مرکز تولید دستگاه هواده پدل ویل

دستگاه هواده پدل ویل پر کاربرد ترین هواده در استخر پرورش میگو و ماهیان گرمابی است. هواده پدل ویل یا هواده پدالی با موتور سه فاز 3 اسب و 4 اسب و در مدل چهار و شش پروانه ای تولید و عرضه میشود. امروزه هواده پدل ویل پر کاربرد ترین هواده پرورش ماهی به دلیل اهمیت بسیار بالا در حوزه ی رشد و پرورش ماهی از جمله مهم ترین و پرفروش ترین انواع تجهیزات پرورشی به شمار می رود. بعضی از شرکت های تولیدکننده این تجهیزات در حال حاضر امکان عرضه مستقیم این تجهیزات ضروری را فراهم کرده اند.

مرکز تولید دستگاه هواده پدل ویل

مشخصه مهم دستگاه هواده پدل ویل

مشخصه مهم دستگاه هواده پدل ویل با افزایش جمعیت و نیاز روز افزون مواد غذایی تامین منابع غذایی به روش های سنتی و طبیعی پاسخگوی نیاز جوامع نیست. از این رو تولید کنندگان دستی در طبیعت برده اند و با هدف تولید محصولات غذایی چون ماهی، میگو و… با کیفیت فعالیت می کنند.

مصرف اکسیژن آب در پرورش انبوه ماهی بالا بوده و فرایند های طبیعی مانند فتوسنتز و تابش آفتاب پاسخگوی نیاز اکسیژن ماهی ها نمی باشد.

پرورش ماهی و میگو روند حساسی دارد پس باید توجه داشت چه محصولی مناسب تر است.

آلودگی های ناشی از فرآیند های غیر طبیعی در آب، استخر را ملزم به وجود محصول هواده می کند. هواده پدل ویل در واقع سطح آب را بهم زده و ایجاد جریان کرده و اکسیژن رسانی را تقویت میکند. دستگاه پدل ویل به هیچ عنوان آب استخر پرورش میگو را گل آلود نمیکند. برای استخر های با عمق متفاوت مدل های مختلفی وجود دارد. مکانیزم تمامی دستگاه های هواده اختلاط هوا با آب می باشد که با روش های مختلف صورت می گیرد. دیگر مشخصه پدل ویل این است که علاوه بر اختلاط هوا با آب موجب بهم خوردن لایه های مختلف آب می شوند که این بهم خوردگی خود باعث می شود دمای آب در نقاط مختلف یکسان شده و ذرات غذا در لایه های مختلف پخش شود و همه ماهیان بتوانند دسترسی یکسانی به منابع غذایی داشته باشند.

قیمت روز دستگاه هواده پدل ویل

قیمت روز دستگاه هواده پدل ویل پرورش ماهی یکی از موارد حائز اهمیت برای سرمایه گذاری است چرا که در دستیجات محصولات پروتئینی، ماهی از طرفداران زیادی برخوردار است. در برنامه ریزی برای پرورش ماهی باید توجه داشت که؛ تجهیزات و امکاناتی نیاز است. ماهی ها جانوران حساسی نسبت به شرایط محیطی از جمله: تغییرات دمایی آب، آلودگی های محیط و… می باشند. پدل ویل هواده از جمله تجهیزات واجب در پرورش ماهی می باشد. خرید هواده پدل ویل باید با احتیاط و توجه به نکاتی: 1-کیفیت 2-دوام 3-قیمت پدل ویل و… صورت پذیرد.

قیمت روز دستگاه هواده پدل ویل را باید براساس مشخصات فنی و نوع این دستگاه هواده از کارشناسان جویا شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما