قیمت خرید هواده پدالی

هواده پدالی، از آن نوع دستگاهی است که در زمینه تولید و پرورش ماهی و شیلات بسیار کاربردی محسوب می شود که از این نظر عرضه کنندگان مختلفی سعی می کنند بهترین نوع آن را تولید و سپس روانه بازار های مختلف بکنند تا نیاز حوزچه های پرورش شیلات را از این جهت برطرف کنند. یکی از این مجموعه های تولید کننده هواده پدل، مجموعه آبزی پروار است که سعی کرده محصول با کیفیت را برای رفع نیاز شما تولید کننده های بخش شیلات، در بازار عرضه کند.

قیمت خرید هواده پدالی

مشخصات فنی هواده پدالی

مشخصات فنی هواده پدالی هواده سطحی دستگاهی است که در تامین اکسیژن آب کاربرد های بسیاری دارد و نقش مهمی را ایفا می کند. امروزه پرورش ماهی و میگو در تمام شهر های ایران رواج پیدا کرده است که برای این کار به دستگاه های احتیاج دارند تا سلامت آبزیان را تامین کنند و باید اکسیژن آب ماهی و میگو ها را تقویت کنند، برای همین احتیاج به دستگاه هواده پدل ویل ۳ اسب دارند و این دستگاه با چرخش پروانه ها آب داخل استخر را به چرخش در می آورد و با این چرخش هوا با آب مخلوط می شود و باعث تولید اکسیژن می گردد که برای آبزیان بسیار مهم و حیاتی است.

هر فردی که فکر تأسیس حوزچه و یا استخر پرورش آبزیان و ماهیان را در سر خود دارد باید ابتدا به فکر تهیه هواده پدل ویل برای تامین اکسیژن داخل استخر هم باشد. این دستگاه باعث انتقال اکسیژن داخل آب می شود و یک وسیله ضروری و اصلی برای پرورشگاه ماهی و میگو محسوب می شود که از این نظر افراد باید بهترین نوع آن را، برای فعالیت تولیدی خود تهیه کنند. این دستگاه هم نمونه خارجی و هم نمونه ایرانی دارد که نمونه ایرانی آن با کیفیت است و در زمان تولید آن، همه استاندارد های بین المللی رعایت می شود و این دستگاه یک هواده مدرن و با کیفیت است.

اما نوع دیگری از هواده ها، هواده توربو اسپلش است که نسبت به نوع معمولی آن، قدرت بیشتری در ترکیب و مخلوط هوا و اکسیژن را دارد و اصولاً برای استخر های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. هواده فورس نمونه ای از تولیدات ایرانی است، کشور ما ایران، به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، محلی مناسب برای پرورش انواع گونه های مختلف ماهی است که امروزه افراد متخلف که در زمینه پرورش شیلات تخصص و مهارت دارند، به دنبال ارتقا و گسترده کردن این حوزه کاری هستند. یکی از راه هایی که باعث می شود تا آبزیان پرورشی به صورت یکنواخت و طبیعی رشد کنند، استفاده از هواده پدل و یا هواده فورس است.

چون همان طور که در بالا برای شما شرح داده شد، هواده کمبوجت را با هم ترکیب می کند و میزان اکسیژن آب را افزایش می دهد. اما فایده دیگر این دستگاه، ترکیب و محرک کردن املاح سطحی آب است. که ماهی در زمان تغذیه خود، بتواند از املاح سطحی آب نیز بهره ببرد. این دستگاه بیشتر در مناطق شمال و جنوب ایران که مرکز پرورش ماهی و میگو است کاربرد بیشتری دارد و در مناطق دیگر بیشتر در فصل تابستان کاربرد دارد برای این که در فصل های گرم سال اکسیژن کاهش پیدا می‌کند.

نحوه عملکرد هواده پدالی

نحوه عملکرد هواده پدالی هواده اجکتوری دستگاهی است که بنا به ضرورت حوزه شیلات و پرورش ماهی تولید می شود. این دستگاه کاربرد های گوناگونی در این حوزه دارد اما کاربرد اصلی این دستگاه، انتقال با فشار جریان هوا در آب است. بدین صورت که بخش هوادهی آن، سعی می کند هوای موجود در اطراف خود را با نهایت فشار به سمت سطح آب بفرست و با استفاده از پدل های ۳ اسب، اکسیژن موجود در هوا با آب ترکیب شود.

کاربرد دیگر هواده ونچوری ترکیب و یا فرو فرستادن املاح سطحی آب به بخش های عمیق آن است. به صورتی که، وقتی دستگاه شروع به کار کردن می کند، پدل های آن با حرکت های چرخشی خود، سعی می کنند املاح سطح آب را برای آبزیان در بخش های عمیق تری بفرست تا آبزیان زیر آب، به راحتی بتوانند از این املاح آب استفاده کنند.

بررسی کیفیت هواده پدالی

بررسی کیفیت هواده پدالی در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ‌های هواده و کمک گیری از راهنمای انتخاب هواده درجه یک و باکیفیت، از مهمترین اقدامات هنگام خرید این محصول می باشد. اکنون به برخی از نکات موجود در راهنمای خرید این محصول اشاره می کنیم : انتخاب هواده، متناسب با وسعت مرکز پرورش آبزیان یکی از مهمترین نکات هنگام تهیه و خرید این محصول می باشد. به عنوان مثال استخر های بزرگ نیاز به یک هواده بزرگ دارند و استخر های کوچک نیاز به هواده های کوچکی دارند که قادر به اکسیژن رسانی و جریان سازی در این محیط هستند؛

بنابراین انتخاب درست هواده متناسب با قابلیت ها و ویژگی های آن، مهمترین مرحله هنگام تهیه و خرید این محصول می باشد. در نظر گرفتن قابلیت ها و کاربرد های هواده یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که در راهنمای خرید این محصول مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال برخی از انواع هواده پر مصرف هستند و در کنار جریان سازی و اکسیژن رسانی به قسمت ‌های درونی موجب خروج گاز های مضر مانند دی اکسید کربن از فضای استخر می‌ شوند. این هواده ها اغلب برای استخر ها و مراکزی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای وسعت بالایی بوده و میزان آبزیانی که در این محیط پرورش پیدا می ‌کنند بالا می باشد.

در نظر گرفتن نحوه استفاده از این محصول نیز یکی دیگر از مهمترین نکات قابل توجه می باشد. برخی از انواع هواده برای استفاده نیاز به آموزش و تجربه خاصی ندارد و تنها با فشردن چند دکمه به فعالیت خود ادامه می‌ دهند؛ اما برخی از انواع هواده که به صورت تخصصی تر طراحی می‌ شوند باید با آگاهی و تجربه های پیشین مورد استفاده قرار گیرند؛ بنابراین مشتریان و خریداران باید توجه داشته باشند که هنگام تهیه این محصول تمامی این نکات را در نظر گرفته و در نهایت محصول را متناسب با نیاز خود تهیه نمایند.

فروشگاه عرضه هواده پدالی

فروشگاه عرضه هواده پدالی پخش و توزیع هواده ایرجت از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام مید‌گیرد و انواع این دستگاه ها در اختیار مصرف کننده ها قرار می ‌گیرد. در روش اینترنتی نیازی به حضور در محل خرید نیست و صاحبان تولیدی ها پس از آن که انواع مدل های این دستگاه ها را تولید کردند از آن ها در فضای مجازی رونمایی می ‌کنند. آن ها تمام ویژگی های کالا را باز گو می کنند، حتی قیمت را نیز به اشتراک می گذارند و امکان خرید را برای مصرف کننده از درب همین کارخانه ها فراهم می سازند و آن ها را درب منزل تحویل می دهند.

پخش این دستگاه ها از طریق فضای مجازی نیز صورت می ‌گیرد و فروشگاه های زیادی وجود دارند که به عنوان واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده عمل می‌ کنند و سبب افزایش قیمت ‌ها می ‌شوند. این فروشگاه ها سود خود را از مشتری ها دریافت می کنند و مصرف کننده باید مدت زمانی را صرف این خرید کند که از لحاظ اقتصادی اصلاً مقرون به صرفه نمی باشد و سبب اتلاف زمان زیادی می گردد و باید هزینه های حمل و نقل این دستگاه ها را پرداخت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما