مرکز توزیع دستگاه جارو استخری

دستگاه جارو استخری برای نظافت استخرهای خانگی، عمومی و حتی حوض های بزرگ نیز طراحی شده است و در مدل های دستی و اتوماتیک در بازار موجود می باشد. با استفاده از این جاروی استخری می توان استخرهای بزرگ را به راحتی از آلودگی و وجود جلبک مبرا کرد. مرکز توزیع دستگاه جارو استخری، ارائه دهنده کلیه مدل ها و برندهای مختلف جارو استخری است که این محصول را با قیمت مناسب به فروشگاه های لوازم استخر و تجهیزات جانبی عرضه می کند.

مرکز توزیع دستگاه جارو استخری

مشخصات بهترین دستگاه جارو استخری

مشخصات بهترین دستگاه جارو استخری

شنا کردن و رفتن به استخر علاوه بر اینکه برای سلامتی بدن مفید است موجب شادابی و سر زندگی نیز می شود. از این رو افراد بسیاری به مراکز تفریحی آبی از جمله پارک های آبی، استخرهای روباز و بسته می روند و اوقات خود را این چنین سپری می کنند. نکته حائز اهمیت در این اماکن، نظافت و تمیزی آب درون استخر است. ممکن است با رعایت تمام نکات بهداشتی باز هم شاهد کثیفی و آلودگی در آب باشیم که با استفاده از دستگاه جارو استخری و صرف زمان کمتر به نتیجه ایده آل خواهیم رسید. از مشخصات جارو استخری می توان به وزن سبک، مجهز بودن به برس و چرخ، ابعاد مناسب، قدرت موتور بالا و مصرف انرژی کم اشاره کرد.

وزن سبک و ابعاد مناسب جارو استخری در زمان حمل و نقل و کارکرد جارو موثر است. همچنین داشتن برس های با کیفیت و زبر هرگونه آلودگی را از کف و یا دیواره های استخر پاک می کند. بالا بودن قدرت موتور این دستگاه روی مکش آن تاثیر بسیاری دارد و آلودگی ها و حتی زباله های ریز و درشت را جمع آوری می کند. یکی از مهمترین و بهترین خصیصه های یک جارو استخری، کم مصرف بودن آن است. چرا که همواره هدف از تولید یک محصول، داشتن بالاترین کیفیت و پایین بودن انرژی مصرفی آن است.

 

  

سفارش عمده دستگاه جارو استخری

سفارش عمده دستگاه جارو استخری

امروزه وجود جارو استخری در خانه ها و یا مکان های ورزشی که مجهز به استخر هستند ضروری است. این دستگاه که بصورت دستی، اتوماتیک و با فیلتر و بدون فیلتر در بازار وجود دارد، با بهره گیری از تکنولوژی و متدهای جدید و همچنین دانش امروزی به مرحله ساخت و بهره برداری رسیده است. چرا که تمیز کردن حوض و استخرهای بزرگ از دغدغه های اساسی بشر در این دوره بوده است. سفارش جارو استخری در مراکز فروش به صورت تک و عمده انجام می پذیرد که گفتنی است سفارشات عمده با قیمت مناسب تری به خریدار عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما