فروش ویژه درام فیلتر استخرهای ماهی

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به تامین تجهیزات مورد نیاز پرورش آبزیان در کشور اشتغال دارید، می بایست حتماً درام فیلتر استخرهای ماهی را از نزدیک دیده و با عملکرد آن آشنایی داشته باشید. این محصول در قالب فروش ویژه با قیمت مناسبی به دست متقاضیان آن خواهد رسید. افراد با مراجعه به این سایت می توانند انواع آن را مشاهده کرده و در جریان قیمتهایی که برای آنها تعیین شده قرار گیرند.

فروش ویژه درام فیلتر استخرهای ماهی

بررسی کیفی درام فیلتر استخرهای ماهی

بررسی کیفی درام فیلتر استخرهای ماهی درام فیلتر، وسیله ای کاربردی و مهم در تصفیه ماهیان پرورشی ست. این دستگاه فیلتر مکانیکی ست که آب ورودی و یا خروجی محیط پرورش ماهی از آن عبور داده می شود. این امر باعث حذف فضولات ماهی و دیگر آلاینده های درون آن خواهد بود تا آب سالم و مناسب به حوزه کشاورزی و مزارع تحت کشت محصولات باغی و کشاورزی برسد.
نمونه های ساده از درام فیلتر، یا دیسکی هستند و یا ریلی که در هر صورت توریهایی با ابعاد و اندازه های گوناگون را برای گرفتن ذرات معلق در آب ماهیان، در خود دارند. این محصولات در عین کاربرد مشکلات اساسی دارند که استفاده از آنها به صرفه نیست.
ته نشین نمودن فضولات در مخازن روش دیگر فیلتر آب ماهی ست که از دیرباز مورد توجه افراد بوده است اما فیلتر درام کارایی بسیار مناسبتری را به حوزه پرورش ماهی ارائه نموده است.
در بررسی کیفی درام فیلتر استخرهای ماهی باید گفت این سازه ها با طراحی منحصر به فرد خود، شرایطی راحت و البته راهبردی را برای فیلتر ذرات موجود در آب ماهی، ایجاد نموده اند. این محصولات حجم بسیار زیادی از آب را از فضولات ماهیان جداسازی می نمایند و فیلتراسیون در آنها به صورت دائم، پیوسته و بدون توقف خواهد بود.
از مهمترین شاخصه های این محصولات، می توان به صرفه جویی بالای در آب و انرژی اشاره کرد. این سازه ها در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند، هزینه چندانی نخواهد داشت؛ به علاوه که نگهداری آن هم آسان است.

بررسی قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی

بررسی قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی با توجه به کیفیت درام فیلتر، کاربرد وسیع انواع آن را می توان در سیستم های مدار بسته و یا نیمه مدار بسته پرورش آبزیان مشاهده نمود. استخرهایی که در کنار مزارع کشاورزی بنا شده اند و یا به نحوی با محدودیت در مصرف آب روبرو هستند از کارایی این فیلترها نهایت بهره را خواهند برد. سیستم آکواپونیک پرورش ماهی را هم باید به این موارد اشاره کرد.
اما بررسی قیمت درام فیلتر استخر ماهی به ما نشان می دهد که این دستگاه براساس نوع خود و قابلیتی که دارد، قیمت گذاری شده و البته با توجه به کاربرد ضروری و بسیار مطلوبی که از خود به نمایش می گذارد، کاملاً به صرفه و اقتصادی تلقی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما