فروش ویژه دستگاه هواده اسپلش در سراسر کشور

اکسیژن یکی از عناصر اساسی برای تنفس موجودات محسوب می شود زیرا بدون تنفس زندگی میسر نخواهد بود. از جمله این موجودات می توان به ماهی ها اشاره کرد که بخش مهمی از منابع تغذیه ای انسان ها به شمار می روند. بدین منظور برخی از انواع ماهیان را در استخرهای مخصوص پرورش می دهند تا در زمان مشخصی از آن ها استفاده شود. یکی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز در استخرهای پرورش ماهیان دستگاه هوادهی استخر می باشد که به آن دستگاه هواده اسپلش می گویند. این دستگاه تعادل لازم بین اکسیژن محلول در آب و هوا را برقرار می کند و با برهم زدن لایه های مختلف آب باعث می شود که دمای لایه های مختلف، هم سطح شده و غذای ماهیان نیز در سراسر آب پخش شود. فروش ویژه این دستگاه در سراسر کشور توسط مراکز و نمایندگی های مجاز در این زمینه انجام می شود.

فروش ویژه دستگاه هواده اسپلش در سراسر کشور

فروش دستگاه های هوادهی استخر پرورش ماهی

فروش دستگاه های هوادهی استخر پرورش ماهی دستگاه هواده اسپلش علاوه بر اینکه تعادل لازم را بین اکسیژن محلول در آب و هوا برقرار می کند، گازهای مضر را نیز از آب دفع می کند. این محصول مزایای ویژه دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عملکرد بالایی دارند و با پخش آب در هوا موجب خروج گازهای مضر آب همانند دی اکسید کربن، آمونیاکو سولفید هیدروژن  می شوند.
  • موتور  اسپلش ضد آب است و آب به آن راه نفوذ ندارد.
  • همیشه در حال کار کردن هستند و به دلیل داخل آب بودن موتور آن دائم خنک است که همین امر خود باعث می شود استهلاک آن بسیار پایین باشد.

این دستگاه به دو صورت تک فاز یا سه فاز در بازار موجود هستند. مشتریانی که به دنبال قیمت اسپلش تک فاز هستند می توانند قیمت روز آن را در بازار و نمایندگی های مربوطه جستجو کرده و اقدام به خرید آن نمایند.

همچنین شرکت های بسیاری در زمینه فروش دستگاه های هوادهی استخر پرورش ماهی فعالیت دارند که این محصولات را به صورت دست اول و با کیفیت بالا ارائه می دارند. علاوه بر این در بازار، دستگاه هواده اسپلش دست دوم در حد نو با کیفیت خوب نیز موجود است که مشتریان خاص خود را دارد.

نمایندگی خرید دستگاه های هواده درجه یک

نمایندگی خرید دستگاه های هواده درجه یکدر بازار تقاضای زیادی برای خرید انواع دستگاه های پرورش ماهی وجود دارد که همین امر باعث رشد پرورش ماهیان بیشتری نیز در کشور می شود و تامین این منبع تغذیه ای سالم را مهیا می سازد. 

بر این اساس نمایندگی های بسیاری در سطح کشور به صورت تخصصی به فروش انواع دستگاه های هواده درجه یک فعالیت دارند که با قیمت بسیار مناسبی نزدیک به قیمت خرید محصول درجه یک عرضه می دارند. افراد می توانند با مراجعه به این‌ نمایندگی ها، خریدی تضمینی و مرغوب در عین حال همراه با قیمت بسیار مناسب داشته باشند. 

عرضه مدرن ترین تجهیزات هوادهی در کشور

عرضه مدرن ترین تجهیزات هوادهی در کشورعلاوه بر دستگاه هواده اسپلش که از آن‌ به عنوان تجهیزاتی پر کاربرد در استخرهای پرورش ماهی استفاده می شود، نمونه های مدرن تری نیز با تکنولوژی پیشرفته تری طراحی گشته اند و توسط شرکت های مرتبط در این زمینه به بازار عرضه می شوند که بهره وری بسیار بالایی نیز دارند.

برای نمونه می توان از دستگاهی به نام دستگاه هواده ایرجت نام برد. که با تکنولوژی های به روز طراحی و ساخته شده است. این دستگاه دارای موتور قدرت مندی بوده و همانند دستگاه اسپلش وظیفه ی اکسیژن رسانی به آب را طی فرآیندی به عهده دارد. کارایی این دستگاه بسیار بالا می باشد. قیمت هواده ایرجت نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی برآورد می شود. قیمت کلی این دستگاه با صرفه بوده و خرید آن نیز از طریق بازار میسر است.

ارائه باکیفیت ترین دستگاه های پرورش ماهی در بازار

ارائه باکیفیت ترین دستگاه های پرورش ماهی در بازارتجهیزات و ابزار متعددی جهت پرورش آبزیان وجود دارند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را داشته و دارای عملکرد متفاوت از هم می باشند. با کیفیت ترین دستگاه های پرورش ماهی از طریق بازار و با قیمت های به روز به مشتریان ارائه می شوند. افراد جهت تهیه و خرید این ابزار و تجهیزات با ضمانت خرید می توانند با مراجعه به بازار درصدد خرید آن ها بر آیند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما