فروش هواده اسپلش برای پرورش ماهی قزل آلا

فروش هواده اسپلش برای پرورش ماهی قزل آلا و ماهی کپور از طریق سایت آبزی پرور امکان پذیر بوده و شما جهت مشاوره و خرید هواده اسپلش میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا میدانید تجهیزات هواده در صنعت پرورش آبزیان چه مقدار موثر هستند؟

تجهیزات هواده در پرورش آبزیان نقش مهمی را ایفا میکند. امروزه به دلیل هزینه های زیاد در زمینه تولید و پرورش آبزیان اکثر پرورش دهندگان ماهی و میگو تمایل دارند تا با افزایش تراکم در پرورش سود بیشتری کسب کنند.
تراکم استخر وقتی بالا رود میزان مصرف اکسیژن در استخر چندین برابر می شود. در این مواقع لازم است اکسیژن کافی برای ماهی و میگو در آب تامین شود.
برای این منظور استفاده از تجهیزات هواده کمک زیادی به پرورش دهنده میکند.
دستگاه های هواده متنوعی برای این منظور متناسب با استخرهای پرورش ماهی طراحی و ساخته شده است. بهترین و معمول ترین دستگاه هواده در پرورش ماهی که کاربرد فراوانی هم دارد دستگاه هواده اسپلش میباشد.

فروش هواده اسپلش

هواده اسپلش یا پمپ هواده عمودی

این دستگاه که به پمپ هواده عمودی معروف است آب موجود در استخر را بصورت عمودی فواره میکند و به نوعی آب را با اکسیژن موجود در هوا مخلوط میکند. عملکرد هواده اسپلش به گونه ای است که سطوح آب را شکسته و گازهای موجود در استخر را تخلیه کرده و باعث افزایش اکسیژن در آب میشود. در استخرهای پرورش ماهی قزل آلا هوادهی نقش بسزایی دارد. چون اگر به اندازه کافی اکسیژن برای ماهیان داخل تامین نشود امکان تلفات وجود دارد. در ضمن دستگاه هواده اسپلش به دلیل جابجا کردن لایه های مختلف آب در فصل گرما باعث متعادل کردن دمای آب استخر میشود.
فروش هواده اسپلش و دیگر هواده های پرورش ماهی برای ماهی قزل آلا و ماهی کپور نظیر: دستگاه هواده اسپلش، هواده ایرجت، هواده پدل ویل، هواده سوپر فورس و کلیه تجهیزات آبزی پروری از طریق این سایت بفروش میرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما