مرکز توزیع دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

استفاده از تجهیزات پیشرفته ای چون دستگاه غذاده اتوماتیک میگو باعث شده تا سطح پرورش این آبزیان در کشور سیری صعودی پیدا کند.‌ این مرکز با توزیع دستگاه غذاده در تمام نقاط کشور توانسته نیاز مصرف کنندگان را تا حد زیادی برطرف سازد. این تجهیزات توزیع شده دارای مدل های مختلف و سطح کیفی بالایی هستند بدین ترتیب رضایت مشتری را به خوبی جلب می کنند.‌ پخش آنها بیشتر به صورت عمده بوده که هزینه کمتری را در بر می گیرد.

مرکز توزیع دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

 کارایی دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

 کارایی دستگاه غذاده اتوماتیک میگو کارایی دستگاه غذاده اتوماتیک میگو بسیار ساده بوده و در استخر و حوضچه های پرورشی با عمق های متفاوت کاربرد دارد. به دلیل اینکه لین دستگاه قابلیت پخش مواد غذایی تا شعاع ده متر را دارد بنابراین برای استخرهای بزرگ گزینه مناسبی بوده و شما می توانید حجم زیادی از آبزیان را در این محیط به راحتی پرورش دهید.‌

این سیستم شامل مخزن بزرگی می شود که غذا درون آن ریخته شده و با فشار بالا از طریق لوله های خروجی به اطراف پراکنده می شود. این کارایی آسان و تمام اتوماتیک خود باعث صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه ها شده و به امر پرورش سرعت بیشتری بخشیده است. در انتخاب این دستگاه باید به اندازه و شکل استخر توجه زیادی کنید.

این دستگاه بر روی یک پایه بلند و در وسط استخر نصب می شود تا بتواند تمام سطح استخر را به خوبی پوشش دهی کند. در واقع در عمیق ترین نقطه اجرا می گردد. لوله های پخش غذا چند سانتی متر از آب بالا هستند تا بتوانند غذا را در تمام نقاط پراکنده سازند. هر چه لوله ها از آب بالاتر باشد شعاع توزیع غذا نیز افزایش پیدا می کند.‌

فروشنده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

فروشنده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو این فروشنده غذاده اتوماتیک میگو را به صورت تکی و عمده ای به فروش می رساند که هر کدام نرخ متفاوتی هم دارند. این مرکز دارای فروشندگان با تجربه ای است تا بتواند به راحتی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. فروش مطابق نیاز و مصرف مشتری و به طور حضوری و غیر حضوری انجام می شود و مصرف کننده می تواند مطابق شرایطی که دارد اقدام به تهیه محصول نماید.

خرید و فروش اینترنتی امروزه به یکی از روش های بسیار رایج در این مرکز تبدیل شده است. مزایای زیادی که استفاده از این روش دارد موجب ترغیب افراد بیشتری برای استفاده از این روش شده است. این محصول با کیفیت طبق سفارش مشتری به صورت تکی یا عمده ای آماده شده و در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رسد که برای او مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما