قیمت خرید جاروبرقی استخر ماهی

قیمت خرید جاروبرقی استخر ماهی به عنوان یکی از ابزارهای نظافت استخر توسط عرضه کننده این محصول کمترین مقدار ممکن در نظر گرفته شده است تا کسانی که در زمینه فروش تجهیزات مربوط به پرورش ماهی فعالیت دارند یا خود پرورش دهنده ماهی می باشند بتوانند آن را با پایین ترین نرخ ممکن تهیه کنند.

برای اطلاع از قیمت خرید جارو برقی می توان به طور مستقیم با عرضه کننده آن ارتباط برقرار کرد و اطلاعات مورد نیاز در مورد این جارو برقی از جمله قیمت روز آن را به دست آورد.

قیمت خرید جاروبرقی استخر ماهی

ویژگی جاروبرقی استخر ماهی

ویژگی جاروبرقی استخر ماهی یکی از مسائل بسیار مهم در مورد پرورش ماهی در حوضچه ها و استخرها تمیز بودن آن از هر نوع لجن و رسوب می باشد و این کار به وسیله جارو برقی استخری به راحتی قابل انجام است؛ نظافت استخر به وسیله این جارو برقی در انواع مختلف آن هزینه‌های کارگری را برگشت داده و در بلند مدت استفاده از این جارو بسیار به صرفه است.

برخی از ویژگی جاروبرقی استخر به طور خلاصه عبارتند از :

  • این جارو برقی دارای دو قسمت شناور یکی همان دستگاه اصلی و کفی جارو و لوله است و به این ترتیب می توان به راحتی تا عمق مشخصی بستگی به طول لوله فرآیند پاکسازی را انجام داد.
  • قدرت مکش در این نوع جارو می تواند کاملاً متفاوت باشد با توجه به توان دستگاه آن این جارو می تواند هر نوع لجن یا رسوب کف استخر را پاک کند.
  • در این دستگاه از الکتروموتور با توان مناسب بر اساس مساحت استخر استفاده می شود و ورودی و خروجی این دستگاه دارای سایز مناسب است.
  • در دو نوع تک فاز و سه فاز وجود دارد و معمولاً در استخرهای پرورش ماهی صنعتی و نیمه صنعتی این نوع جارو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • طول لوله مکش در این ۶ متر و بیشتر است بنابراین می تواند به راحتی استخر را با توان دو اسب بخاری این دستگاه می توان تمیز نمود.
  • وزن این دستگاه نهایت به ۲۰ کیلوگرم می رسد بنابراین حمل و نقل و جابجایی آن به وسیله نیروی کارگری به راحتی قابل انجام بوده و نیاز به استفاده از وسایل جابجایی نیست.

محل عرضه جاروبرقی استخر ماهی

محل عرضه جاروبرقی استخر ماهی

انواع مختلف جارو برقی استخر ماهی در کیفیت های مختلف و توان متفاوت در محل عرضه جاروبرقی با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به این محل از طریق همین وب سایت که توسط عرضه کننده آن ارائه شده است مشخصات دقیق این جارو برقی را مطالعه کرده و از میان انواع مختلف این محصول گزینه مورد نظر را تنها با کلیک بر روی آن انتخاب کنند.

محل عرضه این محصول تنوع بالایی از آن را در اختیار داشته و آنها را با مشخصات هر یک به تنهایی در بخش محصولات سایت به نمایش گذاشته است تا ثبت سفارش آن به راحتی و طی چند دقیقه امکان پذیر باشد؛ خریداران می‌توانند در تماس تلفنی با این محل نیز سفارش خود را اعلام کنند همچنین می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی مسئول فروش مستقر در این محل با ارتباط وی برقرار نموده و مشخصات و تصاویر این جاروبرقی ها را از طریق این راه های ارتباطی دریافت و بر اساس نیاز گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند تا سریعا برای آنها ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما