مرکز خرید جارو استخر شوی

استخرهای پرورش ماهی و میگو پس از مدتی در کف و دیواره ها کثیف شده و می تواند مکان مناسبی برای رشد جلبک باشند و برای جلوگیری از این کار، جارو استخر شوی برای تمیز کردن آنها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ انواع مختلف این جارو توسط مرکز خرید آن در دسترس مشتریان قرار می گیرد و می توانند برای سفارش آن به طور مستقیم با مرکز مذکور ارتباط برقرار کنند و اطلاعات بیشتر را در مورد این جارو و قیمت روز نمونه های مختلف به آن به دست آورند و ثبت سفارش را انجام دهند.

مرکز خرید جارو استخر شوی

بررسی کیفیت جارو استخر شوی

بررسی کیفیت جارو استخر شوی جارو استخر شوی در انواع دستی و اتوماتیک این محصول می تواند کارایی بسیار زیادی در حذف جلبک ها از کف استخر و دیواره های آن داشته باشد؛ این وسیله بسیار کارا می تواند بدون دخالت دست یا به کمک دست باعث تمیزی استخر شود و به صورت تمیز شدن استخر به بهترین شکل انجام می گیرد.

کیفیت این جارو بسیار عالی است به خصوص این که از نوع ضد آب می باشد و در انواع اتوماتیک آن دارای قدرت مکش فوق العاده است و این کمک می کند تا در کمترین زمان بتواند بیشترین میزان پاک سازی استخر را انجام دهد.

این وسیله در دو نوع دستی و اتوماتیک آن می تواند رسوب ها و لجن های کف و دیوارهای استخر را پاک کند و از آنها در مزارع پرورش ماهی کوچک و بزرگ استفاده می شود؛ برخی از این استخرها آب عبوری از خود را پاکسازی می کند آن را مجدداً به استخر بر می گردانند.

انواع نیمه اتوماتیک این محصول نیز وجود دارند که به صورت دینامیکی فعالیت داشته و آلودگی و ذرات رسوب کرده در استخر را از آن پاک می نمایند همچنین نوع اتوماتیک این محصول شده جاروی رباتیک معروف است وزنی بسیار سبک داشته و پرتابل یا قابل حمل است و این توانایی را دارد که روی کف استخر یا دیوارهای آن حرکت کرده و پاکسازی آن را انجام دهد.

بهترین این جاروها از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردارند و اغلب با ولتاژ ۲۴ ولت کار می کنند و به علت عایق بندی مناسب هیچ نوع جریان برخی را به آب منتقل نمی سازند و به این ترتیب برای شناگران یا ماهی ها هیچ گونه ضرری ندارند.

انواع مختلف جارو استخر شوی

انواع مختلف جارو استخر شوی جاروهای استخر شوی در ساده‌ترین نوع اول به صورت دستی هستند که می توان به وسیله آنها با نیروی کار شروع به پاک سازی قسمت های مختلف استخراج نمود این جاروها کاربرد بسیار راحتی دارند و استفاده از آنها در استخرهای کوچک به صرفه است.

این وسیله در دو نوع فیلتر دار و بدون فیلتر ارائه می شود که در نوع بدون فیلتر آن آب وارد شده به جارو دستی مستقیماً به استخر وارد نمی‌شود و به عبارتی آب از استخر خارج می گردد چون توانایی تصفیه آب را ندارد و نوع فیلتر دار آن مدار بسته است و آب پس از تصفیه مجدد به استخر برمی گردد.

جاروی نیمه اتوماتیک استخر مدل دیگری از این محصول می باشد که در کف استخر با ایجاد مکش می تواند ذرات را از زیر خود حذف کرد و آب تصفیه می شود؛ نوع رباتیک این محصول یا جارو استخر اتوماتیک نیز وجود دارد که از قابلیت حرکت اتوماتیک برخوردار بوده و قادر به تمیز کردن کف و دیواره استخر است همچنین دارای فیلترهای کارتریج داخلی است و آب مکش شده را پس از تصفیه مستقیماً به استخر می گرداند.

این سه نوع جارو استخر شور می تواند کارایی بسیار زیادی برای نظافت استخر داشته باشند و در زمان کوتاه نسبت به پاکسازی آن اقدام کنند همچنین از نظر قیمت نوع دستی از قیمت ارزان تری برخوردار است که در میان آنها نوع بدون فیلتر پایین ترین قیمت را داشته و جاروی استخر شوی رباتی کارایی بسیار بالا دارای بیشترین قیمت است.

مشخصات فنی جارو استخر شوی

مشخصات فنی جارو استخر شوی جارو استخر شوی دارای مشخصات فنی مختلفی در انواع آن است به عنوان مثال نوع ساده این جاروها اغلب به صورت سفارشی ساخته می شود و از یک فرچه تشکیل شده که به لوله ای متصل است و به وسیله آن می توان به صورت دستی عملیات پاکسازی را انجام دهد؛ این نوع جاروها دارای یک دسته بوده تا مهار بخش فرچه مانند آن راحت تر انجام شود.

نوع دیگر از جارو ها از نوع نیمه اتوماتیک هستند در قدرت های مختلف از دو اسب بخار به بالا می‌توانند عملیات شستشوی را انجام دهند و این وسیله در نوع چرخ دار نیز وجود دارد و موتور الکتریکی نسبتا قوی دارند؛ طول دسته آنها می‌تواند تا ۵ متر و بیشتر نیز برسد و طول شلنگ متصل به این دسته می تواند به ۹ متر نیز برسد.

این جاروها دارای شیر یک طرفه هستند و از کلید مینیاتوری نیز برخوردارند همچنین الکتروپمپ تعبیه شده در آنها می‌تواند آب را از عمق ۲ تا ۳ متری بالا بیاورد همچنین نوع اتوماتیک این جاروها تنوع بیشتری دارد و در برند های مختلفی دارای عمق کار زیاد است که می تواند در هر ساعت حداقل ۱۶ متر مکعب آب را تصفیه کند و این وسیله وزن حدود ۱۰ کیلو گرمی دارد و ولتاژ مصرفی آن ۲۴ ولت است.

بازار عرضه جارو استخر شوی

بازار عرضه جارو استخر شوی بهترین نمونه های استخر شوی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد در بازار عرضه جارو استخر اصفهان به مشتریان ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این جارو هستند می‌توانند از طریق این بازار عرضه نیاز خود را به جارو استخر ماهی تامین کنند.

ارتباط با فروشنده در این بازار به صورت روش های مختلف انجام می‌شود که ارتباط تلفنی و خرید از این طریق می‌تواند یکی از این گزینه ها باشد؛ مشتری با مراجعه به همین سایت نمونه های مختلف آن را مشاهده کرده و از بین آنها خرید خود را می تواند انجام دهد همچنین می‌تواند از طریق تلفنی اطلاعات خود را در مورد این جارو افزایش داده و انتخاب مناسب تری داشته باشد.

در این بازار، عرضه جارو با حداقل نرخ ممکن انجام می شود و نیازی به حضور مشتری در محله عرضه نخواهد بود و جارو ها با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شوند و با گارانتی و خدمات پس از فروش به آدرس مشتریان در سراسر ایران ارسال خواهد شد و به این ترتیب مشتری قادر خواهد بود با سفارش عمده این جارو را ارزان تر برای خود تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما