مراکز خرید هواده ونچوری

آن دسته از عزیزانی که به امر پرورش ماهی و شیلات یا راه اندازی آکواریوم های بزرگ علاقه دارند، باید برای تامین کردن اکسیژن مورد نیاز این موجودات آبزی از یک دستگاه هواده استفاده کنند که بتواند امر هوادهی را با پمپاژ یا فشار آب انجام دهد که بهترین نوع این دستگاه هواده ونچوری است، مراکز خرید هواده ونچوری انواع و اقسام این دستگاه ها را در بازار های مصرف توزیع نموده و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

مراکز خرید هواده ونچوری

مشخصات فنی هواده ونچوری

مشخصات فنی هواده ونچوری هواده ونچوری یا ونتوری یک دستگاه الکتریکی است که دو عمل مختلف هوادهی را با پمپاژ آب به صورت همزمان و یکجا انجام می دهد و این ویژگی سبب می شود که بتواند در زیر آب به راحتی کار خود را انجام دهد و از این رو از آن در داخل استخرها، حوضچه ها و حتی آکواریم های پرورش ماهی استفاده می شود تا از کمبود اکسیژن در داخل آب جلوگیری کند و به این ترتیب مانع از مرگ ماهیان شود.

اگر نگاهی به داخل آب استخرا های بزرگ پرورش ماهی بیندازید شاید متوجه حباب های ریز و درشتی که در داخل آن ها ایجاد می شوند، بشوید و باید بدانید که این حباب های پر از اکسیژن توسط این دستگاه ها ایجاد می شوند و از این رو در حفظ بهداشت آب، جلوگیری کردن از بالا رفتن دمای آن و اتمام اکسیژن در داخل آن کمک بسیار زیادی می کنند و به این ترتیب باعث رونق کار پرورش دهنده های ماهی می شوند.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات فنی و مکانیکی این دستگاه با شما صحبت کنیم، باید به جنس متریال مورد استفاده در ساخت آن اشاره نماییم که شامل مواد پلیمری بسیار مقاوم یا پلی اتیلن است، میزان قدرت موتور این دستگاه هم به یک الی دو اسب بخار می رسد که برای چنین دستگاهی یک قدرت مطلوب تلقی می شود.

نوع برقی که توسط موتور الکتریکی آن استفاده می شود هم تک فاز شهری است و حجم تولید هوا توسط این دستگاه در هر ساعت به هزار و سیصد پی پی ام خواهد رسید، در ضمن این دستگاه به دو شکل عمودی و افقی ساخته می شود که در آن ها منافذ خروج هوا ممکن است در کنار هم و یا زیر هم قرار بگیرند، نوع عمودی در زیر آب قرار خواهد گرفت و نوع افقی را در سطح آب قرار می دهند و به آن هواده سطحی می گویند.

کاربرد هواده ونچوری چیست؟

کاربرد هواده ونچوری چیست؟ دستگاه هواده آبی ونچوری به علت داشتن ویژگی تولید اکسیژن در داخل آب و کار کردن در داخل جریان آب و تحت فشار آن، دارای یک سری کاربرد های منحصر به فرد می باشد که همه آن ها به آب مربوط می شوند و ما در ادامه این مطلب به برخی از موارد استفاده از این دستگاه های مفید اشاره می کنیم، لطفا تا انتها ما را همراهی نمایید تا با این موارد آشنا شوید:

  1. یکی از زمینه های استفاده از این دستگاه، تامین کردن آب مورد نیاز استخرهای پرورش ماهی، آکواریوم ها و حوضچه ها است و بر این اساس آن را دستگاه هواده ماهی نیز می نامند و اهمیت خیلی زیادی در امر پرورش دادن آبزیان خواهد داشت.
  2. از دستگاه مورد نظر برای تولید کردن اکسیژن پاک و خالص در داخل استخر های شنا استفاده می شود و به این ترتیب از آلوده شدن آب جلوگیری می نماید.
  3. هواده مورد نظر را در سکو های نگهداری و فروش ماهی زنده نیز مرود استفاده قرار می دهند، وجود آن از گرم شدن سریع آب و مرگ ماهی ها جلوگیری می کند.
  4. هواده فورس که یک دستگاه ایجاد جریان می باشد، در حوض های کوچک پرورش میگو یا بچه ماهی ها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و موجب می شود آب از نظر اکسیژن غنی شود.
  5. در برخی موارد برای طراحی کردن آب نماهای شیشه ای و رنگی هم از این دستگاه های حباب ساز استفاده می شود، که حالت جذابی به آب می بخشند.

بررسی کیفیت هواده ونچوری

بررسی کیفیت هواده ونچوری آن دسته از عزیزانی که از انواع و اقسام هواده کمبوجت یا ونچوری الکتریکی استفاده می کنند، باید برای بررسی کردن کیفیت این دستگاه ها به چند فاکتور مختلف توجه نمایند که ما تصمیم گرفته ایم در این قسمت به طور مختصر به چند نمونه از این فاکتورها اشاره کنیم و برخی از مزایای آن ها را نیز بیان نماییم:

  1. اولین فاکتور مهم در سنجش کیفیت این دستگاه ها توجه کردن به متریال مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد.
  2. همچنین شما باید به نام تجاری دستگاه ها، شرکت تولید کننده و کشور سازنده آن ها نیز دقت کنید.
  3. نوع موتور الکتریکی نصب شده بر روی این دستگاه ها، میزان برق مصرفی در داخل آن ها و سرعت و قدرت عملکرد آن هم از دیگر فاکتورهای کیفی آن ها هستند.
  4. این دستگاه می تواند به صورت کاملا پیوسته و بدون قطعی در کل مدت زمان یا دوره پرورش ماهی ها به کار خودش ادامه دهد و هرگز خاموش نمی شود.
  5. میزان مصرف انرژی برق در داخل این دستگاه ها نسبت به میزان عملکردشان خیلی کم می باشد و از این نظر بسیار مقرون به صرفه هستند.
  6. این دستگاه در طول استفاده اصلا نیازی به انجام دادن روغن کاری، تعمیر یا بازسازی پیدا نخواهد کرد و هیچ هزینه ای از این نظر بر روی دوش شما نمی گذارد.
  7. امکان گردش یا جابجایی آب را با مصرف کردن کمترین میزان انرژی فراهم می کند.

مرجع عرضه هواده ونچوری

مرجع عرضه هواده ونچوری هوداه های مخصوص ماهی ونچوری به صورت گسترده ای توسط واحد های پخش در سطح بازار های خرید و فروش عرضه می شوند و در تعداد کلی یا جزئی به دست تمامی مصرف کنده های محترم ایرانی می رسند، این دستگاه ها در داخل این شرکت ها هم با نرخ مناسب و هم در تعداد بالا به فروش می رسند، پس استفاده از این راه خرید برای صاحبان استخرهای پرورش ماهی خیلی مناسب می باشد.

این شرکت ها برای اینکه امکان دسترسی مصرف کننده ها را به راحتی فراهم کنند، از راه های مختلفی بهره می گیرند که ممکن است به صورت حضوری یا غیر حضوری باشند، روش خرید غیر حضوری یا اینترنتی به دلیل اینکه از راه دور انجام می شود هم خیلی راحت تر است و هم سرعت بیشتری دارد و از این نظر خیلی مورد پسند قرار می گیرد، با این اوصاف شما می توانید جهت ثبت سفارش و خرید این دستگاه ها از طریق این سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما