قیمت هواده ایرجت پرورش ماهی

هواده های ایرجت یکی از وسایل بنیادین و ضروری در صنعت پرورش ماهی هستند و قیمت این محصولات مقدار ثابتی ندارد بلکه با توجه به برند تولید کننده و کیفیت دستگاه قیمت گذاری می شوند.

این مرکز اقدام به عرضه انواع هواده ایرجت پرورش ماهی با برندهای گوناگون درجه یک بازار نموده که برای کسب اطلاعات در این مورد می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت هواده ایرجت پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره هواده ایرجت پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره هواده ایرجت پرورش ماهی اما هواده ایرجت پرورش ماهی چیست و چه کاربردی دارد و آیا تهیه این دستگاه برای مراکز پرورش ماهی ضرورت دارد یا خیر؟ در ادامه بررسی خواهیم داشت در رابطه با عملکرد این دستگاه و دلایل استفاده از آنها.

هواده ایرجت دستگاهی می باشد که با موتوری قدرتمند هوا را در عمق استخرهای پرورش ماهی وارد می کند و موجب ترکیب آب و هوا با یکدیگر می گردد. این دستگاه می تواند طراحی ثابت و یا متحرک (شناور بر آب) داشته باشد. عملکرد اصلی این دستگاه تولید اکسیژن است. شاید عده ای تصور کنند ماهی ها به دلیل زندگی در آب و عدم نیاز به هوا به عنصر اکسیژن نیازی ندارند در صورتی که زندگی آبزیان کاملا وابسته به عناصر اکسیژن موجود در آب است از این رو وجود یک دستگاه هواده برای حفظ سلامت آبزیان و افزایش راندمان استخر پرورش ماهی کاملا ضروریست.

دستگاه های هواده ایرجت در ظرفیت ها و کیفیت های گوناگونی تولید می شوند و قدرت موتور و میزان هوادهی آنها متفاوت است که انتخاب آنها با توجه به حجم و ظرفیت استخر پرورش ماهیان صورت می گیرد. مزیت این دستگاه ها حمل آسان و وزن کم و قابلیت استفاده برای انواع استخر پرورش آبزیان و جلوگیری از رشد بیماری در این مکان هاست. برای انتخاب دستگاه هواده ایرجت مناسب جهت استخر پروش ماهی خود بهتر است قبل از تهیه با کارشناسان مشورت نمایید تا متناسب با سایز و گنجایش استخر و نوع آبزیان پرورشی، مشخصات فنی و ظرفیت موتور مورد نیاز هواده تعیین گردد.

تولید کننده هواده ایرجت پرورش ماهی

تولید کننده هواده ایرجت پرورش ماهی دقت داشته باشید که برخی تولید کننده ها برای سود بیشتر از متریال های نامرغوب در تولید هواده ها استفاده و سپس این محصولات را روانه بازار می کنند که این هواده های ایرجت به هیچ وجه کیفیت لازم را نداشته و پس از مدتی در اثر استهلاک دچار از کارافتادگی می شوند.

این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در بازار هواده ایرجت مدت هاست به تولید هواده مشغول بوده و با رزومه درخشان خود آماده عرضه انواع هواده ایرجت پرورش ماهی جهت رفع نیاز شما را دارد.

مشاوران فروش ما آمادگی بررسی تخصصی تمامی جوانب برای استخر پرورش ماهی شما و تامین دستگاه های هواده ایرجت در بالاترین کیفیت را دارند. جهت هماهنگی با کارشناس فروش تماس برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما