قیمت فروش انواع هواده پدل ویل آبزیان گرمابی

چه اطلاعاتی در مورد دستگاه هواده پدل ویل دارید؟

دستگاه هواده پدل ویل از جمله دستگاه هایی است که کاربرد فراوانی در اکسیژن رسانی به آبزیان دارد.
اکسیژن حتی از غذا هم برای آبزیان مهمتر است. یکی از مهمترین کارها در پرورش آبزیان تامین اکسیژن کافی آب، در استخرهای پرورش ماهی و میگو میباشد.
این عمل به چند روش مختلف صورت میگیرد که یکی از ساده ترین راه ها تعویض آب استخر میباشد. معمولا آب ورودی به استخر دارای اکسیژن لازم بوده و در رفع بخشی از این مشکل (کمبود اکسیژن) بسیار کارساز است.
یکی دیگر از روش های معمول برای این کار که بسیار هم کاربردی میباشد استفاده از دستگاه های هواده و اکسیژن ساز میباشد که به پرورش دهنده کمک میکند.

هواده پدل ویل دارای پروانه هایی با قطر حدود ۵۰ الی ۶۰ سانتیمتر میباشد که مانند پارو عمل میکند و آب را با سرعت مشخصی به جریان می اندازد.
عمل جریان سازی باعث شادابی در ماهیان نیز میشود و با شکستن سطح آب اکسیژن موجود در هوا را با آب مخلوط کرده و کار اکسیژن رسانی را انجام میدهد. قیمت این دستگاه بستگی به قدرت موتور و همچنین تعداد پروانه های آن متفاوت است. چون پدل ویل معمولا در سه مدل ۴، ۶ و ۸ پروانه ای در حال تولید میباشد.

انواع هواده پدل ویل

کاربرد دستگاه هواده پدل ویل در مزارع گرمابی

دستگاه هواده پدل ویل برای مزارع گرمابی نظیر پرورش میگو و کپور ماهیان کاربرد فراوانی دارد. در مزارع گرمابی به دلیل حجم بالای استخر استفاده از هواده پدل ویل کمک زیادی در امر اکسیژن رسانی به ماهیان میکند.
تقریبا هر دستگاه پدل ویل در حدود 400 متر مربع از استخر را میتواند پوشش دهد و اکسیژن آب را تامین کند.

فروش دستگاه هواده پدل ویل در فروشگاه ها و مراکز مختلفی عرضه میشود و بسیاری از این دستگاه ها وارداتی بوده و تقریبا هیچگونه خدمات پس از فروشی ارائه نمیکنند. نکته قابل توجه این است، کلیه تجهیزات هواده پرورش ماهی که از طریق این سایت عرضه میشود تولید داخل است و تمامی محصولات دارای ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد.
پرورش دهندگان محترم که در حوزه آبزیان گرمابی فعالیت دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید انواع دستگاه پدل ویل و کلیه تجهیزات هواده پرورش ماهی و میگو میتوانند با ما در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما