مرکز توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی جز لوازم پیشرفته بوده که سرعت و قدرت را به صورت همزمان دارد و می تواند در استخر پرورش آبزیان به خوبی کار کند. این مرکز با توزیع غذاده در بازارهای سراسر کشور توانسته دسترسی مردم به این لوازم را آسان تر و کم هزینه تر کند. تجهیزاتی که برای پخش انتخاب می شوند سطح کیفی بالایی دارند و می توانند در شرایط سخت بهترین بازدهی را داشته باشند. پخش بیشتر به صورت عمده و با نرخ کم انجام می شود.

مرکز توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی

مشخصات فنی غذاده اتوماتیک پرتابی

مشخصات فنی غذاده اتوماتیک پرتابی از بارزترین مشخصات فنی غذاده اتوماتیک پرتابی می توان به بدنه چند لایه و مقاوم اشاره کرد که در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارد و دچار پوسیدگی و شکستگی نمی شود. در زیر به دیگر مشخصات این لوازم اشاره می کنیم:

  • وزن این لوازم سبک بوده ‌که علاوه بر حمل و نقل آسان نصب و اجرای راحتی هم دارند و شما می توانید در محیط های کوچک و بزرگ از آنها استفاده کنید.
  • این دستگاه شامل مخزن بزرگی است که مواد خوراکی درون آن با کیفیت بالا نگهداری می شوند.
  • لوله های پخش این دستگاه ضد زنگ هستند و دوام و ماندگاری زیادی هم دارند و در مقابل نوسانات جوی دچار افت کیفیت نمی شوند.
  • قدرت پخش مواد غذایی تا شعاع ۱۰ متر بوده بدین ترتیب برای استخرهای بزرگ بهترین گزینه به شمار می رود.
  • ساخت این دستگاه در سایز و مدل های مختلف باعث را تا سطح کاربری گسترده ای در صنعت پرورش آبزیان داشته باشد.‌
  • مشخصه دیگر این دستگاه قدرت بالای آن است که می تواند در طول شبانه روز عمل غذادهی را به صورت مرتب انجام دهد.
  • قینت مناسب هم از مشخصه دیگر این سیستم است.

فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی

فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی این فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی را با حجم ها و نرخ های مختلفی روانه بازار می کند. در این مراکز فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و مشتری می تواند بدون دخل و تصرف سودجویان و دلالان خرید خود را انجام دهد. بورس تجارتی نوین است که تولید کننده خود نرخ محصولات را معین کرده و ان ها را به فروش می رساند.

فروشندگان آیت دستگاه را در مدل ها و اندازه های مختلفی به مشتریان ارائه می دهند تا هر مشتری بسته به سلیقه خود آن را خریداری نماید. فروشندگان این کالا ها، برقراری بلند مدتی را با مصرف کنندگان ایجاد می کنند و با تولیدات با کیفیت خود حس وفاداری را در آن ها به وجود می آورند تا بتوانند یک گام از دیگر رقبای خود پیش تر باشند و سود فراوانی را در بازار به خود اختصاص بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما