ای تولید شده‌ اند که بتوانند بیش ترین میزان اکسیژن را به آبزیان برساند. اولین نوع دستگاه هواده اسپلش نوع هواده سوپر اسپلش می باشد. نوع دوم آن هم آن دستگاه هواده توربو اسپلش است که در مورد مشخصات آن مواردی را بیان کردیم.

نوع سوم آن نوع خارجی می‌ باشد که به آن هواده اسپلش ایتالیایی می گویند. نوع چهارم آن دستگاه هواده اسپلش یک اسب تکفاز می باشد و نوع چهارم آن که آخرین نوع می باشد دستگاه هواده اسپلش یک و نیم اسب حفاظ است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که انتخاب هر یک از این هم در واقع چه سودی دارد‌. در حقیقت باید بگوییم که انتخاب هر یک از دستگاه هوادهی می تواند تاثیر بسزایی در حداکثر رساندن اکسیژن در هر واحد انرژی است.

این گونه محصولات هر یک از آن ها می تواند باعث افزایش بیش ترین راندمان تولید با کم ترین میزان انرژی داشته باشد. هواده اسپلش تک فاز یکی از انواع دستگاه های اکسیژن رسانی است که در داخل کشور به صورت گسترده تولید می‌ شود. تا به اینجا در مورد انواع دستگاه توربو اطلاعات کسب کردید، این اطلاعات می‌ تواند باعث افزایش اطلاعات عمومی شما شود.

نحوه کارهواده توربو اسپلش پرورش ماهیان

نحوه کارهواده توربو اسپلش پرورش ماهیان در مورد نحوه کار هواده اسپلش پرورش ماهیان می توانیم بگوییم که می‌ تواند باعث اکسیژن رسانی به آبزیان در مراکز پرورش ماهی و میگو باشد. این گونه دستگاه ها قیمت مقرون به صرفه ای دارند و با این حال بسیاری از مراکز از این محصولات و تجهیزات استفاده نمی کنند. بلکه باید بگویم که نحوه کار هواده توربو اسپلش و پرورش ماهیان بسیار ساده می باشد کار با آن بسیار ابتدایی است با استفاده از این دستگاه دیگر نگران عدم اکسیژن رسانی به آبزیان و خود نیستید این گونه محصولات به علت مکانیزم ساده ای که دارند کاربرد ساده تری دارند و استفاده از آن به هیچ عنوان سخت نیست.

علاوه بر این باید بگوییم که استفاده از این هواده ها دارای چند مزیت می باشد و اصلاً اولین مزیت آن قیمت مقرون به صرفه می باشد. این گونه دستگاه ها می توانند باعث تخلیه گازهای سمی در سطح استخر پرورش ماهی و آبزیان دیگر شود و می تواند لایه بندی حرارتی را از بین ببرد.

در واقع می توان گفت که هواده استخر ماهی با استفاده از جریان باد می تواند به تامین اکسیژن برای آبزیان بپردازد و همین یکی از مزایای آن به شمار می‌ رود. زیرا در این صورت می‌ تواند مصرف کمی داشته باشد. همان طور که تا به اینجا مشاهده کردید این گونه دستگاه ها کاربرد بسیار زیادی دارند. علاوه بر این که بسیار پرکاربرد و مهم هستند اما دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشند و می توانند به عنوان یکی از دستگاه های مهم در صنعت پرورش ماهی و میگو مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان

قیمت هواده توربو اسپلش پرورش ماهیان قیمت هواده توربو پرورش ماهیان بر اساس فاکتورهای متفاوتی سنجیده می‌ شود که فاکتور هم می‌ تواند باعث افزایش قیمت هواده توربو اسپلش پرورش ماهی ها شود و یا می‌ تواند باعث کاهش قیمت‌ ها می‌ شود. البته یکی از پارامتر هایی که بر روی قیمت مواد تاثیر می‌ گذارد نوع ایرانی و خارجی آن می‌ باشد. هواده اسپلش ایرانی قیمت متغیری با هواده اسپلش خارجی دارد.

به همین علت است که ما در بازار داخلی کشور با قیمت‌ های متغیری از این محصولات مواجه می‌ شویم. علاوه بر این باید بگویم که خود هواده اسپلش ایرانی نسبت به یکدیگر دارای قیمت متغیر می‌ باشند و این به علت همین فاکتور هایی می باشد که ما در قسمت فوق ذکر کردیم. عواملی که می‌ تواند بر روی هواده اسپلش تاثیر زیادی بگذارد، یکی از آن کیفیت دستگاه اکسیژن رسانی می باشد.

همان طور که می دانید این محصولات دارای کیفیت های متفاوتی هستند و ممکن است بعضی‌ ها در درجه کیفی یک تولید شده باشند و بعضی از آن پایین تر باشد. علاوه بر این باید بگوییم که این گونه محصولات به علت این که از جمله محصولات ایرانی می‌ باشد و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به محصولات خارجی دارد. تا به اینجا در مورد دستگاه هواده توربو مطالبی را ارائه کردیم تا شما در مورد نحوه کارکرد و مشخصه و قیمت و بازار عرضه این دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما