مرجع فروش دستگاه درام فیلتر

دستگاه درام فیلتر نوعی دستگاه تصفیه آب متشکل از تعدادی قطعه است، که عملکرد این قطعات کاملاً با یکدیگر هماهنگ است. بازار فروش فیلتر درام یکی از پر رونق ترین بازار ها از نظر تصفیه آب می باشد و برای تصفیه آب در استخر های پرورش ماهی کاربرد فراوانی دارد. از این رو شرکت ما نیز مرجع فروش درام فیلتر می باشد و این محصول را با قیمت مناسب و با ضمانت به فروش می رساند.

مرجع فروش دستگاه درام فیلتر

مزیت استفاده دستگاه درام فیلتر

مزیت استفاده دستگاه درام فیلتر کارایی درام فیلتر وکیوم، در واقع به دلیل جداسازی زباله از آب است، که با قابلیت جداسازی سایر اجسام و ضایعات از آب هدایت شده به استخر به دستگاه کمک می کند، تا از هزینه های زیادی جلوگیری کند. در واقع این دستگاه دارای شبکه ای است، که با عبور آب زباله ها را جذب کرده و با آب تمیز و تصفیه شده وارد استخر می شود. از مزایای مهم این وسیله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب، کاهش هزینه های کارگری، افزایش تولید ماهی، هدایت آب شیرین به هر کجا که بخواهید، قابل استفاده در استخر های کوچک و استخر های بزرگ، هزینه نگهداری پایین، پمپ را انجام می دهد. استفاده آسان و بی عیب از آب این دستگاه برای حذف مواد زائد چسبیده به سطح طراحی شده است به خوبی جدا شده، که باعث ماندگاری طولانی می شود. وجود درام فیلتر ماهی با توجه به شاخص های مهمی که دارد، به یکی از مهم ترین وسایل در زمینه ماهیگیری تبدیل شده است، که امروزه بدون شک در هر استخر ماهی یک یا چند عدد از این فیلتر درام ها نصب می شود. درام فیلتر ساخت برخی از شرکت های تولیدی داخل کشور است، که برای تولید این دستگاه از قطعات اصلی و مقاوم استفاده می کنند و می تواند نفوذپذیری و جداسازی آب را به خوبی انجام دهد. نصب این قطعات توسط افراد ماهری انجام می شود و هر قطعه را در جای خود قرار می دهند. تولید درام های فیلتر بسیاری از مشکلاتی را که در گذشته وجود داشت برطرف کرده ، به همین دلیل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

طریقه ساخت دستگاه درام فیلتر

طریقه ساخت دستگاه درام فیلتر در بین انواع تجهیزات پرورش ماهی در استخر ها، تصفیه آب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هدف از استفاده از این دستگاه در تصفیه آب استخر های آبزی پروری، استفاده مجدد از آب موجود در آن می باشد. درام فیلتر (TSS) وسیله ای است، که برای پرتاب ذرات وابسته به آب استفاده می شود. تمیز کردن ذرات معلق در سیستم های آبزی پروری متراکم و نیمه متراکم یکی از نکات کلیدی موفقیت در تولید است و این امر با درام فیلتر قابل انجام است، مشروط بر اینکه درام فیلتر کیفیت عملکردی خوبی داشته باشد و کیفیت تمیزکاری را برای مدتی حفظ کند. برای مدت طولانی فیلتر باید به آرامی و به صورت هیدرولیکی در موقعیت صحیح قرار گیرد تا از ورود ذرات معلق به آب جلوگیری شود. استفاده صحیح از درام فیلتر ذرات معلق در پساب برگشتی را تا 91 درصد کاهش می ده،د که نقش بالایی در بهداشت ماهی و کیفیت و کمیت محصول ایفا می کند و نیاز به شستشوی استخر های ماهی را بی نیاز می کند. این دستگاه عملکرد فیزیکی بسیار کارآمد و موثری برای حذف ذرات معلق در آب دارد و قادر است ذرات با قطر بین 10 تا 100 میکرون را در دبی های مختلف در اندازه های 10 تا 1000 از بین ببرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد درام فیلتر صنعتی استفاده از فناوری های جدید با کمترین هزینه با قابلیت شستشوی خودکار عالی می باشد. با تصفیه آب و استفاده مجدد از آن و ایجاد شرایط مناسب زندگی در استخر ها و تراکم بالای ماهی، می تواند مصرف آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. صفحات غربال یا توری روی درام فیلتر آبزیکو به صورت پانلی طراحی و تولید می شود و دارای توری محافظ هستند، تا قطعات توری به راحتی تعمیر و تعویض شوند. تخته های مشبک یا الک و تکیه گاه های توری از فولاد تولید می شوند و شاسی از فولاد 304 ساخته شده و از نظر فنی و اقتصادی برای شرایط آبزی پروری مناسب است.

کارایی دستگاه درام فیلتر چیست؟

کارایی دستگاه درام فیلتر چیست؟ درام های فیلتر، سیلندر های مکانیکی مجهز به سیستم خود تمیز شونده هستند و آب با پمپ وارد سیلندر فیلتر شده و در اثر نیروی جاذبه و جاذبه از سیلندر چرخان خارج می شود. گشتاور سیلندر دستگاه توسط گیربکس برقی تامین میگردد، در این فرآیند ذرات جامد و آلاینده ها به سطح داخلی درام فیلتر می چسبند و از آب جدا می شوند. در قسمت بالایی درام فیلتر، سیستم شستشو با نازل های اسپری فشار قوی تعبیه شده و با پاشش آب، ذرات جامد به سطح داخلی سیلندر می چسبند، این کار به راحتی ذرات جامد و فضولات ماهی را از آب جدا می کند و آب از این آلودگی ها پاک می شود. درام فیلتر در جداسازی لجن و ترشحات ماهی در آب استخر و بقایای مواد غذایی مصرف شده توسط ماهی بسیار موثر است. این دستگاه عملیات نظافت مداوم را انجام می دهد و همچنین توری ها را به صورت خودکار تمیز کرده و از گرفتگی آن ها جلوگیری می کند. همانطور که گفته شد، هدف از استفاده از درام فیلتر در تصفیه آب استخر های آبزی پروری استفاده مجدد از آب استخرهای موجود است، که با استفاده از این سیستم می توان مزارع کوچک و بسته ماهی ایجاد کرد و در مصرف آب صرفه جویی زیادی کرد، به عنوان مثال، یک استخر ماهی قزل آلا با ظرفیت 50 تن باید حدود 500 لیتر آب در ثانیه داشته باشد و به طور سنتی این مزرعه به 5000 متر مربع زمین نیاز دارد.

بازار خرید درام فیلتر کوچک

بازار خرید درام فیلتر کوچک استفاده از این وسیله اجباری است و عدم استفاده از آن بر این اساس است، که افراد کاملا آگاه قصد بازی با سلامت انسان، جانداران و البته طبیعت را دارند. فروش درام فیلتر با توجه به تقاضای زیاد مردم از این دستگاه کاربردی، این امکان را به شما می دهد تا در اسرع وقت نیاز تمامی افراد را به صورت مستقیم و غیر مستقیم برطرف کنید.

برای رفاه حال مردم امکان فروش حضوری درام فیلتر شیراز نیز، وجود دارد و افراد می توانند بدون کوچک ترین مشکلی این محصول کاربردی را به صورت آنلاین خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما