قیمت فروش دستگاه درام فیلتر

آیا میدانید دستگاه درام فیلتر در پرورش ماهی چه کاربردی دارد؟

درام فیلتر عموما برای مزارعی که مشکل کمبود آب دارند کاربرد فراوانی دارد. با استفاده از دستگاه درام فیلتر در مزارع پرورش ماهی میتوان دفعیات ماهی و رسوبات موجود در استخر را تا حد قابل توجهی کاهش داد و آب استخر را برای استفاده مجدد احیا کرد. با استفاده از درام فیلتر میتوان تراکم پرورش را تا حد زیادی افزایش داد و سود حاصل از پرورش را بیشتر کرد.
با نصب دستگاه درام فیلتر ماهی میتوان تا حدود 75 درصد از میزان آب مصرفی را کاهش داد و در هزینه تولید صرفه جویی کرد. با اینکار هم میتوان به صنعت آبزی پروری هم کمک فراوانی کرد چرا که هر چه در مصرف آب در این حوزه صرفه جویی شود امکان تولید بیشتر میشود.

دستگاه درام فیلتر

آیا از قیمت دستگاه درام فیلتر در بازار مطلع هستید؟

قیمت دستگاه درام فیلتر در بازار با توجه به کیفیت دستگاه و همچنین سایز آن متغیر میباشد. چون درام فیلتر با توجه به حجم استخر با ظرفیت های متفاوت تولید میشود.
ظرفیت های تولیدی در رابطه با درام فیلتر بر اساس لیتر میباشد. برای مثال درام فیلتر از ظرفیت 50 لیتر تا 400 لیتر تولید و به بازار عرضه میشود.
دلیل اختلاف قیمت درام فیلتر هم به مواردی که اشاره شد مرتبط است. اگر قصد خرید درام فیلتر و دیگر تجهیزات پرورش ماهی را دارید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما