مرجع خرید دستگاه درام فیلتر

دستگاه درام فیلتر به عنوان تجهیزاتی مدرن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. آشنایی با نحوه کاربرد، مزیت و ویژگی های این تجهیزات اهمیت زیادی در انتخاب مدل های کاربردی دارند. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید دستگاه درام فیلتر از جنس استیل در این مقاله به معرفی مرجع فروش و چگونگی سفارشات آنها از تامین کنندگان مستقیم می پردازیم.

مرجع خرید دستگاه درام فیلتر

قابلیت استفاده دستگاه درام فیلتر برای آب دریا

قابلیت استفاده دستگاه درام فیلتر برای آب دریا درام فیلتر به دستگاهی می گویند که وظیفه تصفیه آب را به عهده دارد. میزان و نوع فعالیت این دستگاه متناسب با سایز و نوع فیلتر به کار رفته در تولید آنها متفاوت است و قابلیت حذف ذرات معلق آب بین 10 تا 100 میکرون را دارا می باشد. برای آب دریا استفاده از درام فیلترها متناسب با نوع استفاده از آب صورت می گیرد.

به عنوان مثال جهت پرورش برخی آبزیان مانند میگو در ساحل به شیوه های کاملاً طبیعی استفاده از درام فیلتر برای کاهش ذرات آلاینده های احتمالی و افزایش اکسیژن موجود در آب اهمیت زیادی دارد. همچنین جهت فرآوری غذاهای دریایی مانند جلبک ها بکارگیری دستگاه درام فیلتر کوچک و بزرگ مرسوم است. نصب دستگاه قابلیت کاهش هزینه های جانبی و صرفه جویی در زمان انجام پاکسازی استخرها را به همراه دارد.

طی سالهای اخیر نیز در مناطق مختلف کشور شاهد افزایش تقاضا برای تامین درام فیلترها با هدف استفاده در صنایع تولید و پرورش آبزیان دریایی هستیم که سبب شده شرکت های در این زمینه اقدام به طراحی و تولیدی این تجهیزات کنند. ابعاد و اندازه های درام فیلتر بین 30 تا 300 لیتر در ثانیه متفاوت است که باید متناسب با نوع نیاز روزانه فیلتر آب نمونه مناسب انتخاب و خریدای شود.

اصول کار دستگاه درام فیلتر

اصول کار دستگاه درام فیلتر این دستگاه از یک درام چرخان تشکیل شده اند که به وسیله توری های مخصوص پوشانیده می شوند. حدود 80 درصد از سطح کل درام در آب شناور یا غوطه ور می شود تا بتواند به راحتی حرکت داشته باشد. با شروع به کار و چرخیدن دستگاه درام، آب از سطح طوری به راحتی عبور می کند و سپس با برخورد به تعلیق مایع یا جامد به صورت تفاله نیمه خشک تغییر شکل می دهد و از چرخه خارج می شود.

با چرخیدن این تفاله ها به صورت دایره ای مانند زمانی که به قسمت خشک درام می رسند کاملاً آبگیری می شوند. طی این عملیات کلیه ذرات معلق از آب جداسازی می شوند که افزایش کیفیت آن را به همراه دارد. مهمترین ویژگی بکارگیری دستگاه درام فیلتر وکیوم و ساده حذف ذرات معلق در آب شور و شیرین و حتی فاضلاب ها است.

با استفاده از درام ها حدود 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود. همچنین ظرفیت تصفیه آب روزانه افزایش می یابد که روند توسعه حوزه های مختلف را به همراه دارد. این دستگاه ها قابلیت استفاده و نصب در مناطق کم آب را دارند که سبب بهبود فرآیند تصفیه آب می شوند. همچنین با استفاده از آنها در کارگاه یا کارخانجات تولیدی امکان افزایش ظرفیت کاری را به همراه دارند.

با استفاده از درام فیلتر ماهی کلیه فضولات و ذرات معلق در آب جدا شده و فرآیند تصفیه در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. این تجهیزات قابلیت بالایی در جداسازی لجن ها و باقی مانده غذای آبزیان در استخرها دارند. به همین علت نیز طی سالهای اخیر شاهد افزایش تقاضا برای خرید دستگاه های درام جهت استفاده و نصب در استخرهای پرورش ماهی و میگو هستیم.

راهنمای انتخاب دستگاه درام فیلتر

راهنمای انتخاب دستگاه درام فیلتر برای انتخاب دستگاه درام فیلتر باید فاکتورهای کیفی و کمی مختلفی را مدنظر قرار داد. به عنوان مثال خریداران متناسب با نوع فعالیت خود باید ظرفیت تصفیه آب درام در هر ثانیه را مدنظر قرار گیرند. کند یا تند بودن روند تصفیه آب در حوزه های مختلف می تواند هزینه های تعمیراتی یا جانبی زیادی را برای خریداران به همراه داشته باشد.

جنس بدنه دستگاه های درام از استیلنس استیل است که مقاومت بی نظیری در برابر آب و رطوبت دارد. استفاده از این نوع استیل ها قابلیت بکارگیری و نصب درام ها در آب دریا و آب شیرین را افزایش داده است. برای خرید این دستگاه ها توجه به قدرت موتور و میزان برق مصرفی نیز حائز اهمیت است. چرا که خریداران باید قبل از اقدام به سفارش، زیرساخت های مناسب جهت نصب دستگاه را تامین کنند.

ابعاد درام نصب شده متناسب با ظرفیت دستگاه تعیین می شود. بنابراین هنگام خرید دستگاه درام فیلتر ماهی یا مدل های صنعتی باید حتماً سایز درام را نیز مدنظر قرار دهید. البته فراموش نکنید که برای افزایش سطح تماس توری با آب، جنس ساپورت های دستگاه از میلگرد استیل هستند. بنابراین مدل های ساخته شده از پلاستکی کارآیی و مقاومت چندانی نخواهند داشت.

نکته دیگر در نظر گرفته سایز ورودی و خروجی و همچنین سایز خروجی ضایعات دستگاه است که نباید از آنها غافل شوید. تعداد مش و سایز آنها، داشتن پمپ بکواش و قابلیت کارکرد در دمای آب تا 100 درجه سانتی گراد از دیگر مواردی هستند که حین انتخاب و خرید دستگاه درام باید بررسی شوند.

فروشگاه عرضه خرید دستگاه درام فیلتر

فروشگاه عرضه خرید دستگاه درام فیلتر عرضه و فروش دستگاه درام فیلتر صنعتی به صورت محدود و توسط برخی شرکت های فعال در این حوزه صورت می گیرد. همانطور که می دانید علاوه بر در نظر گرفتن تمامی جوانب کیفی و تخصصی، قیمت فروش این دستگاه ها نیز برای خریداران به ویژه شرکت های صادراتی حائز اهمیت است.

به طور کلی قیمت فروش دستگاه درام فیلتر رابطه مستقیمی با تکنولوژی تولید آن دارد. به این معنی که ظرفیت تصفیه آب، نحوه عملکرد، کیفیت قطعات، میزان قدرت موتور و دیگر فاکتورهای تخصصی عامل مهمی در قیمت گذاری نهایی این تجهیزات هستند که سبب تفاوت و تنوع نرخ فروش آنها در بازار شده است.

برای خرید جدیدترین انواع دستگاه درام، شناخت مراکز توزیع و همچنین برندهای تولیدی یا وارداتی اهمیت زیادی دارند. البته نرخ ارز وارداتی و همچنین نوسانات بازار در زمینه واردات، رابطه مستقیمی با قیمت گذاری ها و عدم عرضه در برخی از استان های کشور خواهند داشت.

با توجه به برخی محدودیت های در زمینه خرید دستگاه درام فیلتر، بهره گیری از خدمات فروش آنلاین نمایندگی ها و مشاوران حرفه ای راهکاری مناسب به شمار می آیند. نمایندگان این مرکز به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه انواع دستگاه درام فیلتر صنعتی، ماهی، وکیوم و … برای تامین این تجهیزات با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا آماده همکاری با خریداران و صادرکنندگان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما