قیمت فروش اسپلش تک فاز

دستگاه های اسپلش برای آبزیان بسیار ضروری و حیاتی هستند، با توجه به این که دستگاه ها مدت زمان زیادی را باید در روز کار کنند، کیفیت محصول باید کاملا بالا باشد و مواد اولیه به کار رفته در آن حتما، مرغوب باشند، در این صورت با استفاده مداوم و مستمر دستگاه کمتر دچار خرابی می شود. مجموعه ما هم اکنون در حال توزیع این محصول است و قیمت اسپلش تک فاز در شرکت ما بسیار پایین است.

قیمت فروش اسپلش تک فاز

مشخصات فنی اسپلش تک فاز

مشخصات فنی اسپلش تک فاز مشخصات فنی اسپلش تک فاز چیست؟ حتما این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده است، با ما تا انتهای این متن همراه باشید. طراحی این دستگاه به گونه ای صورت گرفته است، که جریان آب را در قسمت های مختلف استخر جا به جا می کند و در نتیجه دمای آب و میزان اکسیژن موجود در آب در قسمت های مختلف استخر یکسان می شود و تمامی آبزیان شرایط یکسانی پیدا می کنند. گردش آب باعث بهتر شدن شرایط زیستی آبزیان می شود.

هم چنین غذای آبزیان در تمامی جهات پخش می کند. اسپلش تک فاز به نسبت نمونه سه فاز وزن کمتری دارد و برای استخرهایی که کوچک و متوسط هستند، مناسب می باشد. دور موتور محصول با نمونه سه فاز کاملا یکسان است، قدرت موتور این دستگاه بین ۱ الی ۲ اسب بخار است و محصول به راحتی تا ظرفیت ۵۰۰۰ لیتر آب را میتواند، جا به جا کند. تمامی محصولاتمان جزء نمونه های بی نظیر و خاص دنیا هستند، اسپلش پرورش ماهیان مجموعه ما عمر مفید بالایی نیز دارد.

کاربرد اسپلش تک فاز چیست؟

کاربرد اسپلش تک فاز چیست؟ در ادامه به کاربردهای اسپلش تک فاز اشاره می کنیم، این دستگاه در استخرهای پرورش ماهی و میگو استفاده می شود و آب را به صورت مداوم پخش می کند‌. این محصول یک عضو جدا ناپذیر در انواع استخرها است و افرادی که در حال پرورش آبزیان هستند، حتما باید از این دستگاه استفاده کنند. اکسیژن و غذا اگر به مقدار کافی به موجودات آبزی نرسد، در مدت زمان کوتاهی تلف می شوند.

اسپلش یا همان دستگاه هوادهی آبزیان این مشکل را به راحتی حل می کند، کمبود اکسیژن حتی رشد آبزی شما و تنفس او را کاملا مختل می کند. از نظر قیمت محصول کاملا مناسب است و شما به راحتی آن را میتوانید، تهیه کنید. اسپلش استخر ماهی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و دچار مشکل نمی شود. اسپلش هوادهی ماهی مجموعه ما محفظه ای نیز دارد، که از ورود ماهی های کوچک به قسمت های داخلی اسپلش جلوگیری می کند.

بهترین گزینه پیش روی شما برند فوق حرفه ای ما است، که در خط تولید خود از دستگاه های بروز دنیا استفاده کرده ایم و حتی از نمونه های وارداتی نیز محصولاتمان با کیفیت تر هستند.

نحوه نصب اسپلش تک فاز

نحوه نصب اسپلش تک فاز نحوه نصب اسپلش تک فاز بسیار راحت و آسان است و حتی به راحتی میتوانید، خودتان آن را نصب کنید، اگر خودتان قادر به انجام این کار نیستید، از نصاب های حرفه ای شرکت ما به راحتی میتوانید، بهره بگیرید. نصب حرفه ای و اصولی باعث کارکرد بهتر دستگاه می شود. متاسفانه برخی از خریداران قطعات را به درستی در جای خود قرار نمی دهند و به همین خاطر اسپلش دچار خرابی می شود.

دستگاه به صورت عمودی قرار می گیرد و جریان آب را به سمت بالا پمپاژ می کند، به عبارتی مانند یک فواره عمل می کند. مجموعه ما تمامی آن چیزی را که از یک اسپلش مرغوب انتظار دارید، را در دستگاه های خود قرار داده است. همکاران ما در بخش طراحی و تولید درصدد ارائه نمونه های مرغوب و درجه یک هستند، محصولاتمان به راحتی قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارند.

نصب آسان دستگاه ما باعث شده است، به نسبت دیگر مجموعه ها بازار فروش بیشتری را در دست داشته باشیم. هم چنین محصولاتمان تمامی ویژگی های لازم یک کالای صادراتی ممتاز را دارا هستند و همه ساله تعداد زیادی از دستگاه های خود را به کشورهای مختلف صادر می کنیم.

بازار پخش اسپلش تک فاز

بازار پخش اسپلش تک فاز شرکت ما بازار پخش اسپلش تک فاز را در دست گرفته است و با فروش مستقیم و حذف تمامی واسطه ها قیمت کالاهای خود را بسیار کاهش داده است‌. واسطه ها همیشه محصول را از پخش کننده اصلی خریداری می کنند و با قیمت های بیشتری به فروشندگان جزیی میفروشند، هنگام خرید از فروشندگان جزیی متوجه این تفاوت قیمت می شوید. خرید از پخش کننده اصلی بیشتر به نفع شما عزیزان است و هزینه کمتری را پرداخت می کنید‌.

تمامی کسانی که استخر پرورش ماهی و میگو دارند، مجبور به استفاده از این محصول هستند، در غیر این صورت سلامت ماهی و میگو های آن ها به خطر می افتد. برای راحتی بیشتر شما عزیزان محصولات خود را به دو روش حضوری و آنلاین به فروش میرسانیم. اگر دسترسی به فروشگاه مرکزی برایتان سخت و دشوار نیست، به این روش خرید خود را میتوانید، انجام دهید، قطعا هنگام خرید حضوری متوجه کیفیت بالای کالا می شوید.

مشاوران حضوری موجود در مجموعه به خوبی شما را راهنمایی می کنند. در روش آنلاین خرید خود را در هر ساعتی از شبانه روز و بدون اتلاف وقت و هزینه میتوانید، انجام دهید. در سایت تمامی نکات ریز و درشت را به دقت بیان کرده ایم، که شما محصول مناسب خود را به راحتی پیدا کنید. با یک سرچ ساده به هر چیزی که احتیاج داشته باشید میتوانید، دسترسی پیدا کنید، درگاه های پرداخت ما کاملا امن هستند و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

یک خبر خوب برای خریداران عمده محصولاتمان داریم، خرید های عمده شامل تخفیفات ویژه ای نیز می شوند، پس از ثبت نهایی تمامی سفارشات را بسته بندی می کنیم و در کمترین زمان ممکن به دستتان میرسانیم. رضایت شما عزیزان سرمایه اصلی مجموعه ما است و مثل یک جواهر کمیاب و قیمتی برای ما ارزشمند می باشد، پیشاپیش از حسن اعتمادتان مشتکریم. شما با یک خرید ساده از یک مجموعه معتبر داخلی نیز حمایت می کنید و باعث رونق اقتصادی کشور عزیزمان نیز می شوید.

ما در این بخش، جزء کارآفرینان برتر و معتبر نیز هستیم، اگر هنگام خرید آنلاین خود دچار مشکل شده اید و مشکل به وجود آمده را نمیتوانید، حل کنید و یا انتقاد و پیشنهادی نسبت به شرکت ما دارید، با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. واحد مجرب و متعهد پشتیبانی همیشه فعال و آماده پاسخ گویی هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی سوالاتتان را پاسخ می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما