قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی

درام فیلتر استخرهای ماهی از گونه تجهیزات کاربردی بسبار با اهمیتی در پروش ماهی ها می باشند و این دستگاه برای تصفیه و جداسازی می باشند، قیمت درام فیلتر ها با توجه به ابعاد و کارایی آن ها بالا و پایین می شود و هرچه از کیفیت و جنس های اصلی باشند قیمت آن ها نسبت به بقیه افزایش می یابد و این محصولات از برند های گوناگونی هستند و با توجه به نوع برند هم قیمت ها متغیر می باشد.

قیمت درام فیلتر استخرهای ماهی

خصوصیات درام فیلتر استخرهای ماهی

خصوصیات درام فیلتر استخرهای ماهی خصوصیات درام فیلتر ها بسیار زیاد هستند و این محصولات برای تصفیه و پاکسازی آب های ماهیان می باشند که دارای جنس بدنه ای استیل د زنگ می باشند و این دستگاه فضولات درشت تر را بهتر پاکسازی می کنند و سعی دارند تا بتوانند این فضولات ماهیان را بدون متلاشی شدن دفع کنند.

همچنین دارای طول و قطر های مناسبی می باشند که با توجه به بزرگی و کوچک بودن محیط پرورش مورد سفارش قرار می گیرند و تعداد پنجره های مکنده بسیار خاصی هستند که این دستگاه ها بسیار مناسب و کار آمد می باشند و سبب شده اند بسیاری از هزینه های اضافی از بین بروند.

همچنین موجب تولیدات ماهیان بیشتر و مناسب تری شوند و نیز دارای موتور دو پروانه ای با قدرت اسب بخار بالایی می باشند و همچنین با استفاده از این درام ها باعث می شوند تراکم ماهی های بیشتری را در همان فضا تا دو برابر افزایش دهند.

از خصوصیات دیگر این دستگاه ها می دوان به سیستم هشدار دهنده خرابی دستگاه در آن ها اشاره کرد که این سیستم از خصوصیات بسیار مهمی می باشد و صاحب مکان پرورشی را هوشیار می کند.

عرضه درام فیلتر استخرهای ماهی

عرضه درام فیلتر استخرهای ماهی عرضه درام فیلتر استخر های ماهی امروزه به صورت مستقیم و عمده انجام می گیرند و با توجه به نوع کیفیت و جنس قطعات درجه یک محصول عرضه شده خود باعث می شوند تا تقاضای درخواستی مشتریان خود را از این نوع محصولات بالا ببرند و با عرضه بیشتر به سود و درآمد بیشتری برسند.

عرضه باید در مکان و زمانی مناسب انجام گیرد و باید دارای سطحی گسترده باشد تا بتواند تقاضاهای موجود در خود را به خوبی برطرف نماید و با مشکلی مواجه نشود و نیاز موجود در جامعه را به خوبی پاسخ گو باشد و این دستگاه ها برای عرضه مستقیماً از خود شرکت های تولیدی تهیه و مورد عرضه قرار می گیرند.

عرضه درام فیلتر ها امروزه با توجه به فناوری های جدید به صورت اینترنتی در وب سایت های رسمی انجام می گیرد و می توان محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار داشت و مورد استفاده در پرورش ماهی ها قرار داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما