مراکز عرضه جارو تصفیه استخر

مراکز عرضه جارو تصفیه استخر این محصولات را به صورت برقی و دستی در اختیار مشتریان قرار دارد که شما می توانید آن ها را براحتی تهیه کنید اما باید توجه داشته باشید که یکی از محصولات پر قدرت و بسیار عالی است که شما می توانید آن ها را به راحتی تهیه کنید. جارو تصفیه استخر انواع بسیار مختلفی داشته که مدل‌های محبوب این کالا وجود می‌شود که در گاهی اوقات انتخاب برای شما عزیزان اندکی مشکل شود و همچنین ما در ادامه مطلب مشخصات فنی این کالا برای شما عزیزان خواهیم کرد تا بتوانید آن ها را به خوبی بشناسد و در صورت لزوم آنها را تهیه کنید.

مراکز عرضه جارو تصفیه استخر

مشخصات فنی جارو تصفیه استخر

مشخصات فنی جارو تصفیه استخر طبق آمارهای به دست آمده جارو استخر شور به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز موجود است و اما قرار است در مورد محصولات تمام اتوماتیک با شما عزیزان صحبت کنیم که این محصولات دارای دو عدد موتور ضد آب بوده است که بتوانید به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهید پمپ های استخری مجهز به استرینر می باشد.

این کالا با الکتروپمپ و با قدرت 2hp فعالیت خود را شروع می‌کند و همچنین این کالا دارای دسته جارو ای تلسکوپی بوده است که جنس آن آلومینیومی می باشد و طول آن تقریباً ۵ متر بوده است اما باید بدانید که سر این جارو حدود ۳۵ تا ۴۳ سانتی متر بوده که شما می توانید با سرعت عمل بسیار بالایی استخر خود را شستشو دهید.

همانطور که می دانید شیلنگ این محصولات بین ۹ تا ۱۲ متر بوده است که نوع گاری آنها سایز کوچک می‌باشد یک دسته استیل همراه با کابل ده پانزده متری و فیوز مینیاتوری بوده که به همراه این کالاها یک عدد شیر یک طرف سر شیلنگ کلید فیوز مینیاتوری برای شما عزیزان ارسال می شود که باید توجه داشته باشید عملکرد آنها مناسب استخر و حوضچه ها با اون ۲ تا ۶ متر می باشد.

همان طور که می دانید این کالا به همراه خود یک عدد گارانتی مادام العمر داشته است که شما می توانید با خیالی آسوده آنها را مصرف کنید و همچنین باید بدانید که این کالا دارای ۱۸ ماه گارانتی لوازم و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد که شما می توانید انواع محصولات نیز از طریق سایت ما ببینید و در صورت لزوم آنها را تهیه کنید.

طریقه کار جارو تصفیه استخر

طریقه کار جارو تصفیه استخر طریقه کار با این محصولات فوق العاده آسان است و سرعت عمل شما را در هنگام کار افزایش می دهد و همچنین قدرت تمیز کردن آنها فوق‌العاده بالا بوده است که نظر برخی از مشتریان را به سوی خود جلب می کند و همچنین شما می توانید با متصل کردن این محصولات و برق و فشار دادن کلید ن آن شروع به فعالیت کنید و این محصولات یک مخزن ای دارد که و شلنگ آب متصل شده و در هنگام جارو کردن از آن آب گرمی خارج می‌شود کثیفی ها را با قدرت بسیار زیادی از بین می‌برد.

همانطور که از اسم این کالا پیداست قدرت آن بین ۲ تا ۸ اسب بخار بوده است که در آن تعبیه شده تا شما عزیزان بتوانید برای نظافت استخرهای با عمق ۳ تا ۶ متر از آنها استفاده کنید و همچنین باید بدانید که وجود گاری مستحکم در این جارو های نیمه اتوماتیک سبب شده است تا حمل و نقل آن نیز به آسانی صورت بپذیرد که شما باید در هنگام خرید به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید.

تمامی محصولات دارای شلنگ جاروی استخر با دسته جاروی استخر هستند که شما بتوانید به راحتی و با سرعت عمل بسیار بالایی آنها را به کار بگیرید و بدون اتلاف وقت استخر و حوضچه ها مورد نیاز را ضد عفونی کنید.

کاربرد جارو تصفیه استخر چیست؟

کاربرد جارو تصفیه استخر چیست؟ یکی از مهم ترین کاربرد این محصولات سرعت عمل شما را در هنگام کار نیز افزایش می دهد که شما می توانید به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهید همانطور که میدانید برای ضد عفونی کردن و تمیز کردن استخر ها و دیواره آنها نیاز به این کالا می باشد که در استخرهای سرپوشیده و استخر فضا آزاد می توان از این کالا استفاده کرد که دارای یک بدنه سبک می باشد همچنین این امر باعث مانع از هدر رفتن آب می شود که یکی از ویژگی‌های جاروهای تمام اتوماتیک استخر به شمار می رساند.

جارو استخر ماهی به کالایی کاملاً متفاوت است که باعث می‌شود از اضافی درون استخر ماهی ها نیز به راحتی از بین برود و مکش این محصولات کمک می‌کند که آب موجود در استخر ضدعفونی شود به همین دلیل در مکانهای پرورش ماهی از این استخرها استفاده می‌شود که برای شستشوی دیوارها و کف از برخی از آنها به کار می‌گیرند که شما باید توجه بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهید.

جارو استخر اتوماتیک طرفداران بسیار زیادی داشته است اما به دلیل سرعت عمل بسیار بالایی که دارد و افراد زیادی آنها را تهیه می‌کنند که یکی از وسیله هایی است که کاربرد بسیار زیادی داشته و باعث می‌شود که شما بدون فشار شروع به فعالیت کنید.

مرجع پخش جارو تصفیه استخر

مرجع پخش جارو تصفیه استخر مرجع بخش جارو استخری دستی محصولات را با کیفیتی بسیار عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد که شما بتوانید کالایی بسیار عالی را نیز از این طریق دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید شکل ظاهری این کالا موجب شده است که افراد زیادی آنها را تهیه کنند که این محصولات با استفاده از پمپ دستی نیز اداره می‌شود و مرکز آن فوق‌العاده بالا می باشد که شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات به این سایت مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد آنها نیز بیابید و از کیفیت آن بهره ببرید.

همانطور که در جریان هستید این محصولات بسیار مختلفی داشته است که پیشنهاد می کنیم حتما از تمامی محصولات دیدن کنید و آنها را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و مورد مقایسه قرار دهید که شما عزیزان میتوانید اطلاعات کافی از تمامی این محصولات به دست آورید و در هنگام تصمیم گیری بهترین کالای موجود در بازار را خریداری کنید.

قابل ذکر است که کلیه محصولاتی که در سایت ما ارائه شده است دارای یک قیمت مناسب می باشد و تخفیف های مورد نظر برای مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما