مرکز توزیع دستگاه هواده پدل ویل

مراکز تولید و توزیع دستگاه هواده پدل ویل یکی از اصلی ترین و ضروری ترین وسایل مورد نیاز استخر‌های پرورش ماهی و میگو را تولید کرده اند، این دستگاه باعث رساندن اکسیژن بیشتر به ماهی و میگو در آب می‌شود، اگر می‌خواهید اطلاعاتی را درباره این محصول به و مراکز توزیع آن به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مرکز توزیع دستگاه هواده پدل ویل

اطلاعاتی درباره دستگاه هواده پدل ویل

اطلاعاتی درباره دستگاه هواده پدل ویل دستگاه تولید هواده پدل ویل از یک شاسی، چند پره و موتور ساخته شده است، این محصول با به گردش درآوردن پره ها در سطح آب باعث می‌شود آب به قطره‌های ریز تبدیل شده و به هوا برود، سپس این آب با اکسیژن موجود در هوا برخورد می‌کند و به درون آب باز می‌گردد، این چرخه باعث رساندن اکسیژن بیشتر به آب می‌شود.

این دستگاه دارای یک الکتروموتور با حدود هزار و چهارصد دور بر دقیقه است، این محصول دارای یک شاسی فلزی محکم نیز است، همچنین علاوه بر این موضوعات، امکان اضافه یا کم کردن پره به این دستگاه نیزـوجود دارد.

یکی از مزایای خوب  دستگاه هواده این است که این محصول به هیچ وجه باعث بالا آمدن گل در سطح زیرین آب نمی‌شود و تنها روی آب را شناور می‌کند به همین دلیل است که آب استخر را گل آلود نمی‌کند.

این دستگاه در کنار راندمان بالا دارای مصرف انرژی پایینی می‌باشد به همین دلیل از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است، همچنین می‌توان با مراجعه به مراکز اصلی فروش این محصولات، آن را با قیمت پایینی سفارش داد تا هزینه اضافی به خریدار تحمیل نشود.

تولید ویژه دستگاه هواده پدل ویل

تولید ویژه دستگاه هواده پدل ویل بازار دستگاه هواده پدل ویل از رونق نسبتا خوبی برخوردار است و استقبال خوبی از فروش این دستگاه در کشور صورت می‌گیرد زیرا این محصول کارایی بالایی در پرورش انواع ماهی‌ها و دیگر آبزیانی دارد که به اکسیژن زیادی در سطح آب نیاز دارند.

این دستگاه به طور کلی در دو نوع ثابت و شناور تولید می‌شود.

تولید ویژه این دستگاه باعث شده است علاوه بر کیفیت بالای محصول از لحاظ قیمت گذاری نیز شرایط خوبی را داشته باشد.

قیمت نهایی این محصول به مشخصات فنی دستگاه و کارایی آن بستگی دارد.

این محصول در مدل‌های سه و چهار اسب بخار تولید می‌شود ، همچنین دارای مدل‌های چهار و شش پروانه‌ایی است که می‌توان آن را بر اساس نیاز و بودجه خود خریداری نمود. 

برخی از مراکز تولید این دستگاه، با کیفیت‌ترین نوع این محصول را تولید و روانه بازار می‌کنند به همین دلیل در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند و شوری آب باعث آسیب رسیدن به این دستگاه نمی‌شود این موضوع یکی از بهترین مزایای دستگاه هواده می‌باشد که توسط برخی شرکت‌ها به صورت ویژه تولید می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما