قیمت فروش انواع هواده اسپلش ماهی + تضمینی

قیمت فروش انواع هواده اسپلش دست دوم ماهی را باید با ذکر و بیان تمامی مشخصات فنی و طول عمر دستگاه از کارشناسان و تاجران باتجربه این حوزه جویا شد. شما می توانید با مشاورین مجموعه ما در ارتباط مستقیم باشید.
تجارت تجهیزات پرورش ماهی امروزه بسیار گسترده بوده و افراد زیادی در این زمینه امروزه فعالیت می کنند. فروش انواع هواده اسپلش به عنوان تجهیزات اکسیژن رسانی توسط بسیاری از کانال های توزیع انجام می شود.

امروزه انواع تجهیزات پرورش ماهی از جمله دستگاه هواده اسپلش به صورت دست دوم نیز در بازار وجود دارند.

اما آیا با مشخصات فنی دستگاه هواده اسپلش پرورش ماهی آشنا هستید؟ آیا خرید هواده اسپلش دست دوم می تواند خریدی اقتصادی تر برای شما رقم بزند؟ آیا از هر مرکز فروشی می توان خرید این محصول را با قیمت و کیفیت مناسبی انجام داد؟

مشخصات فنی دستگاه هواده اسپلش پرورش ماهی

قبل از آنکه به سراغ خرید هواد اسپلش دست دوم جهت مجهز نمودن مرکز پرورش ماهی خود بروید، خالی از لطق نیست که با مشخصات فنی این دستگاه بیشتر آشنا باشید. قطعا آگاهی های لازم قبل از خرید به شما کمک می کند تا خریدی مطمئن را در این حوزه انجام دهید.
از جمله مشخصات فنی دستگاه هواده اسپلش می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دارای انواع مدل های با قدرت 0.5 الی 3 اسب بخار
  • مجهز به محافظ بچه ماهی
  • عرضه شده در دو مدل تکفاز و سه فاز
  • دارای مکانیزم اختلاط هوا با آب (جهت دسترسی یکسان ماهی ها به منابع غذایی)

هواده اسپلش دست دوم بخرم؟

در بازار تقاضا برای بسیاری از انواع تجهزات پرورش ماهی به خصوص تچهیزات دست دوم بسیار بالا بوده و البته نیاز مشتریان با یکدیگر متفاوت است. در حال حاضر دستگاه هواده اسپلش دست دوم از جمله پرمتقاضی ترین تجهیزات دست دوم پرورش ماهی در بازار محسوب می گردد.
پرورش دهندگان ماهی به دنبال نمونه های دست دوم این دستگاه هواده با قیمت های ارزان تر می باشند.
میزان اختلاف قیمت فروش انواع هواده اسپلش به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که توضیح می دهیم.

هواده اسپلش دست دوم ماهی
هواده اسپلش دست دوم ماهی

قیمت فروش انواع هواده اسپلش

برای درصد بسیاری از خریداران دستگاه اسپلش در پرورش ماهی، علاوه بر کیفیت و طول عمر، قیمت آن نیز اهمیت دارد. اگر چه متأسفانه برخی از خریداران کیفیت را فدای قیمت ارزان می کنند، اما طبیعتا دو اصل قیمت و کیفیت، بایستی متناسب با هم ارائه گردد. در این میان مراکز فروشی که توانسته قیمت و کیفیت این محصول را متناسب ارائه دهند، قطعا قدرت فروش بالای را تجربه نموده اند.
از جمله عوامل موثر در قیمت هواده اسپلش می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. میزان کارکرد
  2. وضعیت فنی دستگاه

باید تمامی سیستم های دستگاه به علاوه به نحوه کارایی و سرعت و کیفیت عملکرد آن بررسی شود.

برخی از انواع اسپلش دست دوم به سرویس و تعمیر نیاز داشته و باید هزینه آن را در نظر گرفت.

قیمت گذاری انواع هواده اسپلش باید توسط کارشناسان و تاجران فعال و با سابقه این حوزه انجام شود. کارشناسان تمامی مشخصه های کیفی و کمی دستگاه را با استفاده از ابزار های خاص بررسی می کنند.
به راحتی نمی توان قیمت فروش انواع هواده اسپلش را تخمین زد و کافی است ابتدا تمامی بررسی های فنی و آنالیز های لازم بر روی دستگاه دست دوم مورد نظر انجام شود. اگر قصد خرید دستگاه اسپلش پرورش ماهی را دارید، می توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما