قیمت غذاده اتوماتیک پرورش میگو

صنعت پرورش آبزیان به خصوص میگو امروزه دستخوش تغییرات و فناوری های جذاب و البته کاربردی شده است. یکی از این تغییرات مدرن دستگاه های اتوماتیک تغذیه این جانوران است. در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین فناوری ها در پرورش آبزیان، بدون تردید، دستگاه تغذیه خودکار میگو است. این دستگاه به صورت استاندارد عملیات غذادهی میگو را انجام می دهد. جهت اطلاع از قیمت غذاده اتوماتیک پرورش میگو با ما تماس بگیرید.

قیمت غذاده اتوماتیک پرورش میگو

خصوصیات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

خصوصیات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

  1. خصوصیات غذاده اتوماتیک پرورش میگو آن را به یک محصول بی نظیر تبدیل می کند. برای توزیع موثر خوراک از طریق فیدر اتوماتیک در استخرهای پرورش میگو نیمه فشرده، نازل توزیع کننده خوراک باید در حدود 80 تا 100 سانتی متر از سطح آب باشد.
  2. هرچه قیف بالاتر از آب باشد، منطقه توزیع غذا بیشتر است. با این وجود، در استخرهای کوچک فشرده که کاهش سطح تغذیه ضروری است، نازل تغذیه باید فقط 50 سانتی متر از سطح آب بالاتر باشد. علاوه بر این، اندازه گرانول یا گلوله بر منطقه تغذیه نیز تأثیر می گذارد، زیرا هرچه گلوله بزرگتر باشد، توزیع آن بیشتر می شود.
  3. توزیع یکنواخت غذای میگو برای هر فیدر مهم است. تجربه میدانی به ما می گوید که بهترین دامنه عمق آب برای یک غذاده اتوماتیک در یک استخر بدون هوادهی 1.00 تا 1.30 متر است، در حالی که در استخرهای فشرده با هوادهی قوی بهترین برد 1.40 تا 1.60 متر است. عمق یکنواخت آب و غلظت اکسیژن محلول در منطقه تغذیه خودکار منجر به توزیع بهینه جمعیت میگو در استخر می شود.
  4. با توجه به تجمع مواد آلی (ناحیه دایره ای تاریک خاک) که در اطراف منطقه تغذیه خودکار ایجاد می شود بالاترین راندمان مصرف غذا در میگو پدید می آید.

مرکز عرضه غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مرکز عرضه غذاده اتوماتیک پرورش میگو مرکز عرضه غذاده اتوماتیک پرورش میگو ما این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می کند. غذاده اتوماتیک پرورش میگو یک نوآوری فناوری هستند که همراه با مدیریت خوب متغیرهای اصلی تولیدی، سودآوری بیشتری برای تولید کننده میگو ایجاد می کنند. استفاده از آن در صنعت میگو دارای سابقه طولانی در مناطق مختلف جغرافیایی آسیا است و اخیراً به شدت در آمریکای لاتین گنجانده شده است.

این دستگاه با همراهی مداوم در فرآیند، اجرا و کنترل نتایج با استفاده از غذاده های اتوماتیک، گامی بزرگ برای ما در تعهد به سودآوری بیشتر مشتریان ما به شمار می رود.
محققان معتقدند که یک غذاده میگو به صورت خودکار می تواند به حل مشکلات تغذیه دستی کمک کند. با استفاده از این تجهیزات می توانید با استفاده از ریتم شبانه روزی درگیر در فرآیند هضم میگو، تعداد تغذیه در روز را افزایش داده و بیشترین جیره متعادل را بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما